Gå til innhold

Leter etter et britisk humorshow fra sent 80 tidlig 90-tall


Tia83

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen der ute som er over gjennomsnittet interessert i britisk humor hadde jeg satt stor pris på hjelp!

Mener å huske at det er et slags skjetsjeshow (ala Little Britain), ganske sikker på at det er fra sent 80 eller tidlig 90-tall, med ganske absurd humor.

Eneste sketsjen jeg husker er at de to (tror de var to menn) sitter foran noen sauer og synger en rar sang med strikkagensre på eller noe i den dur.

Blir kjempeglad hvis noen der ute vet hvilken serie jeg snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spinell

Åh, jeg får assosiasjoner til to menn som bemanner et fyr på kysten av Skottland, men aner ikke hva den serien heter. Tenker vi på det samme, mon tro?

Hvis ikke kan det muligens være Smith & Jones eller Not the nine o'clock news? Disse startet riktignok tidligere (i alle fall "not.."), men kan ha blitt vist i Norge på den tiden du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A Bit of Fry and Laurie? Kjenner ikke igjen scenen som blir beskrevet, men det er jo i hvertfall engelsk og sketsjer :sjenert: Passer inn i tidsperioden og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halce & Pace?

lurer på om det heter Hale & Pace ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar!

Fant til slutt ut hva det var, nemlig "The smell of reeves and Mortimer". Og sketsjen jeg tenkte på var "Mulligan and O´hare song"

Nå har jeg i hvert fall mange spennende serier å se på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...