Gå til innhold

Agria Dyreforsikring


tesstess123

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til at du reagerer med å angripe ts? Har du en dårlig dag? Hadde ikke du selv reagert med å være litt smågretten om det hadde skjedd deg? Er ingen grunn til å kalle henne hurpe.

Har du lest hele tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har fått purring både en og to ganger uten at hunden har stått uten forsikring. Var mer av typen, har du glemt oss? (i forbindelse med flytting og litt rot med posten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agria kunne i et tilfelle jeg vet om dog gitt litt slingringsmonn! Tispe inn til komplikasjoner ved fødsel klokken 22 på en kveld, ble dyrt for eier, men hun hadde jo forsikring. Problemet var at hun blingset på datoen og var først dagen etter at tispen hadde vært forsikret hos Agria! Fikk ikke dekket noe av det! Hadde hun dog ventet de to timene til etter midnatt ville det blitt dekt!

Vær ikke så sikker på det.... Agria dekker kun keisersnitt som gjøres for å redde tispen. Hvis det ikke står om livet for tispen, hjelper det ikke om veterinæren sier at det er et nødvendig keisersnitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at du reagerer med å angripe ts? Har du en dårlig dag? Hadde ikke du selv reagert med å være litt smågretten om det hadde skjedd deg? Er ingen grunn til å kalle henne hurpe.

Hahaha - leste du virkelig "hurpe"?

Det gjorde ikke jeg :skratte:

Anonym poster: 6421832a8bc622809a9a293039769ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha - leste du virkelig "hurpe"?

Det gjorde ikke jeg :skratte:

Anonym poster: 6421832a8bc622809a9a293039769ef5

Det gjorde jeg, her:

Ja, du har gjort en feil og reagerer med å oppføre deg som en skikkelig hurpe. At Agria ga deg rett har nok mer med omdømme å gjøre enn å gjøre en fitte fornøyd.

Jeg synes forøvrig TS forteller oss litt for lite og tydeligvis prøver å sverte Agria. Jeg har, som Kosemose alltid fått feilmelding om jeg har blingset og tastet feil kidnummer. Og hvis TS ikke vet om hun har fått purring høres hun rimelig svimlete ut. Enten har du fått eller så har du ikke. Har man fått purring og bare trøstet seg med at "jeg har betalt, så dette får de ta på egen kappe. Jeg gidder ikke gjøre noe med det", så er det faktisk ikke Agria sin feil.

Anonym poster: 8c84a4b6bb5f88c7cf642ed843508754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis fungerer det ikke når man oppgir et feil kidsnummer...

Anonym poster: 123cc65cf7e91344f3073aaedff8d013

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Er ikke bare deg som har dårlig erfaring med Agria. De var seriøse for noen år siden, men nå er de så store at det virker som de gir blaffen i kundene sine. Selv hadde jeg en Schæfer som måtte avlives når den var 5 måneder som måtte avlives. Jeg hadde forsøkt med 2 opperasjoner, men hunden sto ikke til å redde desverre. Agria nektet å betalet ut erstatningen jeg hadde krav på. Selv om jeg har vært høffelig og saklig hele veien er de arrogante og avisende i teleofon og svært trege p å svare på brev. Jeg sendte de 2 skriftlige klager selv før jeg fikk hjelp av forsikringsklagenemda. De var på min side sammen med veterinæren som behandlet schæferen, men Agria nektet å gi etter. Jeg måtte faktisk gå til sak mot Agria.

Men jeg vant. Det kostet meg mer i tid og energi en de pengene jeg til slutt fikk utbetalt, men av prinsipp lar jeg ikke et sånt useriøst selskap slippe unna så lett.

Jeg har hvert i kontakt med en god del kenneler og dyrleger i forbindelse med valg av ny valp og det viser seg at flere har slike erfarninger med Agria. Jeg tror faktisk alle de jeg har hørt anbefale Agria aldri har måtte kreve utbetaling av større summer og har har man vell ingen grunnlag for anbefalingen mener nå jeg.

Så for all del, styr unna Agria. Ja de er rimelige og ja du risikerer å måtte betaler store summer selv om de skulle skje noe med kjeledyret ditt. Nå bruker jeg dnb til min nye valp og er svært fornøyd med kundehandlerene deres, men om de er noe bedre om forsikkringen må benyttes håper jeg at jeg aldri får erfare :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummel lesning, gullfisk. :haar:

Flott at du har tatt deg bryet med å gå til sak for prinsippets skyld!

Anonym poster: 5bb34144ae81a813c9e3a89c4940c97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...