AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #42 Skrevet 12. mai 2012 Ts sier jo det var en purring hun betalte Nei, det sier hun ikke. Etter mye mas om hun fikk purring eller ikke, skriver hun dette: Var sikkert en purring, ikke vet jeg. 1
Tulling Skrevet 12. mai 2012 #43 Skrevet 12. mai 2012 Har du snakket med de og sendt inn kvittering ? Kan du fremvise dokumentasjon på betalingen er jeg sikker på at ting løser seg. Jeg har agria, jeg har opplevd å få purring. Min egen feil, betalte den. 2 mnd senere fikk jeg bruk for forsikringen og fikk dekket 6000. Direkte oppgjør, jeg betalte kun egenalden 1400,-hos vetrinæren og resten betalte Agria. Det med å betale på feil kid lager krøll alle steder, men kan som regel rettes opp i ved avtale om å sende inn kvittering. Du betalte på feil kid, antar du ikke har snakket med de etter du fikk beskjed om at forsikringen ble annulert. Mindre syting, du kan vise til at du har betalt. Kontakt de igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #44 Skrevet 12. mai 2012 TS har oppført seg så dårlig at hun ikke fortjener å få noe igjen på forsikringen. 1
Redbull Skrevet 12. mai 2012 #45 Skrevet 12. mai 2012 Og hvis du oppfører deg på samme måten mot kundebehandlerne i Agria som du gjør her, så må jeg si at jeg forstår dem hvis de ikke er så imøtekommende som de kanskje burde være... Så enig!! 3
Gjest Skrevet 13. mai 2012 #46 Skrevet 13. mai 2012 Du er nå ikke den første som har hatt problemer med Agria uansett, holder meg unna for alt i verden! Hører kun negative tilbakemeldinger der!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #47 Skrevet 13. mai 2012 Du er nå ikke den første som har hatt problemer med Agria uansett, holder meg unna for alt i verden! Hører kun negative tilbakemeldinger der! Vi har agria, aldri hatt problem, utbetaler når det har vært nødvendig uten noe problem eller lang tid. Jeg hører possitivt og negativt 50/50 om alle forsikringselskap angående dyr jeg..! Vi er hvertfall fornøyd med agria, samt er oppdretteren vår det og en rekke andre bekjente. 1
Gjest Skrevet 13. mai 2012 #48 Skrevet 13. mai 2012 Agria kunne i et tilfelle jeg vet om dog gitt litt slingringsmonn! Tispe inn til komplikasjoner ved fødsel klokken 22 på en kveld, ble dyrt for eier, men hun hadde jo forsikring. Problemet var at hun blingset på datoen og var først dagen etter at tispen hadde vært forsikret hos Agria! Fikk ikke dekket noe av det! Hadde hun dog ventet de to timene til etter midnatt ville det blitt dekt!
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. mai 2012 #49 Skrevet 13. mai 2012 Agria kunne i et tilfelle jeg vet om dog gitt litt slingringsmonn! Tispe inn til komplikasjoner ved fødsel klokken 22 på en kveld, ble dyrt for eier, men hun hadde jo forsikring. Problemet var at hun blingset på datoen og var først dagen etter at tispen hadde vært forsikret hos Agria! Fikk ikke dekket noe av det! Hadde hun dog ventet de to timene til etter midnatt ville det blitt dekt! Problemet med slingringsmonn er at det blir vanskelig å sette grensen. Det er en grunn til at grensen som er satt skal holdes. Så jeg synes ikke saken du henviser til var spesielt graverende faktisk. Man er jo ikke forsikret dagen før man har forsikring fra liksom. 8
Gjest Skrevet 13. mai 2012 #50 Skrevet 13. mai 2012 Problemet med slingringsmonn er at det blir vanskelig å sette grensen. Det er en grunn til at grensen som er satt skal holdes. Så jeg synes ikke saken du henviser til var spesielt graverende faktisk. Man er jo ikke forsikret dagen før man har forsikring fra liksom. Jeg er vel bare for snill på slikt tror jeg! To timer for meg ville ikke gjort noe! Hvertfall nå det kun var to timer på avls forsikringen, den vanlige hadde dew jo hatt fra den var valp...
Gjest Wolfmoon Skrevet 13. mai 2012 #51 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er vel bare for snill på slikt tror jeg! To timer for meg ville ikke gjort noe! Hvertfall nå det kun var to timer på avls forsikringen, den vanlige hadde dew jo hatt fra den var valp... To timer hadde ikke gjort noe, men hva med fire timer? eller seks? 12? ser du problemet? Åpner man for slingringsmonn, så blir det vanskelig å sette en grense. 5
Gjest Skrevet 13. mai 2012 #52 Skrevet 13. mai 2012 To timer hadde ikke gjort noe, men hva med fire timer? eller seks? 12? ser du problemet? Åpner man for slingringsmonn, så blir det vanskelig å sette en grense. Hos gjensidige var jeg en dag ifra når det skjedde noe, da gikk det greit...
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #53 Skrevet 13. mai 2012 Har hatt forsikring i Agria i mange år, og har kun positive erfaringer! Kundeservice er hyggelige, og jeg har ikke hatt noe problem med å få tilbakebetalt ting etter skadeoppgjør. 7
caraas Skrevet 14. mai 2012 #54 Skrevet 14. mai 2012 Hos gjensidige var jeg en dag ifra når det skjedde noe, da gikk det greit... Hva med en dag og en time fra, skal det og gå greit? Og to timer til? Enda en dag, en dag og en time til? Sånn kan man fortsette helt til "karantenetiden" ikke eksisterer lengre. Så at Agria ikke godtok de to timene før er ikke kritikkverdig synes jeg. 6
lillejenta1 Skrevet 21. mai 2012 #55 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har aldri opplevd de i Agria som frekke og dumme. Jeg har forsikret alle dyrene mine i Agria og er kjempefornøyd. At du ikke har vært så "heldige" med de er det vel to sider av saken om. De avslutter ikke forsikringen uten grunn, og at du har skrevet feil på innbetalingen er det jo bare du som har gjort feil og kan jo bare skylde på deg egentlig. Og de sender jo ut purringer ang innbetaling dersom det ikke er blitt riktig gjennomført. Agria er det største forsikringsseskapet som legger vekt på dyr og har kun dyreforsikringer så de ser jeg på som veldig seriøse. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #56 Skrevet 21. mai 2012 Du er nå ikke den første som har hatt problemer med Agria uansett, holder meg unna for alt i verden! Hører kun negative tilbakemeldinger der! Jeg har aldri hørt om noen som har hatt problemer med Agria. Har selv kjempegode erfaringer, utrolig greit med direkteoppgjør. De gangene jeg har lagt ut har det bare tatt et par dager fra kvitteringene var sendt inn, til pengene var på konto. Med gjensidige tok det vinter og vår... 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #57 Skrevet 5. juni 2012 TS har oppført seg så dårlig at hun ikke fortjener å få noe igjen på forsikringen. Oppført meg så dårlig? du oppfatter selv, og tolker selv setningene jeg skriver. er en stor forskjell på å oppfatte meldinger, og samtaler over tlf. du har tydligvis tatt alt negativt!? Å da skal jeg si deg en ting, de har lagt seg langflate. regningen har vært betalt,pengene har vært i deres hender siden. :):):):) sender positiv energi til deg
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #58 Skrevet 5. juni 2012 Oppført meg så dårlig? du oppfatter selv, og tolker selv setningene jeg skriver. er en stor forskjell på å oppfatte meldinger, og samtaler over tlf. du har tydligvis tatt alt negativt!? Å da skal jeg si deg en ting, de har lagt seg langflate. regningen har vært betalt,pengene har vært i deres hender siden. :):):):) sender positiv energi til deg Ja, du har gjort en feil og reagerer med å oppføre deg som en skikkelig hurpe. At Agria ga deg rett har nok mer med omdømme å gjøre enn å gjøre en fitte fornøyd. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 5. juni 2012 #59 Skrevet 5. juni 2012 Ja, du har gjort en feil og reagerer med å oppføre deg som en skikkelig hurpe. At Agria ga deg rett har nok mer med omdømme å gjøre enn å gjøre en fitte fornøyd. Hva er grunnen til at du reagerer med å angripe ts? Har du en dårlig dag? Hadde ikke du selv reagert med å være litt smågretten om det hadde skjedd deg? Er ingen grunn til å kalle henne hurpe. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #60 Skrevet 5. juni 2012 Oppført meg så dårlig? du oppfatter selv, og tolker selv setningene jeg skriver. er en stor forskjell på å oppfatte meldinger, og samtaler over tlf. du har tydligvis tatt alt negativt!? Å da skal jeg si deg en ting, de har lagt seg langflate. regningen har vært betalt,pengene har vært i deres hender siden. :):):):) sender positiv energi til deg Sier du opp siden de var slik mot deg eller blir du værende der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå