Gå til innhold

Ligge med gifte menn/kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg mener at leveregelen der en skal gjøre mot andre slik en vil andre skal gjøre mot seg selv er fullstendig feilslått og naiv. JEG vil gjerne bo et år i en fangsthytte på Svalbard, så da fikser jeg jo selvfølgelig ting slik at hun som kun drømmer om et år i Sør-Amerika i stede ender opp på fangsthytten. Siden det var jo det jeg ville hun skulle gjøre for meg.... En er rett og slett ignorant om en gjør mot andre slik en vil andre skal gjøre mot seg. En skal heller finne ut hva den andre ønsker og så legge til rette for den andre sine ønsker, drømmer og behov. Din regel er ikke annet en egoistisk og snever.

Men herregud da, nå insinuerer du ting jeg aldri har sagt. Jeg har ikke sagt at man skal yte akkurat det samme og få akkurat det samme tilbake, hva for en idiotisk problemstilling er det? Jeg har ikke en gang hintet til at det er det jeg snakker om. Jeg snakker om å ikke plage andre, ikke ødelegge for andres liv, og så begynner du å prate om at det blir feil fordi folk liker annerledes pålegg eller at de vil ha forskjellige typer ferie?!

Nå tror jeg du driver å diskuterer dine egne problemstillinger som jeg overhodet ikke er interessert i å diskutere. Jeg snakker om å behandle andre mennesker med respekt, det er det den regelen gjelder. Hvis du tror det handler om å gi hverandre gaver og goder så har du misforstått. Det handler om hvordan man behandler mennesker.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjent med en utrolig, snill, kjekk mann i en jobb jeg hadde, han kjørte taxi og jeg fikk rett som det var sitte på til ham da han var på jobb... han hentet meg og kjørte meg dit jeg ville og vi hadde utviklet et nært forhold... ...trodde jeg... jeg begynte å få følelser for fyr'n og det virket som om det var gjensidig! så en dag fikk jeg vite av en kollega at han skulle gifte seg! jeg trodde ikke på henne først men jeg fikk det bekreftet av ham selv som om det skulle vært åpenlyst liksom! Jeg fikk sjokk men klarte ikke å glemme ham, og vi fortsatte som før! Vi hadde ikke rørt hverandre enda, men det hadde bygget seg opp en ganske stor seksuell spenning mellom oss! Han giftet seg og flyttet med familien sin til en annen plass i landet. vi sendte mye meldinger og rundt et år etter kom han på besøk hos meg og lå over. Da skjedde det ting! Han fikk dårlig samvittighet og dro hjem... Kona fikk ikke vite noen ting, hun var gravid! Enda et år etter kom han på nok et besøk, og ting skjedde igjen, da var kona hans også gravid! da begynte jeg å få litt vett i skallen og satte en stopper! Nå sitter jeg selv med samboer og barn og har utrolig vondt av kona hans som er kristen og kanskje tror hun har verdens snilleste mann! Visste ikke hvem dama var før jeg fant henne på Facebook! Da ble ting mye verre... Har også funnet ut at jeg har vært på konsert med henne. De synger nemlig i kor sammen, og han fikset billetter til meg men sa ingenting om at kona sang også!

Kanskje ikke dette du spurte om men det er en tankevekker! for meg iallefall... Skjer aldri igjen, og skulle gjerne vært foruten :(

Moralen er: en ha facebook-profil! Du vet aldri når du kan få bruk for litt sympati.

AnonymBruker
Skrevet

Ha en facebook-profil

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke dere som fraskriver elskerinnen alt ansvar. Selvfølgelig vil den utro mannen alltid ha mest skyld, men det har da ikke sluttet å være umoralsk og legge seg etter en gift mann!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...