Gå til innhold

Ligge med gifte menn/kvinner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville du fått dårlig samvittighet av å ligge med en mann/kvinne du visste var gift, eller i et forhold?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakker altså om at man vet det før man går til sengs.

Gjest KateW
Skrevet

Det kom helt an på forholdet deres, om de levde i et åpent forhold, om kona var med på sexen osv. "Hemmelig" sex med gifte menn avstår jeg fra.

• Liker 3
Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg har vært litt frem og tilbake på det spørsmålet der. Men så er jo jeg slik at jeg ikke har sex før jeg er i ett forhold, så da må jeg spørre meg selv, kunne jeg vært i ett forhold med en gift mann.

Jeg skulle ønske jeg kunne sagt nei med en gang, men man vet aldri med den derre kjærligheten.. :sjenert:

Skrevet

Ja, det hadde jeg. Så absolutt.

Skrevet (endret)

Har nok hendt det før men det er ikke noe jeg foretrekker, da snakker vi om et ligg ( eller 2 ) ikke et forhold. Det ville jeg aldri orket med en gift mann, kjærlighet eller ei.

Jeg liker å " dele " kjæresten min med vennene mine uten hemmelighets klemmerier.

Dårlig samvittighet ? nei, aldri... hvorfor skulle JEG ha det ??? det burde han ha, det er jo han som er gift.

Endret av eva-80
Gjest padawan
Skrevet

jeg har ikke dårlig samvittighet for det. jeg har kanskje litt enkel tankegang på det området men hvis ikke jeg benytter anledningen er det noen andre som kommer til å fylle det rommet.

Skrevet (endret)

hva skulle jeg hatt dårlig samvittighet for?

Dama eller mannen som er gift burde skamme seg, men en singel person har ikke ansvar for andres ekteskap.Den oppvasken for de rydde opp i selv.

Hadde det vært dama til en kompiss hadde det vært noe annet

Endret av Perrin
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er elskerinne. Ingen dårlig samvittighet, han er så digg! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det hvis jeg visste om det på forhånd. Det kalles anstendighet og respekt for andre mennesker.

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det hvis jeg visste om det på forhånd. Det kalles anstendighet og respekt for andre mennesker.

Enig!

Jeg hadde ikke fått dårlig samvittighet, fordi det hadde aldri skjedd!

• Liker 1
Skrevet

Det kom helt an på forholdet deres, om de levde i et åpent forhold, om kona var med på sexen osv. "Hemmelig" sex med gifte menn avstår jeg fra.

Som jeg skulle sagt det selv.

Skrevet

Helt uaktuelt for meg. Ville ikke orket å være den som f eks ødela en familie. En vet aldri om noen andre får vite om det. Gossip!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig !!!

Å ligge med en mann/dame som er gift med en annen er ikke bra unsette om du er singel selv ! :nei:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er elskerinne. Ingen dårlig samvittighet, han er så digg! :)

Bare vent til du får deg en mann/kjæreste selv da er det ikke like digg når din kjæresten/mannen ligger rundt med andre single damer som ikke har respekt for andere mennesker!

Karma is a bitch ! :lur:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt ambivalent til akkurat dette..

Dårlig samvittighet på den ene siden, og på den andre bryr jeg meg ikke.

Som elskerinne gjør jeg noe galt, samtidig er det ikke "mitt problem". Vanskelig situasjon, spesielt siden det har kommet mye følelser inn i bildet for begge parter.

Gjest padawan
Skrevet

og hvor er respekten til den som er utro mot partneren sin? så lenge du selv er singel har du selv ingen andre å ta hensyn til.

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv.

Personlig syns jeg såkalte åpne forhold er helt psyko.

Hadde ikke tatt i et slikt kvinnfolk med ildtang.

• Liker 2
Skrevet

Ville du fått dårlig samvittighet av å ligge med en mann/kvinne du visste var gift, eller i et forhold?

Det er ihvertfall ikke noe smart.

Men det kommer også an på hvordan forholdet til dama var.

Skrevet

Nei, synes ikke det er noe ok!

Men det er uansett den gifte partens ansvar. Derimot synes jeg damer eller menn som igler seg inn på folk som er i et forhold er noen patetiske egoister!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...