Gå til innhold

Gråtevideoer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha. Jeg er ei jente på 21 år som ikke har grått på 2 år. Ikke siden jeg ble brutalt dumpet og da skjedde det noe inni meg som gjorde at jeg har stengt av tårekanalen og nå får jeg den ikke opp igjen... for å si det på en komisk måte da.

Så nå føler jeg at det er mye sinne inni meg og jeg tror å gråte hadde hjulpet litt, men jeg klarer det bare ikke. Har prøvd å tenke de verste tanker osv, men får det ikke til. Men jeg har merket at jeg har fått klump i magen et par ganger av å se supertriste scener på tv/film lignende.

Helst gjerne supertriste filmklipp om dyr eller MENN. Feks. gjensyn med en eier og et dyr eller en skadet hund og en annen hund ikke går fra den (så det på nyhetene en gang!! ) eller så kommer klumpen hvis jeg ser en mann gråte. Helst skal han være litt fin :sjenert: Haha...

Jeg har prøvd å søke på youtube og gjør det ennå, men jeg er så dårlig på å finne gode filmklipper og lignende! Trenger litt hjelp.. veit at det er noen der ute osm har noe SKIKKELIG bra som jeg garantert vil takke senere.. :popcorn:

Anyone? Husk: Helst dyr eller menn som gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du liker dyr, så begynner jeg å sippe med en gang jeg ser kjærligheten mellom eier og hund. Spesielt filmer om soldater som kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du liker dyr, så begynner jeg å sippe med en gang jeg ser kjærligheten mellom eier og hund. Spesielt filmer om soldater som kommer hjem :)

har du noen bra videoer på det eller? Så langt av det jeg har funnet, så har det ikke funket. :P Selv om jeg som sagt elsker dyr og lett kan gråte av det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen. Se hele, ikke bare traileren.

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JosefK78

Se The Champ, slutten av filmen får til og med en kald og følelseløs Vestlending som meg til å ta til tårene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne filmen. Se hele, ikke bare traileren.

Ååh den filmen må jeg se! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh ja, jeg har så lyst til å se den filmen, men jeg tørr ikke :P vet det kommer til å gjøre vondt i sjela.

Jeg er på mobilen nå, ts, men skal ta meg en runde på youtube når jeg kommer på dataen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se The Champ, slutten av filmen får til og med en kald og følelseløs Vestlending som meg til å ta til tårene

link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Hachi, a dogs tale

Marley & me

War Horse

Det er de jeg liker best med dyr.

The notebook

My sisters keeper

Titanic

Den grønne mil

Kommer ikke på flere nå, men skal love deg at de overstående skrur på vannverket hos meg! :)

Edit: fikk ikke med meg at det var youtube-videoer som var tema :sjenert:

I så fall er Maria Menas "mitt lille land" veldig trist..

Endret av finurlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker på "dog homecoming" så kommer det opp mange fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var virkelig trist ja! Fikk en stor klump i magen, prøvde å få til tårene å, men det var såvidt. Men jeg er heller mer utrolig imponert over den lille gutten!! For en skuespiller... Ser dette er en gammel film, er den lille gutten en voksen mann nå? evt. skuespiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne får meg til å gråte hver eneste jævla gang.

Mulig det bare er meg. :sjenert:

Oppdrag fullført! hehe, neida, men jeg fikk virkelig tårer i øynene av denne videoen!!!!!!!! Wow.. traff rett i hjertet. Nå har jeg lyst på en mann fra krigen! hah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest JosefK78

Denne var virkelig trist ja! Fikk en stor klump i magen, prøvde å få til tårene å, men det var såvidt. Men jeg er heller mer utrolig imponert over den lille gutten!! For en skuespiller... Ser dette er en gammel film, er den lille gutten en voksen mann nå? evt. skuespiller?

Han er vel helst en TV skuespiller, han spilte i NYPD Blue på slutten av 90 tallet, det er det siste jeg husker

Personlig så er The Elephantman min favourit triste film men den er nok for litt spesielt intereserte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Hoyt:

Jeg gråter seriøst av denne videoen hver gang. En far gjennomfører en Triathlon med sin handikappende sønn, for at sønnen skal få det til, gjennomfører han det med ham som et lag. Når de skal svømme så ligger sønnen i en slags oppblåsbar gummibåt, og faren svømmer som bare det, og drar sønnen med seg i mål..

Jeg bare bæljer høyt asså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Denne får meg til å gråte hver eneste jævla gang.

Mulig det bare er meg. :sjenert:

Det er ikke bare deg!

:grine: :grine: :grine: Måtte stoppe etter første jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...