Gå til innhold

Åpent forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MikeWaters 2.0

Tror dere som er i åpne forhold ikke har det godt med dere selv.

Jeg tror du har vondt i tåa, hva er poenget ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters 2.0

Vill gjetting, du har lest endel på engelske sider og bøker ang dette temaet? ;)

Nix, men jeg er åpen for linker og bokforslag om temaet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nix, men jeg er åpen for linker og bokforslag om temaet!

Artig at du bruker samme ord som er såpass mye brukt på engelsk! ("Consenting non-monogamy")

Sitter på feil pc, så jeg har ikke noe særlig med linker på rede hånd, men både fetlife og okcupid har gode miljøer for, vel, det meste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quake

Dere som ikke vil ha monogame forhold, er det ikke vanskelig å finne noen som tenker slik som dere? Dere må ha et veldig lite marked å "handle" i.

Er ikke så vanskelig som du kanskje skulle tro.

De fleste er ikke så veldig åpne om at de ikke er monogame, det ansees nesten som en styggedom virker det som. Men da drider æ i...jeg er lykkelig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

OMG verden er gal. Hva om dama eller mannen er mye bedre i sengen enn deg da? Og hva om du da blir forlatt? Åpen utroskap er veldig skittent.

tror du har misforstått begrepet utroskap. det heter ikke utroskap om begge partene er enige i at det er greit å ha sex med andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Artig at du bruker samme ord som er såpass mye brukt på engelsk! ("Consenting non-monogamy")

Sitter på feil pc, så jeg har ikke noe særlig med linker på rede hånd, men både fetlife og okcupid har gode miljøer for, vel, det meste :)

Takk for tipset :)

Har ikke sett ordet på engelsk før, men liker det veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters 2.0

Dere som ikke vil ha monogame forhold, er det ikke vanskelig å finne noen som tenker slik som dere? Dere må ha et veldig lite marked å "handle" i.

Det er vanskelig å finne folk som er 100% åpne og ærlige ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...