Gå til innhold

Til dere menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere menn.

Hvilken klær liker dere best å se jenter/damer i?

Skjørt, kjole, dongeribukse, shorts, thights...?

høye heler, støvletter, lave sko..?

:shoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Er så merkelig at kvinnfolk aldri skal forstå at menn og kvinner er helt forskjellige der. Bryr meg katta, dere skal ut av dem uansett og det er hva dere har da som teller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at de liker jenter som kler seg i sommerkjoler, eller dongeribukse og en topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så merkelig at kvinnfolk aldri skal forstå at menn og kvinner er helt forskjellige der. Bryr meg katta, dere skal ut av dem uansett og det er hva dere har da som teller.

Då daten din kunne like greit gått i joggebukse og hettegenser? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du benytter bloggerne til skrekk og advarsel fremfor inspirasjon er du på god vei. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko med små heler, et skjørt og en topp er det perfekte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Då daten din kunne like greit gått i joggebukse og hettegenser? :)

Ja så lenge hun var villig til å hoppe ut av det etter daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer jo veldig fra mann til mann det da!

Men kan svare for kjæresten min: Han liker ofte det enkle og at det matcher litt. Han er ikke så glad i høye sko, det gjelder bare når man har på seg festkjole lignende. Jeg bruker høye sko noen ganger på hverdagen, og det er ikke han så fan av. Converse er kult! Det syns jo jeg også, men jeg liker å variere litt hehe.

Jeg har også lagt merke til at han ofte liker det litt rocka. En gang så hadde jeg kjøpt en ring og tok den på meg. Det tok ikke lang tid før han utbrøt at DEN ringen var megakul! Hehe. Og det er den minste og mest enkle, men nok en av de kuleste ringene jeg har i ringsamlingen min. Det beviser bare enda mer at han liker det enkelt men tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så lenge hun var villig til å hoppe ut av det etter daten.

Om hun ikke var det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis en ser at man har brukt mye tid på antrekket så teller det for min del i negativ rettning, særlig når en "har" en tilgjort stil og oppfører seg deretter. For mye stasj, sminke, fancy frisyre eller den siste moten bryr meg midt i ryggen, altså slikt gidder jeg ikke kommentere ettersom det ikke er noe av betydning og de som ikke er komfortabel i utgangspunktet smiler gjerne falskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blackbird

helskåret ettersittende kjole, hvis dere vet hva det er?? søk på "sheath dress" på google bilder. det er ikke alle "sheath dress" som ikke dekker armene, det finnes slike som dekker armene ned til albuene og med mmm er det ikke utringning det kalles???

andre typer klær, hmmmm vanskelig å si noe konkret, men jeg tror det meste er ganske klart hvis dere tenker dere om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Jeg liker å se jenter gå i klær de SELV føler er komfortabelt, men det er lov til å bruke klær fra 2012 :)

Men joggebukser er fyfy fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Kjæresten min driter i hva jeg har på meg så lenge jeg er komfortabel med det jeg har på. Tror han liker best at jeg går i litt ettersittende dongeribukser og har en fin topp til og en litt fin genser.

ÅÅh, gleder meg til å flytte ut av russebuksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Jeg har hørt at de liker jenter som kler seg i sommerkjoler, eller dongeribukse og en topp :)

Akkurat det er det ganske lett å være enig i :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blackbird

Akkurat det er det ganske lett å være enig i :jepp:

for jenter: dongeribukse uten lommer bak er kanskje å foretrekke eller??

Endret av blackbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for jenter: dongeribukse uten lommer bak er kanskje å foretrekke eller??

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...