Gå til innhold

Nytt forhold


Gjest Elizabeth

Anbefalte innlegg

Gjest Elizabeth

Så, jeg har i to måneder nå innledet et forhold til en som møtte meg bare dager etter han kom ut av et forhold ( han gikk ) . Når vi er sammen har vi det kjempefint, ler mye, han lager alltid middag til meg og tar intiativ til å møte meg mer eller mindre hver dag, jeg har faktisk aldri vært den som spør først. Vi har fantastisk sex, og har sex hele tiden. Og jeg er mer forelsket enn jeg noen gang har vært - har hatt to lange forhold tidligere ( er 23 ). Nå har han dratt hjem i to uker, og jeg tenkte at dette blir godt, nå får vi savnet hverandre litt og jeg får litt etterlengtet alenetid ettersom vi har møttes mer eller mindre hver eneste dag i to mnd. Men nå har jeg kun hørt fra han midt på natten, når han fylleringer eller sender en mld. Aldri på dagen, og hvis jeg sender mld svarer han ikke før på natten igjen eller dagen etter.

Og da tenker jeg at siden han nettopp kom ut av et forhold, som han selv mener har vært over iallefall 6 mnd innen de slo opp, at jeg bare ble en erstatning (rebound) og nå når han får litt tid hjemme med familien, så ser han dette annerledes, siden han ikke tar kontakt eller virker interessert i kontakt ? Det har gått to ukeer, men minimal kontakt. Og jeg har en ekkel magefølelse av at dette ikke kommer til å være noe forhold når han kommer hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startinnlegget beviser nok en gang at det er komplett umulig å tilfredsstille kvinner :frustrert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Og jeg har en ekkel magefølelse av at dette ikke kommer til å være noe forhold når han kommer hjem igjen.

"Møkk skal det bli!" sa kjerringa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startinnlegget beviser nok en gang at det er komplett umulig å tilfredsstille kvinner :frustrert:

Hvis man har vært sammen med noen i 2mnd kan man sikkert plukke opp telefonen av og til.

PS: Dette er ikke noe kvinnefenomen. Det er bare hensynsfullhet. Og jeg har tatt meg i å glemme å ringe når jeg er borte (f.eks en helg), og at typen blir lei seg. :)

Vi har bodd sammen i 3 år, og når man er borte to uker ville jeg si det er helt greit å forvente en telefon av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startinnlegget beviser nok en gang at det er komplett umulig å tilfredsstille kvinner :frustrert:

Eller kanskje heller beviser at du kommer til å slite med å finne deg en fast partner?

Jeg er kvinne, og jeg er tilfreds. Er ikke alene om å være det heller så den påstanden din er nok feil.

Synes godt han kunne tatt kontakt på en annen og bedre måte, TS. Det kan jo være at han sorterer tanker og følelser, og dermed blirr litt fraværende. Uansett så er det vel ikke noe annet å gjøre enn å prate med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...