caro90 Skrevet 14. mai 2012 #61 Skrevet 14. mai 2012 hver ting jeg ser eller tar så dukker opp han jeg liker i hodet mitt, er takknemlig for det. men skulle ha noen andre ting å tenke på også
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #62 Skrevet 14. mai 2012 Haha, tro meg! Jeg har det akkuratt likt. Prøver å høre på musikk for å la tankene komme en annen plass, men hjelper ikke akkuratt når alle rolige sangene minner meg om han og!
Perrin Skrevet 15. mai 2012 #67 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Fikk sure meldinger i dag av en flørt fordi jeg ikke svarte telefonen 0200 i natt. Hun var på fylla og jeg sov. Bør jeg dumpe dama? Endret 15. mai 2012 av Perrin
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #68 Skrevet 15. mai 2012 Hvor gamle er dere egentlig? Dette var ikke meg(TS) bare sånn at du vet det
Gjest _Blomsten_ Skrevet 15. mai 2012 #69 Skrevet 15. mai 2012 Fikk sure meldinger i dag av en flørt fordi jeg ikke svarte telefonen 0200 i natt. Hun var på fylla og jeg sov. Bør jeg dumpe dama? Den avgjørelsen må du ta selv. Hadde dere avtalt å møtes/snakkes?
Steinar40 Skrevet 15. mai 2012 #70 Skrevet 15. mai 2012 Fikk sure meldinger i dag av en flørt fordi jeg ikke svarte telefonen 0200 i natt. Hun var på fylla og jeg sov. Bør jeg dumpe dama? Ja, det høres ikke bedre ut.
Perrin Skrevet 16. mai 2012 #71 Skrevet 16. mai 2012 Den avgjørelsen må du ta selv. Hadde dere avtalt å møtes/snakkes? Kjeda meg litt på jobb så jeg kladdet ned mitt eget innlegg. :gjeiper: Nei vi hadde hadde avtale om å møtes/snakkes. Helt greit at ei jente ringer meg midt på natta i fylla, men hun kan ikke forvente at jeg svarer. Hadde jeg vært i langvarig forhold hadde jeg sikkert tatt en samtale henne og fortalt hva jeg syns om hennes reaksjon. Siden dette var i en startfase har jeg ikke brukt noen energi, men bare gjort det klart at vi ikke treffes mere 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå