Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Kjenner meg veeeldig igjen! Den følelsen er så vond Glad jeg har blitt litt "isprinsesse" selv etter å ha vært et følelsemenneske i åresvis. Ender som regel opp såret.

Håper han tar kontakt med deg i dag, og at det ordner seg

Ja, uff. Det er den :(

Kanskje jeg skal bli som deg, en isprinsesse. <3 Hadde vært mye lettere iværtfall. Er så lei av å ende opp såret. Har nesten fler dårligere følelser enn gode.

Håper jeg og, får krysse fingrene. Kan si ifra om jeg hører noe fra han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, uff. Det er den :(

Kanskje jeg skal bli som deg, en isprinsesse. <3 Hadde vært mye lettere iværtfall. Er så lei av å ende opp såret. Har nesten fler dårligere følelser enn gode.

Håper jeg og, får krysse fingrene. Kan si ifra om jeg hører noe fra han.

Det er mange luringer der ute, lurt å lære seg å holde igjen litt på følelsene :)

Jeg har også hatt fler vonde enn gode, dessverre. Velger alltid playerne :(

Ja, si ifra, krysser fingrene for deg :)

Skrevet

Ja, det er akkuratt det jeg mener! Jeg føler liksom på meg at noe er galt. Er alltid derfor jeg hater å få følelser for noen, fordi jeg føler jeg tenker mer på han enn det han gjør på meg, og nå skjer dette igjen.

Nei, jeg skal følge rådet ditt. Vente til han tar kontakt :) Tusen takk for svar :)

Aldri smart å ignorere magefølelsen, nei.

AnonymBruker
Skrevet
Aldri smart å ignorere magefølelsen, nei.

Nei, men jeg får bare vente til han tar kontakt. Han tar vel kontakt om han er interessert, er det ikke sånn?

Skrevet

Nei, men jeg får bare vente til han tar kontakt. Han tar vel kontakt om han er interessert, er det ikke sånn?

Ettersom du har tatt kontakt med han de 2 siste gangene, så er det nå hans tur til å kontakte deg først, ja.

Gjør han da ikke det så vet du hvorfor.

AnonymBruker
Skrevet
Ettersom du har tatt kontakt med han de 2 siste gangene, så er det nå hans tur til å kontakte deg først, ja.

Gjør han da ikke det så vet du hvorfor.

Ok, takk for svar :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det værste er at han er pålogget på både facebook og msn, men skriver ingenting... :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner igjen følelsen. Er i omtrent samme situasjon. Han er pålogget på facebook, men sier ikke noe, slik han pleier. Til gjengjeld vet jeg at han har hatt veldig mye å gjøre i det siste med tanke på skole og liknende. Kanskje han driver med andre ting samtidig, eller at han faktisk bruker tiden sin på noen av vennene sine disse dagene? :) Vet selv at jeg ikke alltid tar initiativ til å prate, selv om det i teorien burde være min tur, bare fordi jeg faktisk driver med andre ting, selv om jeg er pålogget.

Gi det litt tid, så får han kanskje tid til å savne samtalene med deg :) i

AnonymBruker
Skrevet
Kjenner igjen følelsen. Er i omtrent samme situasjon. Han er pålogget på facebook, men sier ikke noe, slik han pleier. Til gjengjeld vet jeg at han har hatt veldig mye å gjøre i det siste med tanke på skole og liknende. Kanskje han driver med andre ting samtidig, eller at han faktisk bruker tiden sin på noen av vennene sine disse dagene? Vet selv at jeg ikke alltid tar initiativ til å prate, selv om det i teorien burde være min tur, bare fordi jeg faktisk driver med andre ting, selv om jeg er pålogget.

Gi det litt tid, så får han kanskje tid til å savne samtalene med deg i

Ja, sant! Jeg føler du har det akkuratt sånn som meg.

Tusen takk for svar, det hjalp veldig! :)

Skrevet

OG i disse telefon og iPad tider er folk ofte pålogget uten at de en gang vet det selv ;)

AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Tror nok du finner mange der ute som er i samme båt. Det er ikke sikkert han tenker over at han ikke har snakket til deg en gang. Kanskje han er travelt opptatt med andre ting, eller at han rett og slett har behov for å trekke seg litt unna, for å tenke litt. Slik prøver i alle fall jeg å tenke, når det blir rolig et par dager :)

Si fra hvis du hører noe da, siden vi opplever dette ganske likt :)

AnonymBruker
Skrevet
Så bra! Tror nok du finner mange der ute som er i samme båt. Det er ikke sikkert han tenker over at han ikke har snakket til deg en gang. Kanskje han er travelt opptatt med andre ting, eller at han rett og slett har behov for å trekke seg litt unna, for å tenke litt. Slik prøver i alle fall jeg å tenke, når det blir rolig et par dager

Si fra hvis du hører noe da, siden vi opplever dette ganske likt

Ja, det kan hende.. Får håper det bare er det, og ikke noe annet alvorlig.. Jeg lover å si ifra om du det skjer noe :)

AnonymBruker
Skrevet

Har du fortsatt ikke hørt fra han TS? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet
Har du fortsatt ikke hørt fra han TS?

Han skrev på facebook i går "Skal du ikke tidlig opp?", siden jeg var pålogget ganske seint. Jeg svarte bare at jeg hadde fri. Hjertet mitt gikk i hundre, og han sa han måtte legge seg, og skrev god natt.

Jeg skjønner ikke hvor han vil, og hvorfor han skriver sånne ting.

Var jo han som plutselig stoppet å sende så mye meldinger, og skrev fine ting. Jeg merket jo med en gang at noe var galt. Jeg spørte han i går om det var noe før han logget av, og han sa nei.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det at han sier det ikke er noe galt, når jeg MERKER det.

- TS

(Var meg de 2 siste her nå)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hørt fra han noe i dag..

Gjest Tidssone
Skrevet

På tide å enten:

a) gi blaffen

b) ringe og si hva du føler og be om at du fortjener såpass med respekt at han sier fra når det er slutt og ikke bare bruker tiden din

Skrevet

Han tok jo kontakt på facebook, er ikke det godt nok da? Om han ikke ville snakke med deg så hadde han vel latt være å skrive til deg?

Det blir litt for dumt å forvente at han skal flørte og skrive masse fine ting til deg hver eneste gang dere snakker sammen, det høres ut som du har et voldsomt behov for bekreftelse og oppmerksomhet. Det kan fort bli slitsomt, så da skjønner jeg godt at han trekker seg litt tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Så dere mener at han er interessert da? :klo:

Skrevet (endret)

var sånn før også siden jeg var litt usikker om han har mistet interessen for meg, og kikket på tlf for hver sekund/minutt etter en heftig meldig dag og natt ble mindre etterhvert og da begynte jeg å bekymre meg. han skrev jo at det er bare å skrive i vei i mld siden han ble glad av snakke med meg, men likevell la vær å skrive så mye noen ganger la han få litt frihet og kanskje savne samtalene. og den dag i dag har vi sånn litt jevnlige kontakt på på facebook :)

pleier som regel å lese gamle mld i mens jeg venta på noe nytt,

før den jeg holdt på med ga jeg som regel lite kontakt siden jeg var redd for å miste dem mens som regel mistet interessen for og dabbet og sluttet å skrive til meg.

kanskje la han få litt frihet og la han få savne samtalene, vet ikke om det hjalp noe stort =) men håper det ordner seg for deg :)

Endret av caro90
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...