Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
var sånn før også siden jeg var litt usikker om han har mistet interessen for meg, og kikket på tlf for hver sekund/minutt etter en heftig meldig dag og natt ble mindre etterhvert og da begynte jeg å bekymre meg. han skrev jo at det er bare å skrive i vei i mld siden han ble glad av snakke med meg, men likevell la vær å skrive så mye noen ganger la han få litt frihet og kanskje savne samtalene. og den dag i dag har vi sånn litt jevnlige kontakt på på facebook

pleier som regel å lese gamle mld i mens jeg venta på noe nytt,

før den jeg holdt på med ga jeg som regel lite kontakt siden jeg var redd for å miste dem mens som regel mistet interessen for og dabbet og sluttet å skrive til meg.

kanskje la han få litt frihet og la han få savne samtalene, vet ikke om det hjalp noe stort =) men håper det ordner seg for deg

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så mye :) Og jo, det hjalp. Han har jo russetid nå og er mye ute, så kan jo være det er noe der. Russetida er over om 6 dager da, så får se om han tar noe mer kontakt da.

Og ja, det er akkuratt sånn jeg og har det. Var mye kontakt i starten, så dabbet det av plutselig.. Men skal holde meg unna en stund, så kanskje han "kommer tilbake"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å høre at det hjalp :) måtte få det ut bare. kanskje fordi jeg er så vis bettat og eller forelska den jeg holder på med :) noe er det i hvertfall :sjenert: smiler hver gang jeg får melding enten på facebook eller på tlf :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
godt å høre at det hjalp måtte få det ut bare. kanskje fordi jeg er så vis bettat og eller forelska den jeg holder på med noe er det i hvertfall smiler hver gang jeg får melding enten på facebook eller på tlf

Alltid bra å ha KG-folkene å spørre:) Haha, det er akkuratt sånn jeg har det!! Uff, det er fælt de gangene man sitter å venter på melding, men når man får den gjør det opp for den fæle ventinga man hadde.. :rodmer:

Skrevet (endret)

møtte min på nettet, men jeg grugleder meg til å møte han. noe av de tankene som går, ville jeg ha samme følelse etter jeg har møtt han? ville han ha samme følelse for som han skriver på meldingen på tlf? vill de ble noe ut av det etter møtet? ugh. tror snart hodet mitt sprenger ikke nok med det men tenker på han nesten hele tiden :rodmer::fnise:

edit begge håper at man ikke endre mening etter møtet :skravle:

men det var kanskje litt off topic her :)

Endret av caro90
AnonymBruker
Skrevet
møtte min på nettet, men jeg grugleder meg til å møte han. noe av de tankene som går, ville jeg ha samme følelse etter jeg har møtt han? ville han ha samme følelse for som han skriver på meldingen på tlf? vill de ble noe ut av det etter møtet? ugh. tror snart hodet mitt sprenger ikke nok med det men tenker på han nesten hele tiden

edit begge håper at man ikke endre mening etter møtet

men det var kanskje litt off topic her

Åh, så koselig!! Skulle til å si du kunne sende meg en PM, fordi da har vi noe til felles! Meen da avslører jeg jo hvem jeg er. Uff, ikke leett dette. Når har du tenkt å møte han da? :D og hvor lenge har du snakket med han over nettet? :rodmer:

Skrevet

tenkte en stund etter danmark turen :) har vel snakket fram og tilbake i rundt i 2 eller 3 mnd ca :) og møte noen over nettet er noe nytt og er ekstrem sjenert av meg.

han har fått sett bilder meg med og uten sminke osv og syns jeg er skjønn :fnise:

og noen flørter å tuller som små unger selv om vi er rundt 21 og 23 :fnise::rodmer:

tror han snart å holde på smelte meg som en vanndam snart :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det?? :popcorn:

Skrevet

har ikke fått noe svar fra han selv om han poker meg på facebook :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Så dere mener at han er interessert da? :klo:

Det er ingenting som tyder på det, dessverre.

Du virker noe desperat, og det er den aller beste måten å skremme bort en mann på.

Og har han først trukket seg tilbake, så er det nok for sent.

Glem ham, og gå videre. En dag finner du sikkert en som virkelig liker deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Det er ingenting som tyder på det, dessverre.

Du virker noe desperat, og det er den aller beste måten å skremme bort en mann på.

Og har han først trukket seg tilbake, så er det nok for sent.

Glem ham, og gå videre. En dag finner du sikkert en som virkelig liker deg.

Feil.. Fikk melding fra han i går der han lurte på om jeg ville finne på noe en dag.

Skrevet

så kos da :D :popcorn: venter på min jeg, han skrev til meg i går, men klarer vel kanskje ikke å distrahere på noen andre tanker eller finne noe på nette å okkupere i mens, når alt jeg vil er å snakke med han, alt virker så fjernt. =/

noen ganger klarer jeg å distrahere meg, noen ganger ikke :unsure:

AnonymBruker
Skrevet
så kos da :D venter på min jeg, han skrev til meg i går, men klarer vel kanskje ikke å distrahere på noen andre tanker eller finne noe på nette å okkupere i mens, når alt jeg vil er å snakke med han, alt virker så fjernt. =/

noen ganger klarer jeg å distrahere meg, noen ganger ikke

Mhm :D Men jeg skjønner det. Er sikkert sånn som han jeg snakker med. Han har kanskje en del å styre med. Har du hørt noe fra han i dag? eller, når var sist? :)

Skrevet

han sendte en mld på facebook for 3-4 timers siden som jeg ikke merket. diskuterte litt om hår resten av går kveld så :) så jeg måtte vel svare der :P

AnonymBruker
Skrevet

Åh, men det er bra han tar kontakt!! :)

Skrevet

jeppers :) er det. svarte tilbake at jeg savnet han :) en kjærlighets brev er jo god idee og da om man har snakket hverandre en god stund :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, veldig enig :)

Er det sånn at dere ikke har lov til å drive på med andre, siden dere skal møtes snart? Eller er det fritt frem?

Skrevet

vel om man finner noen før jeg møter han får han si ifra og det samme gjelder meg også, men håper han ikke holder på med andre, men det er fremdeles frykt får at han driver, men prøver så godt jeg kan å holde motet mitt oppe å være optimist =)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp :)

Hadde jo kanskje forstått det når folk bor så langt fra hverandre, men hadde jo forsatt blitt utrolig sint og sjalu.. såå håper ikke det skjer! =)

Skrevet

får håpe det beste da :)får bare ikke ha få store forhåpninger og ble skuffet om det skjærer seg selv om det er litt vanskelig i blant..=)

AnonymBruker
Skrevet

Mhm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...