Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man er vant å snakke med gutten man liker hver dag, og plutselig går det en dag der jeg ikke hører noe.

Er det grunn til uro, menn?

Er forresten jeg som har tatt kontakt de 2 siste gangene, og han har virket litt rar. (Altså ikke så flørtete)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg forresten vente til at han sender melding nå?

Forvirret!! :snurt:

Skrevet

Tja vanskelig å si, det vet vel bare han. Du kan jo spørre han:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg spørre om?

Skrevet

Kan det hende at det skjer andre ting i livet hans som opptar han enn å tenke på deg dag ut og inn?

Du må da kunne være uten melding 1-2 dager... tar han ikke kontakt etter 3-4 dager så kan du spør om det er noe i veien, om han er syk eller lignende.

Gjest _La Femme
Skrevet

Skriv han ei melding i en litt lett, fjollete tone. For eksempel: "Har ikke hørt fra deg på en stund nå, begynner å bli bekymret.. ;)"

Skrevet

Når ble en stund, en dag?

Mulig jeg er litt rar, men jeg har aldri sett behovet for å ha kontakt hver eneste dag man ikke ser hverandre. Dette gjaldt også da jeg var helt nyforelsket i hun jeg er sammen med nå.

• Liker 1
Skrevet

ÉN dag uten kontakt, og du blir lettere hysterisk? :haar:

Jeg skulle gjerne hatt deg som mobilabbonnent, hadde jeg vært Telenor eller noe...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
ÉN dag uten kontakt, og du blir lettere hysterisk?

Jeg skulle gjerne hatt deg som mobilabbonnent, hadde jeg vært Telenor eller noe...

Er ikke bare det, men han har sluttet å flørte.

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal jeg spørre om?

Det du lurer på?

Skrevet

Jeg merker at jeg får litt angst på hans vegne :bond: Hvis han går så mye som én dag uten å ta kontakt så blir det tatt opp på KG? :hakeslepp: Jeg tror jeg fint kunne dævva uten at noen hadde funnet det ut på flere uker..

Uansett, det har bare gått én dag, TS. La nå gutten puste, så skal du se at han tar kontakt igjen snart.

AnonymBruker
Skrevet
Jeg merker at jeg får litt angst på hans vegne Hvis han går så mye som én dag uten å ta kontakt så blir det tatt opp på KG? Jeg tror jeg fint kunne dævva uten at noen hadde funnet det ut på flere uker..

Uansett, det har bare gått én dag, TS. La nå gutten puste, så skal du se at han tar kontakt igjen snart.

Ok, sorry. Hadde bare lyst å høre hva dere tenkte om det.

Ja, jeg får vente litt da :)

Gjest gjest
Skrevet

Syns du skal vente og se om han tar kontakt, og hvis ikke han gjør det på en ukes tid og vel så det, så har du vel fått svar på spørsmålet ditt tipper jeg...

Ingen ting som er så avtennende og kvelende som når folk man er litt på dealern med plutselig blir maniske og kontakter deg HELE tiden selv om du aldri viser initiativ. Uattraktivt. La fyren få puste litt ja...

AnonymBruker
Skrevet

Hørt fra han enda? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet
Hørt fra han enda?

Nei..

Skrevet

Jeg skjønner at du blir litt stresset. For du "skjønner at det er noe galt", sant? Den dårlige magefølelsen?

Virker som han driver å tenker på noe, ikke godt å si hva. Du bør ihvertfall ikke mase på ham. Lev livet ditt, så får du bare håpe han tar kontakt når han har tenkt ferdig.

AnonymBruker
Skrevet
Jeg skjønner at du blir litt stresset. For du "skjønner at det er noe galt", sant? Den dårlige magefølelsen?

Virker som han driver å tenker på noe, ikke godt å si hva. Du bør ihvertfall ikke mase på ham. Lev livet ditt, så får du bare håpe han tar kontakt når han har tenkt ferdig.

Ja, det er akkuratt det jeg mener! Jeg føler liksom på meg at noe er galt. Er alltid derfor jeg hater å få følelser for noen, fordi jeg føler jeg tenker mer på han enn det han gjør på meg, og nå skjer dette igjen.

Nei, jeg skal følge rådet ditt. Vente til han tar kontakt :) Tusen takk for svar :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Ja. Vent til han tar kontakt, dersom du klarer det.

Skrevet

Ja, det er akkuratt det jeg mener! Jeg føler liksom på meg at noe er galt. Er alltid derfor jeg hater å få følelser for noen, fordi jeg føler jeg tenker mer på han enn det han gjør på meg, og nå skjer dette igjen.

Nei, jeg skal følge rådet ditt. Vente til han tar kontakt :) Tusen takk for svar :)

Kjenner meg veeeldig igjen! Den følelsen er så vond :( Glad jeg har blitt litt "isprinsesse" selv etter å ha vært et følelsemenneske i åresvis. Ender som regel opp såret.

Håper han tar kontakt med deg i dag, og at det ordner seg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...