AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Når man er vant å snakke med gutten man liker hver dag, og plutselig går det en dag der jeg ikke hører noe. Er det grunn til uro, menn? Er forresten jeg som har tatt kontakt de 2 siste gangene, og han har virket litt rar. (Altså ikke så flørtete)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Skal jeg forresten vente til at han sender melding nå? Forvirret!!
sweety pie Skrevet 8. mai 2012 #4 Skrevet 8. mai 2012 Tja vanskelig å si, det vet vel bare han. Du kan jo spørre han:)
eva-80 Skrevet 8. mai 2012 #6 Skrevet 8. mai 2012 Kan det hende at det skjer andre ting i livet hans som opptar han enn å tenke på deg dag ut og inn? Du må da kunne være uten melding 1-2 dager... tar han ikke kontakt etter 3-4 dager så kan du spør om det er noe i veien, om han er syk eller lignende.
Gjest _La Femme Skrevet 8. mai 2012 #7 Skrevet 8. mai 2012 Skriv han ei melding i en litt lett, fjollete tone. For eksempel: "Har ikke hørt fra deg på en stund nå, begynner å bli bekymret.. "
2046 Skrevet 8. mai 2012 #8 Skrevet 8. mai 2012 Når ble en stund, en dag? Mulig jeg er litt rar, men jeg har aldri sett behovet for å ha kontakt hver eneste dag man ikke ser hverandre. Dette gjaldt også da jeg var helt nyforelsket i hun jeg er sammen med nå. 1
Knirke Skrevet 8. mai 2012 #9 Skrevet 8. mai 2012 ÉN dag uten kontakt, og du blir lettere hysterisk? Jeg skulle gjerne hatt deg som mobilabbonnent, hadde jeg vært Telenor eller noe... 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #10 Skrevet 8. mai 2012 ÉN dag uten kontakt, og du blir lettere hysterisk? Jeg skulle gjerne hatt deg som mobilabbonnent, hadde jeg vært Telenor eller noe... Er ikke bare det, men han har sluttet å flørte.
OhSerendipity Skrevet 8. mai 2012 #12 Skrevet 8. mai 2012 Jeg merker at jeg får litt angst på hans vegne Hvis han går så mye som én dag uten å ta kontakt så blir det tatt opp på KG? Jeg tror jeg fint kunne dævva uten at noen hadde funnet det ut på flere uker.. Uansett, det har bare gått én dag, TS. La nå gutten puste, så skal du se at han tar kontakt igjen snart.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #13 Skrevet 8. mai 2012 Jeg merker at jeg får litt angst på hans vegne Hvis han går så mye som én dag uten å ta kontakt så blir det tatt opp på KG? Jeg tror jeg fint kunne dævva uten at noen hadde funnet det ut på flere uker.. Uansett, det har bare gått én dag, TS. La nå gutten puste, så skal du se at han tar kontakt igjen snart. Ok, sorry. Hadde bare lyst å høre hva dere tenkte om det. Ja, jeg får vente litt da
Gjest gjest Skrevet 8. mai 2012 #14 Skrevet 8. mai 2012 Syns du skal vente og se om han tar kontakt, og hvis ikke han gjør det på en ukes tid og vel så det, så har du vel fått svar på spørsmålet ditt tipper jeg... Ingen ting som er så avtennende og kvelende som når folk man er litt på dealern med plutselig blir maniske og kontakter deg HELE tiden selv om du aldri viser initiativ. Uattraktivt. La fyren få puste litt ja...
Envy Skrevet 9. mai 2012 #17 Skrevet 9. mai 2012 Jeg skjønner at du blir litt stresset. For du "skjønner at det er noe galt", sant? Den dårlige magefølelsen? Virker som han driver å tenker på noe, ikke godt å si hva. Du bør ihvertfall ikke mase på ham. Lev livet ditt, så får du bare håpe han tar kontakt når han har tenkt ferdig.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #18 Skrevet 9. mai 2012 Jeg skjønner at du blir litt stresset. For du "skjønner at det er noe galt", sant? Den dårlige magefølelsen? Virker som han driver å tenker på noe, ikke godt å si hva. Du bør ihvertfall ikke mase på ham. Lev livet ditt, så får du bare håpe han tar kontakt når han har tenkt ferdig. Ja, det er akkuratt det jeg mener! Jeg føler liksom på meg at noe er galt. Er alltid derfor jeg hater å få følelser for noen, fordi jeg føler jeg tenker mer på han enn det han gjør på meg, og nå skjer dette igjen. Nei, jeg skal følge rådet ditt. Vente til han tar kontakt Tusen takk for svar
Gjest Tidssone Skrevet 9. mai 2012 #19 Skrevet 9. mai 2012 Ja. Vent til han tar kontakt, dersom du klarer det.
Envy Skrevet 9. mai 2012 #20 Skrevet 9. mai 2012 Ja, det er akkuratt det jeg mener! Jeg føler liksom på meg at noe er galt. Er alltid derfor jeg hater å få følelser for noen, fordi jeg føler jeg tenker mer på han enn det han gjør på meg, og nå skjer dette igjen. Nei, jeg skal følge rådet ditt. Vente til han tar kontakt Tusen takk for svar Kjenner meg veeeldig igjen! Den følelsen er så vond Glad jeg har blitt litt "isprinsesse" selv etter å ha vært et følelsemenneske i åresvis. Ender som regel opp såret. Håper han tar kontakt med deg i dag, og at det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå