Gå til innhold

Tiltrekker jeg meg ,er menn om jeg slanker meg?


Gjest bolla

Anbefalte innlegg

Gjest bolla

Jeg er 31 år, ca 166 og ca 70 kg. Jeg har store pupper - 75E/F og ganske smal rundt rompa - ca 28 i bukser.

Er jeg for tykk? alltid veid rund 57/58, men de siste årene har jeg est ut :snurt: Jeg er så sykt betatt av en noe eldre mann, og redd han ikke liker meg. Er det virkelig slik at de fleste menn liker små slanke damer, eller kan vi litt større være attraktive og?

Hihi, nå skal jeg ut å løpe meg en liten tur, så håper jeg på mange svar når jeg er ferdig trimmet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bolla

Den oversktiften min ble ikke helt som tenkt, gikk litt fort her.

"Tiltrekker jeg meg mer menn om jeg slanker meg" skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år, ca 166 og ca 70 kg. Jeg har store pupper - 75E/F og ganske smal rundt rompa - ca 28 i bukser.

Er jeg for tykk? alltid veid rund 57/58, men de siste årene har jeg est ut :snurt: Jeg er så sykt betatt av en noe eldre mann, og redd han ikke liker meg. Er det virkelig slik at de fleste menn liker små slanke damer, eller kan vi litt større være attraktive og?

Hihi, nå skal jeg ut å løpe meg en liten tur, så håper jeg på mange svar når jeg er ferdig trimmet :fnise:

Menn på over 40 er ofte vill etter damer på 166cm/70kg. Digg! Når man kommer litt opp i åra så betyr forresten personligheten noe mer enn når man var ung.

Jeg tror ikke slanking vil ha noen effekt på draget ditt, men fin trening kan gi mer overskudd og energi, og energi er jo veldig sjarmerende da.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolla

Menn på over 40 er ofte vill etter damer på 166cm/70kg. Digg! Når man kommer litt opp i åra så betyr forresten personligheten noe mer enn når man var ung.

Jeg tror ikke slanking vil ha noen effekt på draget ditt, men fin trening kan gi mer overskudd og energi, og energi er jo veldig sjarmerende da.

Takk! Og energi har jeg masser av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oversktiften min ble ikke helt som tenkt, gikk litt fort her.

"Tiltrekker jeg meg mer menn om jeg slanker meg" skulle det stå.

Flere menn mener du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere menn mener du vel?

Eller mener du om du tiltrekker deg menn mer, dvs. oftere, om du slanker deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UngKalven

Vel, hvis du slanker deg vil du jo også få bedre selvtillit, som er attraktivt i seg selv. Så det er dobbelt opp i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør du nok! Er ihvertfall det jeg har opplevd selv :) Var ganske stor en periode, men ganske pen i annsiktet og hadde aldri problem med å finne noen, men når jeg gikk ned kom guttene som aldri før. Kjipt å si det, men det er faktisk sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finurlig

Både og, egentlig..

I min vennekrets er det de som er mer lubne som har større hell i kjærligheten enn mine slanke venninner.

Men som UngKalven over meg sier, dersom du får bedre selvtillit av å bli slankere, vil det definitivt hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk beskjed av noen eldre menn her, at om jeg hadde veid 10kg mere så hadde jeg vært supersexy:-) he he. Jeg er riktig nok 167cm høy og veier ca 53kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...