Gå til innhold

Er han interessert?


Gjest sjenert dame

Anbefalte innlegg

Gjest sjenert dame

Jeg har møtt en mann, som jeg ikke skjønner meg på.

Vi møttes gjennom jobb for et par uker siden, han flørtet veldig med meg og han var raus meg med komplimenter den ene kvelden.

Vi sendte litt jobbaktige mld etter at vi kom hjem, men han er veldig langt fra "på"

Så plutselig sendte han meg bilde av en solnedgang en kveld, han skriver ofte klem og en drøss blunkefjes. Men, det er i sikkert 60+% av gangene jeg er den som sender først, men da svarer han også asap.

Er han interessert ettersom han skriver klem, sender solnedganger og flørter lett? eller er han bare høflig tilbake. Det må nevnes at jeg er gift, men på vei ut av det, og det vet han. Vi er avhengig av hverandre i jobb, eller han er ihvertfall avhengig av mitt selskap og kontrakter. Kan det være han flørter med meg fordi han ikke tør annet pga at han er redd for fremtidoge jobber???? Eller hadde aldri en mann på 50 giddet dette? Jeg er 32. Fikk litt panikk for at jeg bedriver sexpress på kunde her :skratte:

I går skrev jeg at "jeg pleier virkelig aldri å smøflørte med jobbrelasjoner, men men;)"

Jeg fikk ";))" tilbake. Etter det har vi ikke sendt noe som helst :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller hadde aldri en mann på 50 giddet dette? Jeg er 32. Fikk litt panikk for at jeg bedriver sexpress på kunde her :skratte:

I går skrev jeg at "jeg pleier virkelig aldri å smøflørte med jobbrelasjoner, men men;)"

Jeg fikk ";))" tilbake. Etter det har vi ikke sendt noe som helst :sjenert:

Enslige menn på 50 gidder faktisk overraskende mye i forhold til grisedeilige ungdamer som snart skal skille seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at jeg er svært svært betatt. skjønner ikke helt hva som er skjedd :rodmer: Jeg blir relativt ofte sjekket opp på jobb, men har ALDRI blitt sjarmert som nå. Og det på tross av at han er 18 år eldre enn meg og igrunn ikke utseendemessig "min" type :fnise:

Håper på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enslige menn på 50 gidder faktisk overraskende mye i forhold til grisedeilige ungdamer som snart skal skille seg.

Skjønte ikke helt hva du mente...?

Nå er jeg vel ikke akkurat grisedeilig, men har aldri slitt med å få menn sin oppmerksomhet :sjenert: Blir sjekkt opp ofte gjennom jobb, men har sldri blitt betatt som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hva du mente...?

Nå er jeg vel ikke akkurat grisedeilig, men har aldri slitt med å få menn sin oppmerksomhet :sjenert: Blir sjekkt opp ofte gjennom jobb, men har sldri blitt betatt som nå.

Damer på 32 som er littegrann finere enn gjennomsnittet er grisedeilig sett fra en 50-årings perspektiv. Jeg tror han blir glad og ivrig av å se deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer på 32 som er littegrann finere enn gjennomsnittet er grisedeilig sett fra en 50-årings perspektiv. Jeg tror han blir glad og ivrig av å se deg.

Men hvorfor er han ikke mer på da???

hehe, og jeg håper da jeg er litt finere en gjennonmsnittet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik gjetter jeg at det er:

Du har rett og slett har møtt en mann som utstråler en sterk glede og iver når han kommer i nær kommunikasjon med deg. Slik tenning og forelskelse kan virke veldig sjarmerende. Du kjenner med hele deg at han liker deg sterkt, og det er nesten berusende. Det er ikke hans skjønnhet som tenner deg, men det faktum at han er absolutt stålende ivrig på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor er han ikke mer på da???

hehe, og jeg håper da jeg er litt finere en gjennonmsnittet;)

Han kan ha slike grunner til å holde litt tilbake.

A: Du er ikke separert enda.

B: Han er ikke trygg på at han kan holde på så ung og vakker dame.

C: 32-åringer er i en alder der de sterkt kan ønske seg barn, mens 50-åringer kanskje har passert det stadiet.

D: Han vil kanskje ikke framstå som desperat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik gjetter jeg at det er:

Du har rett og slett har møtt en mann som utstråler en sterk glede og iver når han kommer i nær kommunikasjon med deg. Slik tenning og forelskelse kan virke veldig sjarmerende. Du kjenner med hele deg at han liker deg sterkt, og det er nesten berusende. Det er ikke hans skjønnhet som tenner deg, men det faktum at han er absolutt stålende ivrig på deg.

Det er ikke hans skjønnhet som tiltrakk meg, men han er jævlig sexy allikevel :fnise:

Normalt liker jeg høye, svært veltrente kjekkaser. Han er er ikke helt slik, men på ingen måte stygg :rodmer: Tror kanskje han utståler og lever et slikt liv jeg elsker - friluftsmann!

Det jeg ikke skjønner, han virket så PÅ når vi var sammen, og når vi snakkes, men han hører jo aldri av seg :snurt:

Bestemt meg for at nå gidder jeg ikke sende et ord til før han gir lyd av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ha slike grunner til å holde litt tilbake.

A: Du er ikke separert enda.

B: Han er ikke trygg på at han kan holde på så ung og vakker dame.

C: 32-åringer er i en alder der de sterkt kan ønske seg barn, mens 50-åringer kanskje har passert det stadiet.

D: Han vil kanskje ikke framstå som desperat.

Eller han liker meg ikke, men er redd for å miste kontrakter om han ikke holder meg "varm". Herregud, får helt fnatt av den tanken!! "Sexpress av 20år yngre arbeidsgiver!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han liker meg ikke, men er redd for å miste kontrakter om han ikke holder meg "varm". Herregud, får helt fnatt av den tanken!! "Sexpress av 20år yngre arbeidsgiver!!!"

Hele kroppsspråket hans stråler jo at han liker deg. Kroppspråket juger ikke så mye.

Men sett deg selv i samme situasjon, tenk at du ble gira på en vakker mann som var 18 år yngre enn deg, og bare nesten separert. Jeg tror du hadde trådd litt forsiktig, og det er ikke helt sikkert at du hadde trodd nok på hans entusiasme for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele kroppsspråket hans stråler jo at han liker deg. Kroppspråket juger ikke så mye.

Men sett deg selv i samme situasjon, tenk at du ble gira på en vakker mann som var 18 år yngre enn deg, og bare nesten separert. Jeg tror du hadde trådd litt forsiktig, og det er ikke helt sikkert at du hadde trodd nok på hans entusiasme for deg..

Nei, sant det..

Men nå tør ikke jeg ta mer kontakt, er redd jeg "maser".

Jeg har aldri før vært den som er på sjekkern, men den som har blitt sjekket opp. Ikke lett altså, jeg er så betatt at jeg ikke klarer fokusere på annet! Og må jo nevne at han var litt full den kvelden han var så på. Nei, jeg får bare klare glemme han.

Haha, men han kommer til å få sjokk når de skal inn og levere avtaleforslag til oss og han finner meg i ledergruppa :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...