Gå til innhold

Dersom dere opplevde dette på date...


Gjest Gjest TS

Anbefalte innlegg

Gjest Lurifix

Så slang han på at nå kunne det jo til og med hende at de kunne møtes, siden han hadde truffet på meg, og jeg hadde jo bil!

hæh? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hun var 16. Viste meg bilder og la ut om hvor pen han syntes hun var (typiske gatebil-bilder). Så slang han på at nå kunne det jo til og med hende at de kunne møtes, siden han hadde truffet på meg, og jeg hadde jo bil!

Nå skjønte jeg det, gubben er ute etter dame som har bil! Slik at han kan bli kjørt til hun som er veldig ung og veldig vaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg tenkt "Gudskjelov at han har såpass korte antenner at han opplyser meg om dette allerede nå!", så hadde jeg sagt akkurat det jeg mente om saken og kommet meg derfra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Atte han sa hva? Han må jo mangle en del vesentlig i topplokket den fyren der. For det første så chatter han med småjenter, og for det andre forteller han deg om det når du kommer på date. Javel nei. Hadde ikke ofret et sekund til på den fyren der. Tragikomisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørres ut som et kupp. En 40-åring uten bil som tilbringer tiden sin på å snakke med jenter som er halvparten så gamle som han.

Alt med hovedinnlegget ditt er helt feil TS.

Edit: Feil med ham altså, ikke deg :)

Endret av AryaUnderfoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest TS

Hørres ut som et kupp. En 40-åring uten bil som tilbringer tiden sin på å snakke med jenter som er halvparten så gamle som han.

Alt med hovedinnlegget ditt er helt feil TS.

Edit: Feil med ham altså, ikke deg :)

Han bodde sammen med en 18-åring ett års tid også, da han var 35. Ingen bil, hadde spilt seg til en gjeld som førte ham på gjeldsordning, så penger var det dårlig med. Da han traff meg, skulle han liksom begynne å leve skikkelig. Nei og nei. Jeg holdt ut ganske lenge, han var så stolt av meg og bla bla bla. Det verste er at jeg sitter igjen med en fullstendig ribba selvtillit. Jeg var ikke sånn før. Jeg har alltid følt meg attraktiv og vakker, men er nå helt på bånn. Det verste er at jeg syns synd på ham. Jeg knuste liksom drømmen hans, hvis jeg kan forklare det på den måten.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte ikke helt etter siste post, er dere fortsatt sammen eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest TS

Skjønte ikke helt etter siste post, er dere fortsatt sammen eller ikke?

Jeg så det selv, at det kunne virke litt forvirrende. Jeg har avslutta forholdet nå. Så at jeg hadde skrevet "det verste er" to ganger også. Uff, litt dårlig formulert, den posten over. Beklager, er ikke helt på topp nå.:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det selv, at det kunne virke litt forvirrende. Jeg har avslutta forholdet nå. Så at jeg hadde skrevet "det verste er" to ganger også. Uff, litt dårlig formulert, den posten over. Beklager, er ikke helt på topp nå.:(

Du skrev nemlig i første innlegg at dere har vært sammen en stund nå, eller noe sånt :)

Uansett tror jeg du helt klart har gjort det rette ved å gå fra han. Det er nok lurt å følge magefølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: For en idiot...

Bare vær glad for at du fant ut av det tidlig og ikke kastet bort for mye tid på det der. :klemmer: Finnes skikkelige menn der ute :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...