Gå til innhold

Pleie seg selv på 17. Mai


Gjest Lana

Anbefalte innlegg

Gjest Lana

Er det greit å bli hjemme og bare tenke på seg selv på nasjonaldagen? Barna skal til sin far og jeg ser fram til å bare slappe av alene. Jentene mine er seksten og sytten år så dermed ikke noe barnetog jeg trenger få med meg. Min storesøster vil imidlertid klinke til kalas for resterende familie der og ble sur da jeg forklarte mine planer. Hva ville dere gjort? Kjenner at jeg vil være hjemme ,er så trøtt av å alltid gjøre det andre vil at jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det greit å bli hjemme og bare tenke på seg selv på nasjonaldagen? Barna skal til sin far og jeg ser fram til å bare slappe av alene. Jentene mine er seksten og sytten år så dermed ikke noe barnetog jeg trenger få med meg. Min storesøster vil imidlertid klinke til kalas for resterende familie der og ble sur da jeg forklarte mine planer. Hva ville dere gjort? Kjenner at jeg vil være hjemme ,er så trøtt av å alltid gjøre det andre vil at jeg skal gjøre.

Nyt fridagen hjemme du. Is og brus kan du kjøpe inn dagen før. (Jeg husker 17.mai som den dagen jeg kunne få så mye is og brus jeg bare ville. Ubegrenset. :) )

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt. Er i samme situasjon men skal være med kjæresten. Ble ikke så godt tatt imot hos en del av familien da det at man ønsker å være i fred ikke anses som en gyldig fraværsgrunn. Synes man skal gjøre hva man vil, det rare er at folk har lettere for å godta at du lager planer med andre mennesker, men om planene er alene eller med en partner møter man liten forståelse. Stå på ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lana

Ja temmelig sliten at de etter beste evne prøver å gi meg skyldfølelse for ikke å være med dem når de har stelt i stand osv osv. Gla dere støtter meg. Tenker å kose meg glugg i hjel jeg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Sønnen min skal være med meg i år, men hadde han vært hos pappaen sin, kan jeg garantere at jeg knapt hadde gått ut av senga. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart blitt hjemme :)

Jeg synes det er så deilig nå som unger er store og jeg kan gjøre hva jeg vil på 17. mai. I år blir det joggebukse eller skaubukse avhengig av været. Skal kjøpe meg en musserende vin, ha litt god mat og bare nyte dagen i eget selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pfft! Du gjør akkurat hva du selv føler for.

Tror det er minst 10 år siden sist jeg så på tog, spiste is, ruslet rundt i byen og bli helt svimmel av alle folkene som dytter o presser seg frem :fnise:

Her pleier jeg enten bli hjemme og finne på noe koselig eller så drar jeg ut mot kysten eller opp i fjellet og griller og koser meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du gjør helt rett i å pleie deg selv og kose deg alene! Krysser fingrene for fint vær for deg, så kan du sitte ute i solskinnet med is og bare kose deg! :) Nyt dagen din alene, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lana

Ts her. Ja nå har både storesøsteren min og foreldrene mine ringt meg og de har skjønt at jeg ikke kommer i selskapet. Men de fortsetter likevel å mase slik som " å da blir jeg fornærmet altså" og "du er nok ikke gla i mor og far du nei". Er så trett av at de så godt som alltid setter seg i martyrrollen når jeg ikke danser etter deres pipe. Det gjør at avsmaken bare vokser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kjenner til slike familiemedlemmer.

Bare si at du har andre planer og ikke våg å få dårlig samvittighet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si at du har en avtale uten å utdype. Spør de hva avtalen er så si at det ønsker du absolutt ikke å utdype. Så tror de kanskje at du har en avtale med en mann og lar deg være i fred. En avtale med seg selv er like gyldig og ikke minst like viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...