Gå til innhold

Nå gidder jeg faen meg ikke å være trist lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åhååhåh, nå er det nok!

Nå gidder jeg ikke å sitte å grine over "ååh, hvorfor svarer han meg ikke?", "elsker han meg ikke lenger?" og "skal han slå opp nå?". Det er over og ut!

Greit nok at livet mitt har vært greit jævelig og du ikke har vært der for meg. Helt greit det, du sviktet meg da jeg trengte deg mest, men det er helt greit. Det er det valget du har tatt, men nå skal du faen meg få svelge mitt valg! Mitt valg er å ikke grine over dette mer, jeg skal vise deg en styrke du aldri har sett før! Jeg skal vise meg på mitt beste for hele verden, jeg skal vise hva jeg kan få til! Og du, du kjære deg skal ikke være med meg når jeg opplever suksess igjen. Når jeg smiler fra øre til øre, når jeg ser helt jævlig bra ut i bikini og når jeg får drømmejobben! Når jeg får livet jeg søker, og som jeg fortjener så er ikke du der. Du kommer sikkert til å vise at du ikke bryr deg, meg jeg vet, ÅH! jeg vet at du vil vrenge deg i bitterhet!

Suck on that, fjols.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maneater

Nå er det sikkert mange lesere som lurer; Har du slått opp med ham?

Eller har forholdet bare stoppet opp av seg selv på en måte.

Jeg kjenner igjen de vonde følelsene og usikkerheten som sikkert alle opplever i et forhold i løpet av livet særlig om man har behov for ganske mye (positiv) oppmerksomhet og ikke får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her!

Forholdet har stoppet opp kan man vell trygt si. Jeg har "mistet" min bror, ikke til døden men til dopet. Så har ikke kjæresten vært der for meg, han har ikke engang svart på meldingene mine den siste uken! Det er vell ikke offisielt slutt siden han svarer jo faen meg ikke meg, men slutt skal det bli! Hvertfall fra min side. Har nok med å takle familien, og vil ikke la et fjols lage livet mitt enda mer utholdelig enn det har vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva!? Du fortjener bedre enn det der! Dropp daukjøttet og seil videre i livet, kos deg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...