Gå til innhold

Han vil alltid finne på noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min MÅ alltid finne på noe. Vi kan ikke ha en hjemmekveld på sofaen, for da kjeder han seg. Feks må vi fylle hele dagen hvis vi skal kunne være lenge sammen. Hvis vi feks skal bowle, må vi finne på noe annet etterpå, ellers så er kvelden over.. Vi har nylig blitt sammen, og jeg vil være med mulig med ham. Men hvordan kan jeg finne på nye ting hele tiden?

Kjenner jeg blir sliten av å alltid måtte planlegge..

Vi er 23..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnowLeopard

Da får du spørre deg selv om du orker en fremtid med en som aldri kan sitte stille. Har du snakket med han om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg hadde heller aldri orka det. Orker ikke fullt program dagen lang, og om jeg kan så foretrekker jeg maks en aktivitet per dag. Jeg hadde nok sterkt vurdert om jeg hadde hatt en fremtid med typen om det hadde vært slik..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han bare tror han må være sånn for å være interessant nok for deg? At han "faker" å være så aktiv, liksom? Det kan jo være at han blir lettet om du sier at du er fornøyd med å spise hjemmelaget pizza (lag den sammen, så får han i alle fall litt aktivitet, hehe) foran TVen en kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...