Gå til innhold

hjelp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Hei! Kan noen hjelpe meg?

Har en kompis som jeg har kjent ganske lenge nå, men nå i det siste har vi fått bedre og bedre kontakt. Har lenge ligget i luften at det er noe mer mellom oss, men jeg har ikke vært helt sikker. Så i helgen ble jeg med ham hjem og det endte med at vi lå sammen...Etter dette har jeg ikke hørt noe fra han...Og det er ikke som han kan unngå meg for vi har felles venner og treffes alltid på de samme plassene på byen. Hater å gå rundt å lure på sånn, og vil heller ikke stresse han med å mase om hva han føler så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _La Femme

Ikke for å være brå eller frekk, men: Kanskje han fikk det han ville, og nå er det.. over?

Eller så syns han vel at det er litt rart at han hadde sex med deg i og med at dere har kjent hverandre så lenge. Hvis han ser på deg som en venn, kan det jo bli litt klein stemning etter noe sånt.

Selv om at jeg kan skrive dette og komme med forslag på hva han tenker, er det vel neppe spot on. Det eneste du kan gjøre er å prøve å snakke med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt tidlig å vente at han skal ta kontakt .. Min kjære sendte sms etter 10 dager etter første kvelden. ( vi hadde ikke sex men dette trenger ikke å spille noe rolle ).

Jeg ville vente om jeg var deg.. Behandle saken som en ONS foreløpig. Så får du se hvordan han reagerer ved neste møte. spørs om du vet selv hva du vil? Forhold? vennskap med sex ?

Det er kjipt å være jente og spør om han vil ha noe videre. .. det er jo nesten garantert at dere kommer til å treffes snart igjen. begynner han å unngå deg, så er det nok bare sex han var ute etter.

Men får din del tror jeg du vil ha mere enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

vet kanskje ikke helt selv hva jeg vil enda...men får håpe han ikke unngår meg. Har blitt en god venn :) så får ta rådene deres å se hvordan han reagere neste gang og snakke med han og se hva som skjer! jeg skal hvertfall ikke stå for klein stemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the same as her over me :)

lol redigere for nå var det ikke samme innlegg rett over.

høre på e 80 men du kan også siden du har kjent ham lenge, stikke å møte ham spørre bein ut :) eller ta en tlf til ham, så er det overstått, og du slipper gruble og vente på svar. Men jeg hadde sikkert ikke vært så tøff.

håper det ordner seg slik DU vil jeg :):klemmer:

Endret av sodastream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

the same as her over me :)

lol redigere for nå var det ikke samme innlegg rett over.

høre på e 80 men du kan også siden du har kjent ham lenge, stikke å møte ham spørre bein ut :) eller ta en tlf til ham, så er det overstått, og du slipper gruble og vente på svar. Men jeg hadde sikkert ikke vært så tøff.

håper det ordner seg slik DU vil jeg :):klemmer:

ååå så hyggelig :) tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...