Gå til innhold

Jeg liker ham bare når jeg er med ham..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noe på gang med en mann som er helt fantastisk, når jeg er med ham. Når vi er fra hverandre blir det kommunikasjonsproblemer med en gang, vi misforstår hverandre hele tiden. Og jeg føler ikke jeg får nok fra ham. Pga avstanden må vi være fra hverandre i ukene, og treffes i helgene..

Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal være slik? Går rundt med en ekkel følelse når jeg ikke er med ham, og jeg er irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tori

Oi måtte se på datoen om dette var et av mine gamle innlegg...

Det var det jo ikke, men kjenner følelsen!

For the record: det er slutt, og den evige frustrasjonen min er borte vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve og snakke med han om kommunikasjons problemene og hvordan du føler rundt det? Kanskje det hjelper litt på og få høre hva han tenker om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det helt likt her.. Vi løste det med å flytte sammen <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Jeg tror det har noe med at du er en dominerende person slik som mange av oss er. Jeg innrømmer selv at jeg er temmelig dominerende/ eiesyk. Og det er vanskelig om man ikke bor sammen for da føler man at man ikke vet hvor man har den andre.

Er man en dominerende person så har man et visst behov for å kontrollere partneren eller i alle fall for en stor grad vite hvor man har den andre og vite noenlunde hva den andre personen foretar seg til enhver tid. Jeg vet f.eks. når mannen min er på jobb og hva han gjør i fritiden også minus de siste detaljene om hvem han snakker med på jobb og på trening og hva han til enhver tid er inne på på internett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første tiden etter jeg møtte min kjæreste var jeg også slik som deg. Jeg storkoste meg når vi var sammen, og når vi var fra hverandre ble jeg usikker og hadde en vond magefølelse.

Jeg bestemte meg alikevel for å ikke ta opp dette med han, jeg ville ikke mase eller presse han til å gi meg bekreftelse.

Men etterhvert som jeg ble bedre kjent med han, og trygg på forholdet vårt forsvant de vonde følelsene av seg selv. Vi ble da kjærester og har nå bestemt oss for å flytte sammen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har noe på gang med en mann som er helt fantastisk, når jeg er med ham. Når vi er fra hverandre blir det kommunikasjonsproblemer med en gang, vi misforstår hverandre hele tiden. Og jeg føler ikke jeg får nok fra ham. Pga avstanden må vi være fra hverandre i ukene, og treffes i helgene..

Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal være slik? Går rundt med en ekkel følelse når jeg ikke er med ham, og jeg er irritert.

Jeg hadde det på samme måte med en gutt jeg hadde noe på gang med for et par år siden. Vi hadde det helt fantastisk når vi var sammen, men når vi var fra hverandre ble jeg usikker og når jeg ikke fikk den bekreftelsen jeg ville ha, mistet jeg sakte men sikkert følelsene for ham. Den usikkerheten var ødeleggende for forholdet. Nå i ettertid ser jeg at vi hadde store kommunikasjonsproblemer og visste ikke hva vi skulle forvente av hverandre. Vi var helt perfekte for hverandre, men kommunikasjonsproblemene ødela alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...