Gå til innhold

Han synes det er ekkelt at jeg har vært hos gynekolog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min snakket om sex idag, da jeg sa jeg var så glad for at jeg gikk til gynekologen hver 6 mnd,for å se at alt sto bra til. Da ble han helt satt ut, og rar . Så spurte han hvor mange jeg hadde hatt sex med. Jeg prøvde å forklare ham at det er vanlig å sjekke at alt er bra "oppi der", men han trodde bestemt det var pga kjønnsykdommer osv..

Kjenner jeg er så forbanna! Vi er begge 30 år, er det mulig å være så trangsynt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det burde ikke være nødvendig å være så trangsynt. Og ikke minst barnslig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hvorfor du går til gynekologen to ganger i året jeg da???

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer mest på hvorfor du går til gynekologen to ganger i året jeg da???

Det gjør da jeg også? Jeg vil bare være sikker på at alt er ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Heilt hysterisk. Men viss du søker her på kg vil du finne lange og smertefulle diskusjonar med menn som meiner at gynekologar vert kåte av alle kvinnekjønn dei ser, og at dei har grunnlag for å kreve at kjæresten kun går til kvinnelege gynekologar. Litt uklart kva ein skal gjere med dei 10-15% av dei kvinnelege gynekologane som statistisk sett er lesbiske, men det er kanskje ok.

Til deg vil eg seie at kvar sjette månad er unødvendig ofte. Det gjer at ventetida vert lenger for oss andre, som går kvart tredje år, slik vi skal gjere.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heilt hysterisk. Men viss du søker her på kg vil du finne lange og smertefulle diskusjonar med menn som meiner at gynekologar vert kåte av alle kvinnekjønn dei ser, og at dei har grunnlag for å kreve at kjæresten kun går til kvinnelege gynekologar. Litt uklart kva ein skal gjere med dei 10-15% av dei kvinnelege gynekologane som statistisk sett er lesbiske, men det er kanskje ok.

Til deg vil eg seie at kvar sjette månad er unødvendig ofte. Det gjer at ventetida vert lenger for oss andre, som går kvart tredje år, slik vi skal gjere.

Ikke hvis ts har flere sexpartnere i året ,nei. Det er viktig å teste seg etter hver partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis ts har flere sexpartnere i året ,nei. Det er viktig å teste seg etter hver partner.

Man må jo ikke gå til gynekolog for å sjekke seg for kjønnssykdommer. Fastlege holder i massevis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Ikke hvis ts har flere sexpartnere i året ,nei. Det er viktig å teste seg etter hver partner.

For ein sjekk for vanlege kjønnssjukdommar treng ein ikkje gå til gynekolog, det kan ein vanleg fastlege teste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du denne mannen i sandkassen i barnehagen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein sjekk for vanlege kjønnssjukdommar treng ein ikkje gå til gynekolog, det kan ein vanleg fastlege teste.

Herregud så pirkete da!! Om ts vil til gynekolog for å være helt sikker,så la henne gjøre det. Dere som VET dere skal hver 3. år, bestill i god tid da vel så dere slipper at de andre "ødelegger" for dere fordi de vil oftere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du denne mannen i sandkassen i barnehagen?

Jeg elsker dere AB-ere :rodmer:

Endret av OhSerendipity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min snakket om sex idag, da jeg sa jeg var så glad for at jeg gikk til gynekologen hver 6 mnd,for å se at alt sto bra til. Da ble han helt satt ut, og rar . Så spurte han hvor mange jeg hadde hatt sex med. Jeg prøvde å forklare ham at det er vanlig å sjekke at alt er bra "oppi der", men han trodde bestemt det var pga kjønnsykdommer osv..

Kjenner jeg er så forbanna! Vi er begge 30 år, er det mulig å være så trangsynt?

Han er vel vant med at damer flest drar hvert tredje år så lenge det ikke er noe galt som må sjekkes oftere. Dermed tenker han kanskje at det er noe galt fatt som du ikke vil snakke om, og dermed blir litt mistenksom.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke du respondere skikkelig kvinnehysterisk med at han ikke bryr seg om deg, at han vil du skal dø av livmorhalskreft og at du nå føler at han synes du har et ekkelt kjønn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis han har et problem med det så blir det vanskelig for ham å finne seg (ny) dame.

I hvert fall en som ikke lyver.

Endret av Flair
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt om noen som går til gynekolog hver sjette måned såfremt de ikke har celleforandringer. Det virker totalt unødvendig og som en urimelig belastning på helsevesenet.

Kjæresten er forresten en dust.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Noen menn blir sånn fordi de synes det er "urent" om en jente har hatt sex med mange gutter. Kjæresten min er sånn.. >.< Han blir sur hvis jeg nevner gynekolog.. Vel, lykke til om du skal ha barn med meg, for da sjekker de gjerne litt "oppi der" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta med deg en attest fra gynekologen da så typen vet at du er frisk som en fisk :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Jeg har aldri hørt om noen som går til gynekolog hver sjette måned såfremt de ikke har celleforandringer. Det virker totalt unødvendig og som en urimelig belastning på helsevesenet.

Kjæresten er forresten en dust.

Vel, jeg kan fortelle deg at det finnes ett menneske til som sjekker seg to ganger i halvåret, det at DU aldri hørt om noen betyr ikke at de ikke eksisterer.

Men, jeg går ikke til gynekolog gjennom sykehuset, jeg er så heldig å bo i Oslo sånn at jeg kan benytte meg av Olafia-senteret til sjekk av underlivet. En fantastisk gratistjeneste som jeg vet finnes i andre versjoner i andre deler av landet. De sjekker alt som har med underlivet å gjøre, med unntak av graviditetstest av kvinner, ikke bare kjønnssykdommer.

Grunnen? Iallefall ikke på grunnlag av mange seksualpartnere. Det er mange ting som kan oppstå -underlivskreft f.eks. Jeg tar også full helsesjekk hos fastlegen en gang i halvåret. Og så lenge jeg ønsker å ta meg tid til å sjekke min helsetilstand, så har jeg min fulle rett -det har også ts. Gjennom media får vi ofte høre at sykdom blir oppdaget forseint. Hvorfor er det da galt å ta ansvar for egen helse?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Olafia-klinikken var for ungdom og byens løse fugler jeg. Syns det er helt utrolig at voksne folk benytter seg av et gratis tilbud for å sjekke underlivet sitt....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...