Gjest Skrevet 8. mai 2012 #61 Skrevet 8. mai 2012 Når jeg mener en mann er søt og god så mener hvertfall jeg det som et kjempekompliment Det er mange av oss damer som ønsker oss søte og gode menn 2
Gjest Vampen Skrevet 8. mai 2012 #62 Skrevet 8. mai 2012 Om det er en sel med sleik, så må jeg hadde sett på feil type seler så langt. 2
Gjest VilleMille Skrevet 8. mai 2012 #63 Skrevet 8. mai 2012 Hvis jeg skal gi en helt ærlig mening på ditt utseende, så er du ikke min type gutt. Men du er langt over gjennomsnittet, dèt må jeg bare si. Du ser ut som en gjennomsnittlig normal norsk gutt. Fint hår, pene øyne, fin hud. Fine ansiktstrekk. Du har et veldig symetrisk ansikt da, hehe Veldig sympatisk og koselig utseende.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #64 Skrevet 8. mai 2012 Du får ikke fjernet det når du postet som anonym...
LoneWolf Skrevet 8. mai 2012 #65 Skrevet 8. mai 2012 (endret) åhå, du skulle bare visst hva jeg kan fjerne og ikke, muahaha! Btw, var en annen anonym som mente han så ut som en sel med sleik, vampen Uansett, takk for alle de fine kommentarene til nå Endret 8. mai 2012 av LoneWolf
LoneWolf Skrevet 8. mai 2012 #66 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Men du er langt over gjennomsnittet, dèt må jeg bare si. Du ser ut som en gjennomsnittlig normal norsk gutt. Eh? Vet ikke om du skrev det øverste av sympati eller hva, siden det er litt krasj der Edit: Legger det kanskje ut igjen senere i kveld for dem som missed sin store sjangse :gjeiper: Endret 8. mai 2012 av LoneWolf
Gjest Skrevet 8. mai 2012 #67 Skrevet 8. mai 2012 Eh? Vet ikke om du skrev det øverste av sympati eller hva, siden det er litt krasj der Den der lurte jeg også på
Gjest Høymann Skrevet 8. mai 2012 #69 Skrevet 8. mai 2012 Er du TS? Har forresten sett bilde av deg på snikksnakk. Nope er ikke ts, jeg er ingen kjekkas. Som du kanskje allerede har sett ja Men skal legge ut mange fler bilder.
Gjest Vampen Skrevet 8. mai 2012 #71 Skrevet 8. mai 2012 åhå, du skulle bare visst hva jeg kan fjerne og ikke, muahaha! Btw, var en annen anonym som mente han så ut som en sel med sleik, vampen Uansett, takk for alle de fine kommentarene til nå Ok, men da har du uansett fått bekreftet at DU altså IKKE ser ut som en sel med sleik!
LoneWolf Skrevet 8. mai 2012 #72 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Ja, jeg ser visst ikke ut som en sel med sleik Kaster ut bildet igjen, blir sikkert liggende en liten stund denne gangen. Edit: Har bestemt meg for at det bare kan ligge ute å kose seg, de fleste har vel uansett sett det innen nå. Endret 9. mai 2012 av LoneWolf 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå