Gjest .-L-. Skrevet 7. mai 2012 #21 Skrevet 7. mai 2012 Heregud, her har jeg hengt på kg i alle år og tenkte aldri på dette geni trekket. Fail.. 2
Envy Skrevet 7. mai 2012 #22 Skrevet 7. mai 2012 Heregud, her har jeg hengt på kg i alle år og tenkte aldri på dette geni trekket. Fail.. Har en følelse av at vi kommer til å se litt av disse trådene fremover! 1
Gjest .-L-. Skrevet 7. mai 2012 #23 Skrevet 7. mai 2012 Har en følelse av at vi kommer til å se litt av disse trådene fremover! Hehe, bare kjekt! Men det hadde vært artigere om det hadde vært et dame bilde xD 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #24 Skrevet 7. mai 2012 Kan si det frister å lage en slik tråd selv, men tror ikke jeg trenger å ødelegge selvbilde mitt mer. Vet jo egentlig hva som er skikkelig turn-off med meg og hjelper vel ikke å høre det fra kvinner.
Gjest .-L-. Skrevet 7. mai 2012 #26 Skrevet 7. mai 2012 Kan si det frister å lage en slik tråd selv, men tror ikke jeg trenger å ødelegge selvbilde mitt mer. Vet jo egentlig hva som er skikkelig turn-off med meg og hjelper vel ikke å høre det fra kvinner. Av og til, så føler jeg at kvinner er mer brutale enn menn. Husker for 1 år tilbake så la en nygift kvinne her ut et bilde av sin pene mann. Selvfølgelig var det noen som måtte komme med kommentaren: "Han der var ikke pen", og så var det full krig. Hvorfor kan man ikke holde munn om utseende og sånt. Hvis det bare sårer personen så ser jeg liksom ikke vitsen. 1
bavaco Skrevet 7. mai 2012 #28 Skrevet 7. mai 2012 Send hit! Er ærlig. Ble også nyskjerrig på øynene dine:D
Snøvott Skrevet 7. mai 2012 #29 Skrevet 7. mai 2012 Kan si det frister å lage en slik tråd selv, men tror ikke jeg trenger å ødelegge selvbilde mitt mer. Vet jo egentlig hva som er skikkelig turn-off med meg og hjelper vel ikke å høre det fra kvinner. Kom igjen, ikke vær så pysete da!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #30 Skrevet 7. mai 2012 Vel, jeg kan jo konkludere litt her da og sumere opp det de fleste har poengtert som positivt / negativt Det var egentlig ikke så mye negativt, bare at jeg gjerne kunne smilt litt mer sånn i hovedsak Jeg er ikke så god til å smile til meg delv foran speilet kan jeg vel innrømme :gjeiper: Her er det positive folk har sagt i hvertfall. Det som går igjen er øynene mine og sånn generelt. "syns du så veldig koselig ut da, drukner litt i øynene dine" "Ansiktet og frisyren er flott" "utrolig vakre øyne!" "Syns du ser fin og hyggelig ut jeg" "For en kjekk kar![...] jeg synes du hadde noen FLOTTE trekk!" "Du var pen! Det mener jeg virkelig! " "[...]kjekk kar da! " "Jeg synes du er kjekk. Du ser ut som en skikkelig godgutt" "[...]du har utrolig vakre øyne!" hva var de negative meldingene da?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #31 Skrevet 7. mai 2012 Hmm... kjenner meg fristet jeg også Men jeg er kanskje litt teit om jeg åpner opp den 15 tråden om dette nå ?
Snøvott Skrevet 7. mai 2012 #33 Skrevet 7. mai 2012 Hmm... kjenner meg fristet jeg også Men jeg er kanskje litt teit om jeg åpner opp den 15 tråden om dette nå ? Teit, nei? Vil se masse bilder, vi!
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mai 2012 #34 Skrevet 7. mai 2012 Av og til, så føler jeg at kvinner er mer brutale enn menn. Husker for 1 år tilbake så la en nygift kvinne her ut et bilde av sin pene mann. Selvfølgelig var det noen som måtte komme med kommentaren: "Han der var ikke pen", og så var det full krig. Hvorfor kan man ikke holde munn om utseende og sånt. Hvis det bare sårer personen så ser jeg liksom ikke vitsen. fordi jenter ikke er snille med hverandre og de kommer aldri til å være det heller. de går over lik for å få det som de vil eller slå andre jenter ned i grøfta. de er nesten aldri til å stole på for andre jenter heller. eneste som funker, er å behandle dem som dritt tilbake. dermed blir det en ond sirkel 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #35 Skrevet 7. mai 2012 Kvinner er ikke alltid så greie mot hverandre, nei.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #36 Skrevet 7. mai 2012 Heregud, her har jeg hengt på kg i alle år og tenkte aldri på dette geni trekket. Fail.. Du må gjøre det :-)
Gjest .-L-. Skrevet 7. mai 2012 #38 Skrevet 7. mai 2012 fordi jenter ikke er snille med hverandre og de kommer aldri til å være det heller. de går over lik for å få det som de vil eller slå andre jenter ned i grøfta. de er nesten aldri til å stole på for andre jenter heller. eneste som funker, er å behandle dem som dritt tilbake. dermed blir det en ond sirkel Hvis det blir en ond sirkel så funker jo det ikke i det hele tatt. Kanskje 1 må sette egoet til side og ikke si noe , eventuelt bare ignorere vedkommende.
Gjest .-L-. Skrevet 7. mai 2012 #39 Skrevet 7. mai 2012 Du må gjøre det :-) Hehe, kanskje jeg er en av disse anonyme gutta
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. mai 2012 #40 Skrevet 7. mai 2012 Hvis det blir en ond sirkel så funker jo det ikke i det hele tatt. Kanskje 1 må sette egoet til side og ikke si noe , eventuelt bare ignorere vedkommende. med ondt skal ondt fordrives :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå