AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #41 Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg tar dette i morgen, om jeg tør I dag var virkelig ikke min bildedag... Synes jeg ser ut som en sel med sleik !
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #42 Skrevet 7. mai 2012 Du må ikke si at du er redd for at selvtilliten skal få seg en støkk. Da vil du ikke få ærlige svar
Matmet Skrevet 7. mai 2012 #44 Skrevet 7. mai 2012 Jeg vil se, om det er jenter Har egentlig ikke interesse av å sitte å se på menn... (så neitakk, jeg er mann selv)
Gjest Anna.S Skrevet 8. mai 2012 #46 Skrevet 8. mai 2012 Jeg er egentlig litt nysgjerrig på om du får veldig forskjellig tilbakemeldinger? eller om folk stort sett sier det samme. Det er jeg og! Liker alle damene her inne det samme eller? Og som jeg skrev i den andre tråden så har ikke profilbilde så mye å si. Resten av profilen, hvordan man ter seg i virkeigheten og verdier man har er de tingene som gjør at noen blir tiltrukket når det kommer til stykket.
Facepainter Skrevet 8. mai 2012 #47 Skrevet 8. mai 2012 Damer kan sende til meg for objektive tilbakemeldinger.
Gjest KateW Skrevet 8. mai 2012 #48 Skrevet 8. mai 2012 Tar gjerne en titt, jeg kan stå for de kyniske negative tilbakemeldingene!
Snøvott Skrevet 8. mai 2012 #49 Skrevet 8. mai 2012 Tar gjerne en titt, jeg kan stå for de kyniske negative tilbakemeldingene! Trengs ikke på denne fyren, han er noe så innihelvetes pen!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #50 Skrevet 8. mai 2012 Trengs ikke på denne fyren, han er noe så innihelvetes pen! Åh, nå ble jeg nysgjerrig Forklar hvordna han ser ut da
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #51 Skrevet 8. mai 2012 Det er faktisk overraskende lite negativt som har blitt sagt. Om meg personlig så har det handlet om at jeg kan smile mer, evt en annen frisyre, t-skjorte eller litt mer naturlig lys. Hyggelig med såpass positive tilbakemelding må jeg intrømme Ante virkelig ikke at jeg hadde så fine øyne som flere her mener Merker selvtiliten gikk opp ett hakk eller to av denne tråden TS
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #52 Skrevet 8. mai 2012 kan du ikke poste bildet, så vi andre også får se
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #53 Skrevet 8. mai 2012 Jeg kan vurdere å gjøre det litt utover kvelden kanskje
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #54 Skrevet 8. mai 2012 Jeg kan vurdere å gjøre det litt utover kvelden kanskje Det synes jeg du skal gjøre!
Gjest Høymann Skrevet 8. mai 2012 #55 Skrevet 8. mai 2012 Jeg skal legge meg selv ut snart, men jeg kommer til å gjøre litt mer ut av det hele Bare vent jenter
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #56 Skrevet 8. mai 2012 Jeg skal legge meg selv ut snart, men jeg kommer til å gjøre litt mer ut av det hele Bare vent jenter Er du TS? Har forresten sett bilde av deg på snikksnakk.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #57 Skrevet 8. mai 2012 Neida, det er nok jeg som er TS og jeg kan slenge ut bildet og la det ligge i en time (og kanskje litt mer senere på kvelden? Her er da bildet som har sjokkert verden! :gjeiper:
LoneWolf Skrevet 8. mai 2012 #59 Skrevet 8. mai 2012 (endret) Neida, det er nok jeg som er TS og jeg kan slenge ut bildet og la det ligge i en time (og kanskje litt mer senere på kvelden? Her er da bildet som har sjokkert verden! :gjeiper: skriveleif Men det var mitt bilde ^^ Endret 8. mai 2012 av LoneWolf
Gjest badeand1 Skrevet 8. mai 2012 #60 Skrevet 8. mai 2012 Søt og god! Men det er kanskje ikke det en gutt/mann vil høre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå