AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #1 Skrevet 7. mai 2012 En direkte kopi mer eller mindre av: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=655363&st=40 Jeg får vel drite meg litt ut med å spørre om det samme, har egentlig lurt litt på det siden jeg ikke har noe særlig drag på damene Gjentar det anonym sier i en ny tråd: "Har ikke lyst til å legge ut bilde her, men hvis noen melder seg kan jeg sende link til bilde på PM. Kun ærlige jenter, vil ikke ha noen trøstepoeng" Poster også under anonym :gjeiper:
She_Leiva Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er ærligheten selv, så det er bare og sende! )
Gjest Gjest_Kalia Skrevet 7. mai 2012 #12 Skrevet 7. mai 2012 Meg også hvis du fremdeles trenger flere svar da!
Mynona Skrevet 7. mai 2012 #13 Skrevet 7. mai 2012 Du kan sende til meg og hvis du vil. Men du har kanskje fått nok svar nå...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #14 Skrevet 7. mai 2012 Ja her var det bra respons kan man si. Spørs bare på evt. tilbakemeldinger da
frøkna Skrevet 7. mai 2012 #15 Skrevet 7. mai 2012 Jeg er egentlig litt nysgjerrig på om du får veldig forskjellig tilbakemeldinger? eller om folk stort sett sier det samme. 1
Tinelise Skrevet 7. mai 2012 #18 Skrevet 7. mai 2012 Ærlig! Hadde vært gøy å få vite hva alle svarer - om vi mener det samme eller om alle har fullstendig forskjellige meninger
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #19 Skrevet 7. mai 2012 Vel, jeg kan jo konkludere litt her da og sumere opp det de fleste har poengtert som positivt / negativt Det var egentlig ikke så mye negativt, bare at jeg gjerne kunne smilt litt mer sånn i hovedsak Jeg er ikke så god til å smile til meg delv foran speilet kan jeg vel innrømme :gjeiper: Her er det positive folk har sagt i hvertfall. Det som går igjen er øynene mine og sånn generelt. "syns du så veldig koselig ut da, drukner litt i øynene dine" "Ansiktet og frisyren er flott" "utrolig vakre øyne!" "Syns du ser fin og hyggelig ut jeg" "For en kjekk kar![...] jeg synes du hadde noen FLOTTE trekk!" "Du var pen! Det mener jeg virkelig! " "[...]kjekk kar da! " "Jeg synes du er kjekk. Du ser ut som en skikkelig godgutt" "[...]du har utrolig vakre øyne!" 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå