Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli anmeldt for ordensforstyrrelse og angrep på dørvakten. Har det vært brukt håndjern, skal det anmeldes i etterkant. En del anmeldelser blir henlagt, men blir du dømt kan du hvertfall si farvel til alle planlagte usa turer i fremtiden, samt politihøgskolen, jobb i ud og jd osv. Det trenger ikke være utestedet som anmelder, politiet kan også anmelde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan bli anmeldt for ordensforstyrrelse og angrep på dørvakten. Har det vært brukt håndjern, skal det anmeldes i etterkant. En del anmeldelser blir henlagt, men blir du dømt kan du hvertfall si farvel til alle planlagte usa turer i fremtiden, samt politihøgskolen, jobb i ud og jd osv. Det trenger ikke være utestedet som anmelder, politiet kan også anmelde.

Endret av Lcap
Gjest NozMonster
Skrevet

slutt å stress med det ts... herregud, den episoden er jo like uskyldig som en lort! tror nok ikke du trenger å ha så "panikk" som du har...

og tro at du ikke skal på reise inn i usa pga dette, er som å tro at jeg skal få livstid for å kjøre 30 km/t for fort :roll:

Skrevet (endret)

slutt å stress med det ts... herregud, den episoden er jo like uskyldig som en lort! tror nok ikke du trenger å ha så "panikk" som du har...

og tro at du ikke skal på reise inn i usa pga dette, er som å tro at jeg skal få livstid for å kjøre 30 km/t for fort http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/icon_rolleyes.gif

Nei det er ikke verdens største sak, og det er nok flere av disse sakene i løpet av noen helger i storbyene..

http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bored2.gif

Håper dørvakta/trivelsevakta ser på det på samme måte som deg http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif

Endret av Lcap
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg syns heller ikke du skal foreta deg noe. Så vidt jeg skjønner så har du ingenting å bli anmeldt for.

Det var synd med brillene, men jeg tror ikke jeg hadde tilbydd meg å betale for de. Du følte deg urettferdig behandlet og åde du og vakta overreagerte syns jeg.

Jeg hadde avventet hele situasjonen.

Og hvorfor vakta gikk på jobb med briller? Han kan da vel ikke gå på jobb i halvblinde? Ikke alle som kan bruke kontaktlinser.

Skrevet (endret)

Jeg syns heller ikke du skal foreta deg noe. Så vidt jeg skjønner så har du ingenting å bli anmeldt for.

Det var synd med brillene, men jeg tror ikke jeg hadde tilbydd meg å betale for de. Du følte deg urettferdig behandlet og åde du og vakta overreagerte syns jeg.

Jeg hadde avventet hele situasjonen.

Og hvorfor vakta gikk på jobb med briller? Han kan da vel ikke gå på jobb i halvblinde? Ikke alle som kan bruke kontaktlinser.

Endret av Lcap
Skrevet

Men hvertfall, hva gjør jeg nå? Er så mange spørsmål som virrer rundt i hodet mitt.. Blir jeg anmeldt? Og for hva? ( er vel opp til trivselsvakten) og hvilken betydning har en anmeldelse? Noen som har peil på dette? :)

Dørvakten får nok erstattet brillene av arbeidsgiveren sin.

Mest sannsynlig vil en slik anmeldelse bli henlagt, så jeg ville ikke tenkt noe mer over det. Er uansett lurt å ta vare på bildene (de er datert regner jeg med), da blir saken enda fortere henlagt om den skulle komme opp.

Dørvakter har ikke lov til å sette folk i håndjern, tror jeg.

For en røff behandling du fikk! Blå arm ?! :sjokkert:

Nei, ikke betal noen ting.. De burde håndtert det på en helt annen måte.

Slapp av, en anmeldelse kommer ikke på rullebladet ditt. Er bare om man blir dømt det, og det trenger du ikke bekymre deg for.

Skrevet (endret)

Mest sannsynlig vil en slik anmeldelse bli henlagt, så jeg ville ikke tenkt noe mer over det. Er uansett lurt å ta vare på bildene (de er datert regner jeg med), da blir saken enda fortere henlagt om den skulle komme opp.

For en røff behandling du fikk! Blå arm ?! http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sjokkert.gif

Endret av Lcap
Skrevet

For en røff behandling du fikk! Blå arm ?! :sjokkert:

Slapp av, en anmeldelse kommer ikke på rullebladet ditt. Er bare om man blir dømt det, og det trenger du ikke bekymre deg for.

Dørvakter har lov til å sette håndjern på folk, men det oppfordres til å ha høy terskel for det. Ikke at den oppfordringen alltid blir fulgt.

Skrevet (endret)

Ja det bør det være, men jeg trir heller ikke alltid at det blir fulgt..

Endret av Lcap
Gjest NozMonster
Skrevet

Ja det bør det være, men jeg trir heller ikke alltid at det blir fulgt..

Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg evt. blir anmeldt? Jeg klarer nesten ikke å tenke på noe annet...

aner ikke, men du- det går alltid så mye bedre enn det man frykter!

du kommer garantert ikke til å få noe trøbbel pga dette.. det er jo bare en filleting! om dette får konsekvenser, så¨skal jeg løpe naken nedover karl johan! :roll:

foresten alle sammen- er det ikke sånn at du må få en dom for å få trøbbel med å komme inn i usa? ikke bare en anmeldelese?

Skrevet

aner ikke, men du- det går alltid så mye bedre enn det man frykter!

du kommer garantert ikke til å få noe trøbbel pga dette.. det er jo bare en filleting! om dette får konsekvenser, så¨skal jeg løpe naken nedover karl johan! :roll:

foresten alle sammen- er det ikke sånn at du må få en dom for å få trøbbel med å komme inn i usa? ikke bare en anmeldelese?

Ja, jeg håper det.. Takk, det hjelper å få litt råd og synspunkter.. Håper bare de også synes det ikke er så stor sak..

Hehe :)

Skrevet

Trodde ikke jeg heller, men tydeligvis.. De synes vel det var nødvendig for å kontrollere situasjonen.. :/

joda. vi har vakter på utestedet der jeg jobber, og de har "utdanning" innen det. har du bare ordensvaktkurs fks så får du ikke lov til å bruke håndjern. men de med utdanning innen det får lov.

tror nok ikke du blir anmeldt for en sånn liten ting. Men det skader jo ikke å stikke ned til utestedet og si på en hyggelig måte at du er lei deg for det som skjedde, og at du gjerne betaler erstatning hvis de ønsker det.

Men jeg tviler på at det vil skje noe alvorlig. Dørvakter opplever all slags mulig ting, tilogmed å bli slått av gjester... men de kan jo ikke forvente at sånne ting aldri kommer til å skje, så de tar det nok ikke så alvorlig. Det gjør de ikke her jeg jobber ihvertfall. Folk får utestengelser eller bøter, men vi har aldri anmeldt noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...