Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Etterhvert blir jeg provosert, og dørvakta tar hardt i armen min og jeg strekker meg etter brillene hans.. De går desverre i stykker

:skratte:

Så det du sier er at da vakten tok deg i armen, så strakk du deg etter brillene hans? Hva skulle du med dem om jeg tør spørre? Hemme synet hans så du kunne beine til helvete? Hvis du skal starte en tråd, må du være ærlig.

Jeg vet at dette må være fantastisk irriterende å høre, men mitt tips er at du begynner å drikke mindre og jekker deg ned et par hakk når du er på byen, så slipper du kanskje å stresse over eventuelle anmeldelser i fremtiden.

Imidlertid tviler jeg sterkt på at du blir anmeldt om historien din er sann, og spesielt hvis du henvender deg til baren og ber om unnskyldning for det som skjedde. Og ja, jeg synes absolutt at du skal tilby deg å betale for brillene.

Endret av OhSerendipity
  • Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

dette høres jo virkelig ut som er tatt rett ut fra "cops" på Viasatt4 :overassket:

om det er tilfelle at du ikke var særlig full og dermed ufortjenet at du ble kasta ut, så hadde jeg aldri i livet erstattet noen briller!

det gjør nok jobben hans uansett.

jeg hadde nok personlig sørga for at jobben også kommer til å måtte erstatte han dørvakten i et halvtårstid siden han ikke kommer til å ha det så greit i et halvt års tid etter at jeg er ferdig med han! :regler:

(korrigering: uansett hvor full du var eller ikke, så var dette en heidundranes urettferdig behandling!)

Endret av NozMonster
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør uansett lurt i å ringe og beklage, samt tilby å betale for reprasjon evt. nye briller til den aktuelle vakten.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja

Endret av Lcap
Skrevet (endret)

Du gjør uansett lurt i å ringe og beklage, samt tilby å betale for reprasjon evt. nye briller til den aktuelle vakten.

Endret av Lcap
Skrevet (endret)

dette høres jo virkelig ut som er tatt rett ut fra "cops" på Viasatt4 :overassket:

om det er tilfelle at du ikke var særlig full og dermed ufortjenet at du ble kasta ut, så hadde jeg aldri i livet erstattet noen briller!

det gjør nok jobben hans uansett.

jeg hadde nok personlig sørga for at jobben også kommer til å måtte erstatte han dørvakten i et halvtårstid siden han ikke kommer til å ha det så greit i et halvt års tid etter at jeg er ferdig med han! http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/a095.gif

(korrigering: uansett hvor full du var eller ikke, så var dette en heidundranes urettferdig behandling!)

Endret av Lcap
Gjest NozMonster
Skrevet

en anmeldelse har da ikke en dritt å si? hvorfor er du så redd for det? :vetikke:

(om du ikke har mange fra før da, men det virker det som du overhodet ikke har, så redd som du virker :tunge1:)

desuten så har du nok ikke blitt anmeldt uansett...du har ikke gjort noe galt, og dørvakta har garantert opplevd noe "værre" enn deg

Skrevet

Hvis du har en blå arm, så synes jeg det vitner om en alt for hardhendt vakt. Ta bilde av armen med dato, og hvis det blir noe sak så sier du at du handla i ren refleks fordi du fikk vondt. Synes det er unødvendig av vakter å være så hardhendt, ihvertfall hvis du ikke var full som du sier.

Skrevet

Hva slags dørvakt er så idiot at han er på jobb med briller?

Skrevet (endret)

en anmeldelse har da ikke en dritt å si? hvorfor er du så redd for det? http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/gallery_1879_28_77.gif

(om du ikke har mange fra før da, men det virker det som du overhodet ikke har, så redd som du virker http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tunge1.gif)

desuten så har du nok ikke blitt anmeldt uansett...du har ikke gjort noe gdørvakta har garantert opplevd noe "værre" enn deg

Endret av Lcap
Skrevet (endret)

Hvis du har en blå arm, så synes jeg det vitner om en alt for hardhendt vakt. Ta bilde av armen med dato, og hvis det blir noe sak så sier du at du handla i ren refleks fordi du fikk vondt. Synes det er unødvendig av vakter å være så hardhendt, ihvertfall hvis du ikke var full som du sier.

Endret av Lcap
Skrevet

Og, hvor er jakken din nå?

En venninne av meg tok den med ut for meg..

Skrevet

Nå er det kun din side av saken vi får her, men et utested har faktisk lov til å kaste ut mennesker de mener er til sjenanse, på lik linje med andre private foretak. Kanskje var det en urettferdig avgjørelse, kanskje ikke, men det rettferdiggjør ikke måten du reagerte på. Folk som er overstadig beruset kan også være en trussel mot skjenkebevilgningen til slike steder, og ryker den sliter utestedet.

Hvis jeg var deg, ville jeg troppet opp på utestedet, forklart hvordan du oppfattet situasjonen, men beklaget reaksjonen og tilbudt deg å betale for brillene du ødelagte. Hvis jeg var vakten/utestedet, ville jeg vært real nok til å ordne opp med deg uten å blande inn politiet. Om du derimot hadde nektet å innse ditt ansvar i saken, hadde jeg nok ikke vært like innstilt på å hjelpe deg å unngå en anmeldelse.

Når det er sagt, tror jeg ikke du har så mye å frykte ift. politiet, men det er lov å gjøre opp for seg på en redelig måte allikevel.

Skrevet

Nå er det kun din side av saken vi får her, men et utested har faktisk lov til å kaste ut mennesker de mener er til sjenanse, på lik linje med andre private foretak. Kanskje var det en urettferdig avgjørelse, kanskje ikke, men det rettferdiggjør ikke måten du reagerte på. Folk som er overstadig beruset kan også være en trussel mot skjenkebevilgningen til slike steder, og ryker den sliter utestedet.

Hvis jeg var deg, ville jeg troppet opp på utestedet, forklart hvordan du oppfattet situasjonen, men beklaget reaksjonen og tilbudt deg å betale for brillene du ødelagte. Hvis jeg var vakten/utestedet, ville jeg vært real nok til å ordne opp med deg uten å blande inn politiet. Om du derimot hadde nektet å innse ditt ansvar i saken, hadde jeg nok ikke vært like innstilt på å hjelpe deg å unngå en anmeldelse.

Når det er sagt, tror jeg ikke du har så mye å frykte ift. politiet, men det er lov å gjøre opp for seg på en redelig måte allikevel.

Igjen, hva slags dørvakt er så idiot at han går på jobb med briller?

Gjest gjest
Skrevet

Meeeeen... vakter har vel strengt tatt ikke lov til å legge noen som helst i håndjern?

Det er du som burde anmelde!!

Skrevet (endret)

Hvis jeg var deg, ville jeg troppet opp på utestedet, forklart hvordan du oppfattet situasjonen, men beklaget reaksjonen og tilbudt deg å betale for brillene du ødelagte. Hvis jeg var vakten/utestedet, ville jeg vært real nok til å ordne opp med deg uten å blande inn politiet. Om du derimot hadde nektet å innse ditt ansvar i saken, hadde jeg jøre opp for seg på en redelig måte allikevel.

Ja Endret av Lcap
Skrevet

Meeeeen... vakter har vel strengt tatt ikke lov til å legge noen som helst i håndjern?

Det er du som burde anmelde!!

Trodde ikke jeg heller, men tydeligvis.. De synes vel det var nødvendig for å kontrollere situasjonen.. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...