Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

en gang for mange år siden ble jeg hivd ut. jeg var ikke enig, så jeg skrek til vakten at jeg skulle hente bensin og sette fyr på hele lokalet.

jeg slapp inn dagen etter og var ingen anmeldelse. han bare fniste av meg og sa at jeg ikke skulle drikke så mye denne dagen.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igjen, hva slags dørvakt er så idiot at han går på jobb med briller?

Pokker, glemte at en dørvakt med briller er fritt vilt og ikke har krav på samme respekt som alle andre, og fortjener å få et nødvendig synsverktøy som gjerne kostet flere tusen kroner ødelagt om en gjest føler seg urettferdig behandlet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

en gang for mange år siden ble jeg hivd ut. jeg var ikke enig, så jeg skrek til vakten at jeg skulle hente bensin og sette fyr på hele lokalet.

jeg slapp inn dagen etter og var ingen anmeldelse. han bare fniste av meg og sa at jeg ikke skulle drikke så mye denne dagen.

Bra det gikk bra med deg da http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif Endret av Lcap
Skrevet

Pokker, glemte at en dørvakt med briller er fritt vilt og ikke har krav på samme respekt som alle andre, og fortjener å få et nødvendig synsverktøy som gjerne kostet flere tusen kroner ødelagt om en gjest føler seg urettferdig behandlet.

For en dørvakt å ha briller er like lurt som en grøftegraver å gå i dress.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du kan bli anmeldt for? :klo:

Skrevet

Nei det er det jeg lurer på.. Hva kan man bli anmeldt for i en slik situasjon? For å ødelegge briller, eller er det så ille som ordensforstyrrelse? Jeg har så lite peiling på det der selv..

At brillene ble ødelagt er jo noe som skjedde i selvforsvar, eller har jeg misfortått noe? Det blir som at personen som forsøkte å dra meg inn i en oppgang anmelder meg for at jeg slo ham.

Sannsynligvis blir du ikke anmeldt for noen verdens ting.

Skrevet (endret)

At brillene ble ødelagt er jo noe som skjedde i selvforsvar, eller har jeg misfortått noe? Det blir som at personen som forsøkte å dra meg inn i en oppgang anmelder meg for at jeg slo ham.

Sannsynligvis blir du ikke anmeldt for noen verdens ting.

Endret av Lcap
Gjest ms_kwang
Skrevet

Synes du skal gå tilbake å iallefall si unnskyld til denne mannen :)

-Ikke hiss deg opp, uansett hva han enn måtte komme til å si , så kan du tilby å erstatte og si at du aldri bruker å bli så sint, men den dagen hadde du mensen og skikkelig pms, med ett lite smil x)

AnonymBruker
Skrevet

De fleste vakter kaster ut folk altfor seint, og ut fra reaksjonen din ventet han i lengste laget denne gangen også. Hvis du blir straffet for å angripe dørvakten kan du f.eks. få problemer hvis du vil reise til USA.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de er "proffe" så blir du anmeldt, det hører med hvis de må bruke håndjern.

Skrevet (endret)

De fleste vakter kaster ut folk altfor seint, og ut fra reaksjonen din ventet han i lengste laget denne gangen også. Hvis du blir straffet for å angripe dørvakten kan du f.eks. få problemer hvis du vil reise til USA.

Endret av Lcap
Skrevet (endret)

Synes du skal gå tilbake å iallefall si unnskyld til denne mannen http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif

-Ikke hiss deg opp, uansett hva han enn måtte komme til å si , så kan du tilby å erstatte og si at du aldri bruker å bli så sint, men den dagen hadde du mensen og skikkelig pms, med ett lite smil x)

Ja, Endret av Lcap
Skrevet (endret)

Hvis de er "proffe" så blir du anmeldt, det hører med hvis de må bruke håndjern.

Endret av Lcap
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg har opplevd flere idiotiske dørvakter ute på byen som har kastet ut folk som ikke har drukket alkohol engang med begrunnelsen "du er for beruset, gå ut å trekk litt frisk luft". Så jeg blir ganske provosert når jeg leser dette, for det kan godt være at han ikke hadde noe som helst grunnlag for å kaste deg ut.

Eksempler jeg har er f eks min stefar som ble utvist fra et utested fordi han visstnok var for beruset. Han satt i en sofa på utestedet og snakket med min mor, han er avholds så han drikker ikke alkohol (eller bruker noen andre former for rusmidler), så kommet det en dørvakt bort og sier han må gå ut å trekke litt frisk luft.

Et annet er kjæresten min, som jeg var ute sammen med en gang sammen med flere andre venner. Jeg og han stod og snakket sammen. Vi kranglet ikke eller noenting. Bare snakket. Han hadde tatt én øl, hans første for kvelden fordi vi ikke hadde vært på noe vors. Han stod med den i hånda og en dørvakt kommer bort og sier han må ut fordi han er for full. Han var IKKE full! Han var IKKE rusa. Han er to meter høy og veier 100 kg og det skal mer til enn en øl for å gjøre han full. Jeg ble så sint at jeg skrev en sint mail til utestedet etterpå og klagde. Senere kom det frem at flere andre vi kjenner har vært på det samme utestedet og opplevd det samme. Det er helt LATTERLIG!

Skrevet (endret)

Jeg vil bare si at jeg har opplevd flere idiotiske dørvakter ute på byen som har kastet ut folk som ikke har drukket alkohol engang med begrunnelsen "du er for beruset, gå ut å trekk litt frisk luft". Så jeg blir ganske provosert når jeg leser dette, for det kan godt være at han ikke hadde noe som helst grunnlag for å kaste deg ut.

Er helt klart mange som får den beskjeden når den ikke er nødvendig Endret av Lcap
Skrevet

Meeeeen... vakter har vel strengt tatt ikke lov til å legge noen som helst i håndjern?

Det er du som burde anmelde!!

Sludder og vås!

Skrevet

Jeg synes ikke du skal foreta deg noe som helst, ts.

Skrevet (endret)

Jeg synes ikke du skal foreta deg noe som helst, ts.

Okei.. Hmm, kanskje ikke.. Endret av Lcap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...