Gå til innhold

Date en snill nazist.

108 stemmer

1. 1. Kunne du ha deita en snill nazist?

• Ja
      13
    • Nei
      95

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svaret er bastant nei, det er totalt utelukket.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Men tror dere ikke at også nazister trenger kjærlighet?

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hvordan var det da? Og hvorfor blei det slutt? Kunne du merke det på ham at han var nazist selv om han aldri hadde fortalt deg hvilke meninger han hadde?

var greit :gjeiper: for det første forgudet han meg så mye at jeg ble lei og for det andre jeg ble dypt forelsket i kompisen hans.

han fortalte det ikke. kom bare med små kommentarer eller mumlet et eller annet. jeg tror det var fordi han var redd for å fornærme meg eller familien. har ikke spurt hvorfor :gjeiper:

oppdaget det fordi jeg fortsatt er venn med han etter alle disse årene. alle de statusmeldingene på facebook noen måneder seinere + bilder fortalte det. han holder på med det fortsatt :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Litt som indremisjonen altså...

Som nevnt kunne jeg ikke blitt sammen med sterkt religiøse mennesker, heller. Alle på-kanten-organisasjoner har til fellestrekk at de ikke liker kvinnerettigheter og homofile.

AnonymBruker
Skrevet

Også nazister soler seg f.eks. Eller gjør de det?

Godt mulig.

Men dater de muslimske homofile menn med mor fra saudi-arabia og far fra afrika.

• Liker 1
Skrevet

Nei, OVERHODET ikke. Dette på lik linje med at jeg ikke passer sammen med, eller deler synet til folk som er veldig religiøse. Det hadde bare ikke funket. Jeg har heller ingen respekt for mennesker som er nazister, og din vinkling "snill nazist" er og blir et oxymoron.

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet

Men dater de muslimske homofile menn med mor fra saudi-arabia og far fra afrika.

Men det gjør jo ikke jeg heller. Kunne aldri ha deita en som var homofil, og det er ikke fordi jeg er nazist eller no.

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Hat har vel holdt mang en nazist varm om natta.

Var jeg nazist ville jeg nok prøvd å funnet meg en forbundsfelle. Liker å ha konfliktnivået på et lavt nivå i hverdagen.

Synes sånne sinte menn er litt slitsom jeg. Da tar jeg heller en gladkristen kor-sang type.

• Liker 3
Gjest grapefrukt
Skrevet (endret)

De må da ta ansvar for sine meninger/handlinger på lik linje som alle andre, og hvis deres synspunkt hindrer dem fra å få kjærlighet så er det ingenting man kan gjøre noe med det.

Det er jo ikke som at man driver en veldedighetsorganisasjon når det kommer til hvem man dater, og at man derfor må gi noen kjærighet fordi de ikke får det av noen andre.

Endret av grapefrukt
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men det gjør jo ikke jeg heller. Kunne aldri ha deita en som var homofil, og det er ikke fordi jeg er nazist eller no.

Og jeg dater ikke hetrofile, og det er ikke fordi jeg er nazist eller noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en som var temmelig brun en gang for mange år siden. Han var faktisk min store kjærlighet - den ene som man aldri glemmer. Tror nok ikke han kunne kalles nazist, men det var nok ikke så langt unna heller. :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hva er forskjellen? :fnise:

vet du ikke forskjellen? jo du vet forskjellen

• Liker 1
Skrevet

80PB9xJH7O3vR514YOHc-gplMidr3yN1uTnmW4StYNSw.jpg

Han så jo ikke så fæl ut han her, da...

Men svaret mitt er nok likevel nei. Jeg er ei sånn ei som egentlig syns at alle verdens folkeslag burde kopulerer med hverandre så mye de vil, landegrenser burde brytes, alle må få lov til å bo der de vil og hasj blir lovlig. Selv ikke snille nazister har slike meninger.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

He-he, nei, jeg tror nok ikke det. Selv ikke om denne "nazisten" var den reneste messias og anti-voldelig, altså ikke en nazist i ordets riktige forstand - men bare hadde funnet seg et miljø som tilfeldigvis var nazistisk. Det å ikke være prinsippfast eller ta et standpunkt om hvem man er og hva man egentlig kan stå for, men istedet bare følge en strøm og anse identitet for å være kollektiv heller enn personlig, er veldig lite tiltrekkende. Når det er sagt, en slik dessertkristen som ser på religion som et spørsmål om fellesskap og tradisjon og regner seg som kristen av gammel vane står heller ikke høyest på ønskelisten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hitler, bin Laden, Mengele, Ja sikkert Satan også kunne vel sikkert være snill de også. Vet to av dem hadde jo kone eller fler og jeg tror at alle har noe godt i seg i hvertfall. Men alt det onde de står for trekker ned.

Så nei, jeg kan ikke date en nazist da det synet de har er noe jeg ser på som direkte onskap. Samme går for rasisme. At jeg hadde blitt behandlet som en drånning, fått blomster og frokost på senga, vel, det hjelper ikke.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan setter man inn youtubefilmer, slik at filmen kommer inn på innlegget?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser dere på det med å deite en nazist?

Hvorfor ikke? Vi er alle litt nazister. Med unntak av DLF er det ingen norske partier som ikke vil ha restriksjoner på innvandring.

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hva dere mener er så fryktelig galt med å date en nazist? :klo: Er ikke nasjonalsosialisme kun en ideologisk retning? En person med sterke meninger? Tendenser til å være rasistiske? Hva er sååå fryktelig galt med det?

AnonymBruker
Skrevet

At man er nazist betyr ikke at man er enig med alt Hitler sa, akkurat som at man er litt kristen ikke betyr at man er enig med alt som står i Bibelen. Det finnes gladnazister og det finnes gladkristne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...