Gå til innhold

Date en snill nazist.

108 stemmer

1. 1. Kunne du ha deita en snill nazist?

• Ja
      13
    • Nei
      95

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan
Skrevet

Hei.

Hvordan ser dere på det med å deite en nazist? Kunne dere gjort det? Jeg snakker så klart ikke om en sånn fæl og voldelig type nazist, men snarere en nazist av den snille sorten; En som mener at Norge er for nordmenn men som ikke mener noe videre vondt med det, en som kanskje tar med seg norske flagg, en gitar og litt godt humør på diverse nazi-tilstelninger og som alt i alt aldri kunne tenke seg å skade så mye som en flue.

Ja, kanskje det bare var der han/hun fant sine venner på samme måte som at andre fant sine venner i den lokale menigheten og nå er de "kristne" uten å tenke så mye over det.

Ja? Nei?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

Nope.

Men hva om han var skikkelig skikkelig snill da? Ikke da heller?

Skrevet

en som kanskje tar med seg norske flagg, en gitar og litt godt humør på diverse nazi-tilstelninger

Jeg er litt usikker på om jeg skal være sjokkert eller le.

Nei, jeg kunne aldri vært sammen med en nazist.

• Liker 9
Gjest Raindrops
Skrevet

Men hva om han var skikkelig skikkelig snill da? Ikke da heller?

Nei, ikke da heller. Vi hadde kranglet for mye. Hvis han var skikkelig snasen kunne vi kanskje hatt sinnasex, men det sier jeg sikkert bare fordi jeg er vårkåt.

• Liker 10
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Jeg har vært sammen med en, men han sa aldri meningene sine om akkurat det til meg før det var slutt :eeeh: han var langt fra en snill en også.

nei hadde ikke brydd meg.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Jeg er litt usikker på om jeg skal være sjokkert eller le.

Nei, jeg kunne aldri vært sammen med en nazist.

Nei, ikke da heller. Vi hadde kranglet for mye. Hvis han var skikkelig snasen kunne vi kanskje hatt sinnasex, men det sier jeg sikkert bare fordi jeg er vårkåt.

Fysj, så trangsynte dere er. Er dere ikke uenige med typene deres i noe fra før av da? Mora mi er kristen mens faren min er ateist, har gått bra det så langt.

Jeg har vært sammen med en, men han sa aldri meningene sine til meg før det var slutt :eeeh:

Hvordan var det da? Og hvorfor blei det slutt? Kunne du merke det på ham at han var nazist selv om han aldri hadde fortalt deg hvilke meninger han hadde?

nei hadde ikke brydd meg.

Det tenker kanskje jeg også, vet ikke helt. Hvis hun var en snasen nazi-dame, så kanskje. Ihvertfall mer spennende enn å jobbe for Leger Uten Grenser og stemme SV.

Endret av Maruwan
  • Liker 1
Skrevet

Niks.

• Liker 1
Skrevet

En nazist er en nazist, snill eller ei. Og jeg har INGENTING til overs for nazister. Så nei.

• Liker 8
Skrevet

Ikke for min del. Deler ikke de meningene så det hadde fort blitt krasj.

• Liker 3
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ja.

MEN: Hadde ikke gjort det hvis han sier meningene sine høyt i form av "æsj, jævla svartinger" ol.

Endret av Mortem
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde ikke engang inngått vennskap med en "snill nazist" - og hvis familie eller venner hadde blitt sammen med en "snill rasist" så hadde jeg brytt kontakt med alle involverte :)

• Liker 3
Gjest Maruwan
Skrevet

Ja.

Så du ville ikke sagt nei til ei snacksen nazi-berte? Fyyyy på seg, rasist-mannegrisen!

Gjest badeand1
Skrevet

Så du ville ikke sagt nei til ei snacksen nazi-berte? Fyyyy på seg, rasist-mannegrisen!

Jeg er ikke lesbisk.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Fysj, så trangsynte dere er. Er dere ikke uenige med typene deres i noe fra før av da? Mora mi er kristen mens faren min er ateist, har gått bra det så langt.

Jeg er fullstendig klar over at jeg er både vanskelig og kresen på mannebein, helt greit det. Jeg ville helt sikker ikke datet en som var fan av Gro Helen Tørum heller. So sue me! :popcorn:

• Liker 5
Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg er ikke lesbisk.

Ah, trodde du var mann. Noe med brukernavnet og avataren. Så du er ei nazi-berte selv, kanskje?

Skrevet

Hei.

Hvordan ser dere på det med å deite en nazist? Kunne dere gjort det? Jeg snakker så klart ikke om en sånn fæl og voldelig type nazist, men snarere en nazist av den snille sorten; En som mener at Norge er for nordmenn men som ikke mener noe videre vondt med det, en som kanskje tar med seg norske flagg, en gitar og litt godt humør på diverse nazi-tilstelninger og som alt i alt aldri kunne tenke seg å skade så mye som en flue.

Ja, kanskje det bare var der han/hun fant sine venner på samme måte som at andre fant sine venner i den lokale menigheten og nå er de "kristne" uten å tenke så mye over det.

Ja? Nei?

Kan du ikka bare daite noen i indremisjonen? Er ikke rare forskjellen der. Eneste er at de av og til hjelper negre i Afrika, men alle kan ikke være perfekte.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ah, trodde du var mann. Noe med brukernavnet og avataren. Så du er ei nazi-berte selv, kanskje?

Flere som har trodd, det. :ler:

nei.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror du bør titte litt i historiebøkene TS. Nazisme har ikke noe trivelig over seg, det går ikke an å være gladnazist, noen av de fundamentale ideene er jo bla. overlegenheten til den ariske rasen og de katastrofale følger det fikk for ca 6 millioner mennesker under WW2.

Etter en sånn post, så fremstår du jo ikke som veldig smart, men har du noe sirkulasjon i toppen, så kommer du deg langt vekk fra det miljøet.

Endret av Kim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...