Gå til innhold

Hvordan farge klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en kjole i bursdagsgave for noen år tilbake, den var engang rosa, men fargen har blitt utvasket og tydelig slitt. Det er ingen flekker eller slikt, bare at fargen har blitt forferdelig. Det kan se ut som om jeg har luta den.. Jeg har ikke lyst til å kaste den, siden den sitter veldig bra på meg og det er min favoritt kjole. Er det noen som vet noen dette? Hva kan jeg gjøre?

På forhånd tusen takk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest17

Du kjøper bare farge som du bruker i vaskemaskinen, selges på dagligvaren. Men om sømmene er i nylon, polyester o.l. vil de nok ikke ta til seg farge... Mulig du kan farge den rosa igjen? Har også sett det er blitt veldig begrenset med farger på butikken, de hadde mange flere før. Men du finner sikkert på diverse nettbutikker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en jakke som jeg elsket som var blitt kjedelig blå, nesten grå. Kjøpte avfarging også en annen blåfarge på Hegdehaugens jernvare (Panduro, Jernia, Clas Ohlson etc har nok også) og det funket kjempefint! Nå er den finere enn noen gang.

Farget også utvasket svart skjorte/jakke svart med Back To Black, og de ble veldig fine. Kjempefin ide å farge om hvis du har et favorittplagg. Hvorfor ikke? Har en bukse som sitter så godt på, men ikke er så fin i fargen lengre... skal def. farge, så har jeg den lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...