Gå til innhold

Sex med svensker

Fremhevede innlegg

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg er dønn seriøs faktisk

Oo

Så du er fritatt fra å gjøre noe som helst for deres nytelse, kun fordi menn får nytelse av å gi nytelse?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oo

Så du er fritatt fra å gjøre noe som helst for deres nytelse, kun fordi menn får nytelse av å gi nytelse?

Nei, nå tror jeg du har missforstått.. Jeg har glede av å gi nytelse jeg.. Det er litt av spenningen og tenningen for meg er å se den andre parten ha det bra!

Gjest Katten.
Skrevet

Nei, nå tror jeg du har missforstått.. Jeg har glede av å gi nytelse jeg.. Det er litt av spenningen og tenningen for meg er å se den andre parten ha det bra!

Men da er vi jo tilbake til poenget mitt, som var litt kronglete i det første innlegget:

Nytelse og god sex står ikke på én av partene. Det er noe man gjør i lag.

Innleggene mine var skrevet mtp TS' tanker rundt om svensker var automatisk så og så i senga.

• Liker 4
Skrevet

Men da er vi jo tilbake til poenget mitt, som var litt kronglete i det første innlegget:

Innleggene mine var skrevet mtp TS' tanker rundt om svensker var automatisk så og så i senga.

Da er jeg litt mer enig med deg :)

Skrevet (endret)

Hei Katten. Jeg er helt enig med deg i det du sier om nytelse. Og det er selvsagt meningsløst å skulle sentrere en slik problematikk rundt en gruppe, som type svensker. Men det var ikke helt sånn jeg mente det heller.

Det som kan skje er jo at, selv om man selv er opptatt av at det skal være noe fint som gir gjensidig nytelse, så liksom bare stenger den andre parten (f eks den mannlige) seg selv litt av / ut (vanskelig å forklare, men de som har vært borti det skjønner hva jeg mener) og så nærmest, i løpet av 30 sekunder, onananerer seg selv ved hjelp av kroppen din, og så er ferdig.

Når man funderer litt på dette i ettertid, så kan man jo f eks spørre seg om det var noe en selv kunne gjort annerledes i løpet av akten, eller om det var den andre som kanskje hadde et slags psykologisk problem.

Endret av Mykolina
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mannens jobb å gjøre deg godt.

Det er det vel for pokker, di pingle. Selvsagt er det mannens jobb at hun nyter det. Hvordan skal man ellers få tilfredstilt det mannlige egoet?

• Liker 3
Skrevet

Det er det vel for pokker, di pingle. Selvsagt er det mannens jobb at hun nyter det. Hvordan skal man ellers få tilfredstilt det mannlige egoet?

:klappe:

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg hadde meg med en svenske engang, men det tenkte jeg ikke på at det var noe annerledes.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Svensk er et søtere språk enn norsk, det har litt å si det og :lur:

Anonym poster: 4bf0f6298f13e48ebf12ddd10aee7a35

Skrevet

Hadde ONS med ei svensk jente som studerte i Trondheim. Aldri fått en så gjennomført blowjob av ei mer dedikert dame :P

Men det var kanskje andre veien du spurte etter..

Skrevet

Har svensk blod i meg, og er følgelig en sexgud. Jepp.

• Liker 1
Skrevet

Er det forskjell på svensker og nordmenn? :klo:

Anonym poster: 63535795cbb77e7928ec79dea1acc752

Skrevet

Er det forskjell på svensker og nordmenn? :klo:

Svenskene er rapportert til å ha lengre og tykkere kuk enn nordmennene.

• Liker 1
Skrevet

Svenskene er rapportert til å ha lengre og tykkere kuk enn nordmennene.

Rapportert av hvem? :hoho:

Skrevet

Har noen svenske venner, og de er ikke akkurat sykdomsfrie disse "party Svenskene" i byen :)

Skrevet

Dumme damen.

Den gode sexen er ikke avhengig av nasjonalitet eller den spesielle gutten. Kommunikasjon. Ansvar for egen nytelse. Eget engasjement.

Det er ikke mannens jobb å gjøre deg godt.

Nå svarte du korrekt... og kjedelig!

Skrevet

Har noen svenske venner, og de er ikke akkurat sykdomsfrie disse "party Svenskene" i byen :)

Tvilsomt at svensker har flere sykdommer enn nordmenn...

Skrevet

Jeg vurderer å ha sex med en som har svart hår. Noen som har gjort det samme og kan si meg om de er gode eller dårlige i senga?

Anonym poster: 4d195466242c541f57f973ac548b0fd8

Skrevet

Tvilsomt at svensker har flere sykdommer enn nordmenn...

Jeg sa "party svensker" i Oslo. det er ikke tvilsomt. det er fakta

Skrevet

Jeg vurderer å ha sex med en som har svart hår. Noen som har gjort det samme og kan si meg om de er gode eller dårlige i senga?

Anonym poster: 4d195466242c541f57f973ac548b0fd8

Hvis de har antydning til brunskjær i håret er de generelt veldig bra. De som har en kaldere tone i håret/helt svart hår er sånn ca på nivå med sveistere, dvs ganske kjedelige.

Anonym poster: 511dcb305eed3fe693da9eaaec9bac97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...