Gå til innhold

Sex med svensker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Erfaringer og synspunkter på dette? Del gjerne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Er det noe spesielt med svensker i Oslo, som gjør en ONS med dem til en erfaring som skiller seg drastisk fra andre ONS?:klo:

• Liker 4
Gjest Bandit
Skrevet

Ikke ONS, men jeg datet ei for en liten stund.

Skrevet

Er det noe spesielt med svensker i Oslo, som gjør en ONS med dem til en erfaring som skiller seg drastisk fra andre ONS?:klo:

Skjønner godt at du klør deg litt i huet, ja. Oslo tenkte jeg bare på fordi jeg selv bor der. Om det er noe som skiller seg drastisk fra andre ONS? Ja, det var f eks det jeg lurte på om folk hadde noen synspunkter på, da.

Skrevet

Rart spørsmål men jeg liker det :) Jeg har hatt sex med en svenske både i Oslo og i Stockholm. Dette var riktignok ikke en ONS men jeg kan gå god for at svensker klarer å prestere i senga selv om de er utenlands ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har datet en svenske og det eneste som skilte han drastisk fra andre var at han snakket svensk. Jævlig skuffende, siden jeg trodde alle svensker kunne fly, puste under vann og forvandle seg til antiloper ved solnedgang. :snurt:

• Liker 34
Gjest nobilian
Skrevet

Har pult ei som var svensk på morssiden. Pulte henne bare fra den sida, så det teller kanskje?

• Liker 10
Skrevet

Har pult ei som var svensk på morssiden. Pulte henne bare fra den sida, så det teller kanskje?

Det var ikke den typen svensker jeg siktet til, egentlig. Så nei, jeg synes ikke det tells.

Skrevet

Jeg har datet en svenske og det eneste som skilte han drastisk fra andre var at han snakket svensk. Jævlig skuffende, siden jeg trodde alle svensker kunne fly, puste under vann og forvandle seg til antiloper ved solnedgang. :snurt:

Det er nettopp noe av den skuffelsen jeg også har kjent litt på, selv om ikke mine forestillinger gikk på det med flyving og det der. Grunnen til at jeg stilte spørsmålet her var at jeg etter en, for meg, litt skuffende ONS med en svenske, satt og lurte på om jeg burde prøve en annen i steden og se om det går bedre, eller om jeg skal avfinne meg med at det er meg det er noe feil med, og at jeg ikke kan få meg noe bra svensk ligg uansett?

Synspunkter på dette? så kom gjerne med dem!

Skrevet

overrasket over denne tråden. Er nasjonalitet noe man tenker på når man har seg?

Hva med å finne en person du liker å ha et ONS med da? Om han er svensk, blå, araber, amerikaner eller nordmann spiller vel liten rolle ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

neeh, de er det samme som andre menn.i norge egentlig...

Skrevet

Hm... Ja har hatt sex med en svenske.. Ikke det beste jeg har vært borti. Men det har da ikke noe å si om han er svensk eller ikke!

AnonymBruker
Skrevet

Synes du er litt løs om du vurderer å ligge med en mann bare for å ha "testa" en svenske..

• Liker 1
Skrevet

Synes du er litt løs om du vurderer å ligge med en mann bare for å ha "testa" en svenske..

Vil vel heller kalle det seksueltnysgjerrig jeg da

Skrevet

I så fall tror jeg det er mange her i verden som er litt "løse". He, he.

• Liker 3
Skrevet

overrasket over denne tråden. Er nasjonalitet noe man tenker på når man har seg?

Hva med å finne en person du liker å ha et ONS med da? Om han er svensk, blå, araber, amerikaner eller nordmann spiller vel liten rolle ?

Joda, du har forsåvidt et poeng der, Pelle.

AnonymBruker
Skrevet

Svensker er ikke mer spennende enn nordmenn, men rasshøl-faktoren er gjerne høyere.

AnonymBruker
Skrevet

I så fall tror jeg det er mange her i verden som er litt "løse". He, he.

Det er det, men synes det fortsatt er løst å spre bena for noen bare fordi de kommer fra det og det landet.

Skrevet

Helt greit det, men glõm inte kna vasavortan och klaraklumpen.

• Liker 1
Skrevet

Det er det, men synes det fortsatt er løst å spre bena for noen bare fordi de kommer fra det og det landet.

Jeg trenger jo ikke akkurat å argumentere her for hvorfor jeg ligger med en svenske eller en danske, eller polakk for den saks skyld. Men jeg vil gjerne ha sagt at jeg for min del hoppet ikke til sengs med ham med utgangspunkt i etnisitet. Hadde han vært frastøtende på meg, så hadde jeg jo ikke pult med ham tross alt, bare fordi han var svensk. Han så faktisk deilig ut for meg, det var derfor jeg ville ligge med ham.

Tror dette gjelder de fleste andre også. De færreste ligger med det de synes er en motbydelig utlending, vil jeg tro. Når man har sex med noen, så er det uansett gjerne fordi man synes at vedkommende ser digg ut og er spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...