AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #21 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har hatt ONS med en svenske i Oslo, det eneste som skilte han fra nordmennene jeg har vært med er at han tok med seg all alkoholen jeg hadde stående før han snek seg ut om morgenen... 7
Mykolina Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #22 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har hatt ONS med en svenske i Oslo, det eneste som skilte han fra nordmennene jeg har vært med er at han tok med seg all alkoholen jeg hadde stående før han snek seg ut om morgenen... Ja, det får man si!
Gjest Skrevet 4. mai 2012 #23 Skrevet 4. mai 2012 Svensker er ikke mer spennende enn nordmenn, men rasshøl-faktoren er gjerne høyere. Har de flere rasshøl? Da blir det mange hull ... eller bare tull
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #24 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har hatt sex med en svenske på Nordkapp. Det var tilfredsstillende. 1
Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2012 #25 Skrevet 4. mai 2012 Dumme damen. Den gode sexen er ikke avhengig av nasjonalitet eller den spesielle gutten. Kommunikasjon. Ansvar for egen nytelse. Eget engasjement. Det er ikke mannens jobb å gjøre deg godt. 5
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. mai 2012 #26 Skrevet 4. mai 2012 Meget merkelig problemstilling egentlig. Du hadde en skuffende opplevelse med en svenske og lurer på om andre har oplevd det samme? Eventuelt om deres opplevelser var bedre? Hva skal du med den informasjonen da? Hvis et par jenter her på forumet også sier at de har hatt en dårlig ONS med en svenske, beviser det liksom at svensker generelt er dårlige i senga?
Leonora8 Skrevet 4. mai 2012 #27 Skrevet 4. mai 2012 Dumme damen. Den gode sexen er ikke avhengig av nasjonalitet eller den spesielle gutten. Kommunikasjon. Ansvar for egen nytelse. Eget engasjement. Det er ikke mannens jobb å gjøre deg godt. Dumme damen? Trodde menn fikk nytelse av å gi nytelse også jeg.. I hvert fall de mennene jeg har hvert borti
Gjest Eurodice Skrevet 4. mai 2012 #28 Skrevet 4. mai 2012 Dumme damen. Den gode sexen er ikke avhengig av nasjonalitet eller den spesielle gutten. Kommunikasjon. Ansvar for egen nytelse. Eget engasjement. Det er ikke mannens jobb å gjøre deg godt. Skal ikke begge parter ha nytelse med og av hverandre, mener du? Hvis man bare skulle ha ansvar for sin egen nytelse, trenger man vel ingen partner. Da kan man jo like så greit onanere i enrom. 2
Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2012 #29 Skrevet 4. mai 2012 Dumme damen? Trodde menn fikk nytelse av å gi nytelse også jeg.. I hvert fall de mennene jeg har hvert borti Regner med du ikke er seriøs. Skal ikke begge parter ha nytelse med og av hverandre, mener du? Hvis man bare skulle ha ansvar for sin egen nytelse, trenger man vel ingen partner. Da kan man jo like så greit onanere i enrom. Snakk om å bomme poenget. Ingen folkegruppe, vennekrets eller sosialt sjikt er bedre enn diverse andre innenfor sex. Det handler om kommunikasjon, det handler om kjemi, det handler om at man ikke legger alt ansvar for nytelse på motparten. 5
Gjest Eurodice Skrevet 4. mai 2012 #30 Skrevet 4. mai 2012 Regner med du ikke er seriøs. Snakk om å bomme poenget. Ingen folkegruppe, vennekrets eller sosialt sjikt er bedre enn diverse andre innenfor sex. Det handler om kommunikasjon, det handler om kjemi, det handler om at man ikke legger alt ansvar for nytelse på motparten. Jeg svarte slik som jeg oppfattet deg. Ellers er jeg selvfølgelig enig med deg .
Gjest Katten. Skrevet 4. mai 2012 #31 Skrevet 4. mai 2012 Burde kanskje lagt litt mer vekt på kommunikasjon (som jeg... alltid(?) gjør), men jeg satte det først for en grunn. 4
Mykolina Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #32 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har hatt sex med en svenske på Nordkapp. Det var tilfredsstillende. På Nordkapp, da gitt! Høres deilig ut.
loffen Skrevet 4. mai 2012 #33 Skrevet 4. mai 2012 Jeg kan opplyse om at både svensker, dansker, og finner for den saks skyld, duger like bra som nordmenn. :gjeiper: 1
Mykolina Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #34 Skrevet 4. mai 2012 Meget merkelig problemstilling egentlig. Du hadde en skuffende opplevelse med en svenske og lurer på om andre har oplevd det samme? Eventuelt om deres opplevelser var bedre? Hva skal du med den informasjonen da? Hvis et par jenter her på forumet også sier at de har hatt en dårlig ONS med en svenske, beviser det liksom at svensker generelt er dårlige i senga? Man kan vel stille spørsmålet og diskutere temaet, uten at det betyr at man til slutt skal lande på en konklusjon om bra eller dårlig. Man diskuterer så mange forskjellige seksuelle tema. Dette kan vel godt være ett av dem, hvis man ønsker å si noe om det? Hvis ikke så trenger man ikke være med å kommentere på tråden. Forøvrig er dette ikke et forsøk på å henge ut en folkegruppe i det hele tatt. Det handler om å kunne lufte seksuelle erfaringer og interesser med andre som også ønsker å ha en dialog om det. Ett eller annet sted må det finnes et rom for slikt, og det kan vel f eks være i dette forum.
tdm900 Skrevet 4. mai 2012 #35 Skrevet 4. mai 2012 Jeg har hatt sex med svensk jente, men tankte ikke noe å over at hun er opprinnelig svensk! Det kunne jo like godt vært en normann Mykolina hadde sex med, som ikke falt for hennes smak til slutt. Vi hadde i allefall deilig sex både inne og ute;-)
kulu-kulu Skrevet 4. mai 2012 #36 Skrevet 4. mai 2012 Ååååå , husker Daniel fra Sverige , han var bare helt rå <3 Men det kan jo nordmenn også være
Sommee Skrevet 5. mai 2012 #37 Skrevet 5. mai 2012 Når man har sex med noen, så er det uansett gjerne fordi man synes at vedkommende ser digg ut og er spennende. I tillegg fikk du jo huket av "pult Medelsvensson" på lista:) 1
Sommee Skrevet 5. mai 2012 #38 Skrevet 5. mai 2012 Ååååå , husker Daniel fra Sverige , han var bare helt rå <3 Men det kan jo nordmenn også være Hehe, jeg husker Ulrika fra Ludvika.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2012 #39 Skrevet 5. mai 2012 Jeg har hatt ONS med en svenske i Oslo, det eneste som skilte han fra nordmennene jeg har vært med er at han tok med seg all alkoholen jeg hadde stående før han snek seg ut om morgenen... Typisk gjerrige svensker! 1
Leonora8 Skrevet 5. mai 2012 #40 Skrevet 5. mai 2012 Regner med du ikke er seriøs. Snakk om å bomme poenget. Ingen folkegruppe, vennekrets eller sosialt sjikt er bedre enn diverse andre innenfor sex. Det handler om kommunikasjon, det handler om kjemi, det handler om at man ikke legger alt ansvar for nytelse på motparten. Jeg er dønn seriøs faktisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå