Gå til innhold

Bukser som bråker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen bukser som lager en sånn idiotisk knekke-lyd i skrittet når jeg går! Jeg regner jo med at det er sømmer som kommer bort i hverandre, men går det an å gjøre noe med det? Har prøvd å gå med brede skritt, smale skritt, lange skritt og korte skritt, men etter hvert blir det litt for dumt. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, dette "sliter" jeg også med. Det gjelder både jeans fra Cubus, Nudie og Cheap Monday. Om jeg trekker jeansen veldig godt opp lager den ikke lyd, men kan ikke gå med dem trekt så langt opp heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dette "sliter" jeg også med. Det gjelder både jeans fra Cubus, Nudie og Cheap Monday. Om jeg trekker jeansen veldig godt opp lager den ikke lyd, men kan ikke gå med dem trekt så langt opp heller. :ler:

Jeg også har prøvd å trekke de opp, men de siger ned igjen etter at jeg har gått noen meter..

Begynte å tenke i dag på om jeg har for store lår. Ikke at jeg er tjukk, men kanskje om de ikke kom borti hverandre så hadde det hjulpet :klo:

Om noen har tips til bukser som ikke har dette problemet så si i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Ja det skjer med en av mine også! Signerer trekke de opp. Håpløst..

Eneste forskjellen på den og de andre er at den som lager lyd er i litt tykkere stoff tror jeg. De jeg har fra Only er i tynt stoff og slim fit og har aldri sagt et pip ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Ja det skjer med en av mine også! Signerer trekke de opp. Håpløst..

Eneste forskjellen på den og de andre er at den som lager lyd er i litt tykkere stoff tror jeg. De jeg har fra Only er i tynt stoff og slim fit og har aldri sagt et pip ;)

Hmm, ja tykkelsen på stoffet kan kanskje ha noe å si. Det er Acne buksen min i ganske tykt stoff som er værst hvertfall. Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...