Gå til innhold

Hjelp! Jeg trenger stilråd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger rett og slett noen stilråd. Stilen min akkurat nå har blitt beskrevet som plain og veldig konservativ. Grunnen til at jeg har en så konservativ stil er fordi selvtilliten min er lik null på nåværende tidspunkt. Jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne når det gjelder å gi meg selv en makeover. Derfor trenger jeg noen råd. Hva burde jeg forandre på? Hva er bra? Hva kan forbedres? Utenom nesa mi da, den er jeg stuck med.

All konstruktiv kritikk tas imot med takk. :)

Ignorer at jeg har en mopp på hodet, og at jeg ser ut som jeg er lam på et par av bildene. *host*

Album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah du har nydelig hår! Evt kan du forme det litt hos frisøren, så det ikke bare "henger rett ned".

Syns du ligner på Marissa Cooper

Du kan se på hvordan hun kler seg og hvordan sminke hun bruker, hun bruker lite/naturlig sminke :)

5404_1.gif

Du har en kropp som jeg tror er lett å kle, du er lang og slank, tror du hadde kledd en feminin stil, med pasteller, du kan også ha lag på lag.

Beklager at jeg ikke er flinkere til å komme med råd. Men synes absolutt ikke du har noen grunn til å ha dårlig selvtillit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kjempebra råd jeg. Tusen takk! :)

Dårlige selvtilliten kommer mest av mye negativ feedback oppigjennom oppveksten, så det har vel grodd seg ganske godt fast. Også er jeg ganske "self-concious" når det gjelder nesa mi.

[Edit] Anonymiteten gikk fort i vasken. Jaja, jeg har jo ikke postet noe her før uansett.

Bare hyggelig :) Håper du blir kvitt din dårlige selvtillit :) Du må ikke tenke på nesa di, jeg synes ikke det var noe spesielt stygt ved den?? Du må ikke henge deg opp i små detaljer som det. Du er jo pen akkurat som du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...