Gå til innhold

vi flinke


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Her kan alle de flinke, de som aldri slurver eller skriver feil komme å signere med sitt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er dette for noe tull??????

Hva er egentlig meningen med dette anonym????? Å henge ut de som har skrivefeil og som ikke er perfekte slik som deg??? Da kunne du hvertfall registrert deg og stått for det du skriver!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jei må jo si att det Første inleget her hade en og å å-feil. Elers skriver jeg ike mange skrieleiv, syntes jei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vitsen? Du tok ikke den?

Jeg er en av de som ikke er av de flinke, så jeg ville se hvor mange det var av de.

Ber bare om navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fortsatt ikke meningen med det!! Mulig at jeg er treg, men.....

Kanskje når du hadde fått nok navn over de som mente de var flinke, så kunne du henge ut de istendefor?????12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er flink anonym. Og jeg skriver gjerne navn.

En sekser?? Neida, det hender jeg bommer noe så grønnjævlig! Så da blir det nok bare en femmer. icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det Amanda. Men jeg syntes fortsatt det var en helt bortkastet tråd!!!! Samme hva meningen var med den. icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tuva, kjære deg: har du enda ikke skjønt meningen?

Hva tror du de flinke mener om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er flink i norsk.

Derfor signerer jeg gjerne. Dessuten har jeg liten respekt for Jante-loven og dens håndhevere.

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg lar det gå sport i å provosere vil jeg spørre dere damer om noe.

Helt i begynnelsen fikk jeg kjeft for at jeg kun svarte på mine egne tråder.

Senere ble det feil at jeg også svarte på andres tråder.

Så, hvorfor er damer så umulige hele tiden?

Det var første spørsmål.

Den andre tingen jeg lurer på, er hvorfor kvinner er så mye mer opptatt av hvordan en innlegg er skrevet og ikke HVA som står i teksten?

Funderte litt på dette, og kom frem til at mange kvinner har en tendens til å overtolke ting, man leser mellom linjene, man utelukker debettanter som ikke er innenfor "vedtatte normer", man mistolker, overdramatiserer, finner på en mengde "hva mener du _egentlig_ med det Waco?" og masse kveruleringer som ikke fører til annet enn en kjempediger port og over porten står det skrevet med store tykke gotiske bokstaver, - GALSKAP.

Desverre innehar ikke jeg evnen til å skrive levende, skildre vakkert, la språket bli vakker poesi som danser innemellom alle setninger slik at mitt bidrag nærmest kan kalles et portrett.

Å mobbe andres tekst, mens ikke dens innhold er kvinners metode å rakke ned på meningsmotstandere. Kommaregler, deling av ord og vendinger er tydeligvis viktig for mange jenter. Det er ikke uten grunn at jeg har fortalt svært lite om meg selv. Som kjent når man diskutere med kvinner så vil alt en sier bli brukt mot deg.....

Jeg mener det er disrespekt å bruke rettledningsregkorrektatur som argumenter.

Lavmål.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...