Cuddlegirl Skrevet 3. mai 2012 #41 Skrevet 3. mai 2012 Hovedproblemet ditt er alderen din. Det er svært svært få gutter i begynnelsen av 20årene som er klare for forhold eller seriøse ting...Straks du blir eldre - vil du få masse tilbud om seriøse ting og forpliktende ting ikke minst...Så nyt 20 årene som fri mens du kan... Jeg er FORTSATT ALLTFOR SEXY og jeg er 30+ år gammel kvinne. Jeg får i motsetning til deg masse SERIØSE tilbud om forhold, menn som er raske ute med å fortelle meg at de ønsker seg barn, hus og hele pakka. Straks de møter meg- ja innen de første 5 minutter begynner disse verpesyke og giftesyke ungkarene å hinte frempå om at de er interesert i forhold,barn osv hint hint - JEG ER LIKSOM EN PASSENDE KANDIDAT tror de. Saken er den at jeg vil IKKE ha barn. Jeg har allt jeg ønsker meg. Og det er ikke det samme som de ønsker seg. Så tror nok neppe ditt sexy utseendet er problemet. Vær glad for at du er attraktiv og ser bra ut. Straks mennene kommer i mer etablerings-moden alder dvs 30+ + 40 + osv. Vil du bli nedrent av seriøse tilbud. Jeg synes det er plagsomt. Hvorfor kan jeg ikke finne en FRI mann som ikke skal prakke på meg barn ? Få av dem. Enten er de mye mye eldre enn meg - eller har allerede en haug med løsunger... Det som er ledig på markedet - er ikke så fristende. Så da KOSER jeg meg heller som singel og FRI . Og koser meg med litt uforpliktende sex - når det passer meg : ) Og jeg har det utmerket som singel. Mangler selvfølgelig ikke sextilbud heller : ) Haha, du altså :gjeiper:
Gjest Loverdose Skrevet 3. mai 2012 #42 Skrevet 3. mai 2012 Hovedproblemet ditt er alderen din. Det er svært svært få gutter i begynnelsen av 20årene som er klare for forhold eller seriøse ting...Straks du blir eldre - vil du få masse tilbud om seriøse ting og forpliktende ting ikke minst...Så nyt 20 årene som fri mens du kan... Jeg er FORTSATT ALLTFOR SEXY og jeg er 30+ år gammel kvinne. Jeg får i motsetning til deg masse SERIØSE tilbud om forhold, menn som er raske ute med å fortelle meg at de ønsker seg barn, hus og hele pakka. Straks de møter meg- ja innen de første 5 minutter begynner disse verpesyke og giftesyke ungkarene å hinte frempå om at de er interesert i forhold,barn osv hint hint - JEG ER LIKSOM EN PASSENDE KANDIDAT tror de. Saken er den at jeg vil IKKE ha barn. Jeg har allt jeg ønsker meg. Og det er ikke det samme som de ønsker seg. Så tror nok neppe ditt sexy utseendet er problemet. Vær glad for at du er attraktiv og ser bra ut. Straks mennene kommer i mer etablerings-moden alder dvs 30+ + 40 + osv. Vil du bli nedrent av seriøse tilbud. Jeg synes det er plagsomt. Hvorfor kan jeg ikke finne en FRI mann som ikke skal prakke på meg barn ? Få av dem. Enten er de mye mye eldre enn meg - eller har allerede en haug med løsunger... Det som er ledig på markedet - er ikke så fristende. Så da KOSER jeg meg heller som singel og FRI . Og koser meg med litt uforpliktende sex - når det passer meg : ) Og jeg har det utmerket som singel. Mangler selvfølgelig ikke sextilbud heller : ) Kjære womenwomen, du skuffer aldri! 1
Konservativ Mann Skrevet 4. mai 2012 #43 Skrevet 4. mai 2012 Skjønner TS godt, jeg. Damene antaster meg stadig vekk og er visst bare ute etter kroppen min. Kan for så vidt leve med det, altså.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #44 Skrevet 6. mai 2012 Dere som sier jeg er innbilsk osv, kan si hva dere vil. Jeg har absolutt ikke noen "jeg er best og jeg er sexy" holdning ovenfor menn. Er vel heller det omvendte. Har fått høre flere ganger fra menn at jeg må slutte å være så sjenert og få opp selvtilliten min. Problemet mitt er selvfølgelig ikke at menn blir tiltrukket av meg, det er jo kjempekoselig, men problemet er at jeg blir brukt og utnyttet. Siden jeg føler meg litt bra der og da når disse gutta holder meg og sier fine ting til meg blir jeg svak, og sier at vi kan møtes, selv om jeg vet at de egentlig bare vil oppnå én ting. Det er bare så vondt etterpå Hvordan kan jeg bli flinkere på å si nei? Det er jo så godt der og da å få oppmerksomhet og bekreftelse. De snakker med meg og later som de er interessert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå