Gå til innhold

Jeg er altfor sexy!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften ser veldig selvdiggersk ut, beklager. Og ja, jeg er usikker på om jeg har lagt tråden under riktig underforum. Mod får bare flytte hvis det blir feil :)

Jeg har et problem, som kanskje er et luksusproblem? Jeg er tydeligvis veldig sexy. Altså, jeg har til enhver tid 3-5 gutter som sikler på meg. Sender meldinger om hvor deilig jeg er osv. Og det er forsåvidt veldig selvtillitsboost det :)

Problemet er bare at alle disse guttene som vil ha meg er typisk playergutter. De er bare ute etter kroppen min. Jeg har blitt lurt og såret så mange ganger, og jeg har lært å holde litt igjen. Likevel, hvis de får slippe til, kommer de kanskje tilbake noen fler ganger for sex, og hvis de ikke får slippe til innenfor relativ tid, forsvinner de.

Jeg har så dårlig selvtillit for personligheten min. Jeg må jo være en utrolig dårlig/kjedelig/teit person siden INGEN av disse guttene faller for meg? Ingen av dem ser ut til å like meg for den jeg er, og jeg får aldri komplimenter for personligheten min :(

Jeg har mange venner, både jenter og gutter, og de sier jo at de liker meg som jeg er, men virker som gutter jeg dater bare ikke blir tiltrukket av meg som person :(

Er så trist å oppdage gang på gang at det igjen bare var en ting han var ute etter. Jeg er følelesmenneske, blir lett betatt og derfor ofte såret :(

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vente lenge med sex slik at de stikker av gårde om det kun er det de var ute etter?

Gjest JosefK78
Skrevet (endret)

Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg er også altfor sexy.... :gjeiper:

Nuvel, for det første så om du er såpass sexy at gutter krasjer i lyktestolper når du går forbi dem så er det noe du skal være stolt av og ikke skamme deg over, det du trenger er jo en selvtillit som sammenfaller med utseende ditt, det blir feil når din selvtillit er liten mens ditt estetiske ytre er på topp da kan du lett bli brukt.

Ta en liten pause fra menn og jobb med selvtilliten, fordi når alt kommer til alt så er det den som teller.

Endret av JosefK78
  • Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Kanskje du bør vurdere måten du opptrer på? Viss du har det visuelle på di side treng du ikkje understreke det ved måten du fører og kler deg på. Då bør du kanskje jobbe meir med andre sider ved deg sjølv. har du hobbyar, interesser, litteratur, musikk eller teater du heller vil fokusere på å kunne og å vite noko om? Kan du finne måtar å bli eit meir kunnskapsrikt og interessant menneske, slik at du får meir tru på deg sjølv, og kanskje tiltrekker deg ein annan type menn?

• Liker 4
Skrevet

Pics?

haha

AnonymBruker
Skrevet

Takk for konstruktive svar :) Og UngKalven, nei ingen bilder. Jeg får ofte høre at jeg er en "klassisk skjønnhet" i tillegg til at jeg har et litt eksotisk middelhavsutseende.

Josef: Ja, det er nettopp der det ligger, jeg føler meg utnyttet gang på gang. Har prøvd å jobbe med selvtilliten flere ganger. Trener og holder meg i form, har egentlig veldig god selvtilit på utseende, jeg vet at jeg ser bra ut, og går med rak rygg. Det er når jeg begynne rå snakke med folk at selvtilliten forsvinner, fordi jeg føler meg uinteressant/dum med en gang. Jeg tror egentlig ikke jeg er dum, men jeg føler at folk ser på meg sånn og da "blir jeg det". Føler likevel at folk ikke gir meg en sjans, om du skjønner? De vil bare sende meg rundt som et annet serveringsfat :(

Alt godt: Ja, ligger kanskje noe i det. Jeg har ingen sånne interesser. Men jeg er veldig interessert i bil, så kommer ofte godt overens med gutter som er glad i bil da. kanksje jeg burde begynne å mekke litt? :gjeiper:

Gjest Hard Ride
Skrevet

Du trenger råd fra noen i samme situasjon.

Sounds like a job for womenwomen!

• Liker 18
Skrevet

droppe sex så tidlig da. Forsvinner ikke playerene da? Bil er forsåvidt en grei hobby det, men kanskje litt small? Les litt bøker, følg med på nyheter, sett deg inn i politiske partier, delta på kurs. ja rett og slett utvid horisonten litt. Å før du vet ordet av det så er selvtillit og utsende noe lunde i samsvar med hverandre.

Å det at ingen av disse gutta faller for deg er vel greit vel? Er vel ikke den typiske player som er drømmen vel?

Skrevet

Er du skikkelig heit og omgir deg med playere vil andre gutter styre unna, da de enten ikke tror de har sjanse, eller rett og slett ikke gidder kjempe seg gjennom de mer pågående. Dersom du er så lekker som du sier du er burde du imidlertid lett kunne sjekke opp menn selv, med forholdsvis små sjanser for å bli avvist. Prøv heller det.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende at de mer "seriøse" guttene ser at du er så omsvermet av players og "badboys" at de ikke gidder å prøve siden de tror at de ikke har sjangs? :)

Prøv å gå bort til en gutt du synes virker interessang og snakk med han, da er det mindre sjangse for at han bare er en player... eller noe slikt? :)

• Liker 6
Gjest Janus
Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Sende meg en privat melding. :)

For en virkelig pen jente blir det nok raskt slik at hun gjerne blir forskjellsbehandlet på grunn av utseendet sitt og vurdert mer på det ytre enn hun selv skulle ønske, så jeg skjønner at det kan være frustrerende til tider. For å ikke snakke om alle sjalu damer. ;)

Løsningen som du alt er inne på er kanskje å vente med sex til du virkelig blir kjent med personen og kanskje også selv være aktiv og gå etter menn som du føler kan være bra for deg istedenfor å overlate det til tilfeldighetene.

Måten du formulerer deg på her gir ihvertfall meg et veldig bra inntrykk av deg, så jeg er sikker på det ordner seg for deg før eller siden. Bare husk at om du virkelig er pen, så kan du risikere å skremme vekk en del menn, så du må kanskje være litt mer aktiv selv med hensyn til å ta kontakt.

:)

• Liker 2
Skrevet

Med den holdningen der skjønner jeg godt dem ikke blir! "jeg er en klassisk skjønnhet, for sexy" osv osv... Kjære vene altså!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Må si meg småenig med Almond.

Du virker ganske stuck up, det virker også som du tror du er bedre enn andre, da du beskriver deg selv på den måten der.

Har vært borti slike jenter som deg. Dere er så selvsikkre noen av dere at det er til og bli kvalm av.

• Liker 4
Gjest JosefK78
Skrevet

Du virker ganske stuck up, det virker også som du tror du er bedre enn andre, da du beskriver deg selv på den måten der.

Har vært borti slike jenter som deg. Dere er så selvsikkre noen av dere at det er til og bli kvalm av.

Jeg trudde vi hadde bestemt oss for i Norge at vi ikke likte janteloven

• Liker 7
Gjest Janus
Skrevet

Med den holdningen der skjønner jeg godt dem ikke blir! "jeg er en klassisk skjønnhet, for sexy" osv osv... Kjære vene altså!

Ærlig talt. Har du lest det hun skriver egentlig?

Hun skriver anonymt på et forum og forteller ydmykt om hvordan hun selv føler hun blir oppfattet utifra hva menn har sagt til henne og at hun har dårlig selvtillit fordi hun ikke føler hun blir likt for den hun egentlig er.

Slik jeg ser det så prøver du å legge ord i munnen på henne og fremstille henne som arrogant, noe jeg ikke oppfatter henne som etter å ha lest innleggene hennes.

Om dere ikke har noe konstruktivt eller hyggelig å si, kan dere heller holde det for dere selv.

:tristbla:

• Liker 18
Skrevet

Hvordan kler du deg/sminker deg? Kler man seg ut som ei h*** vil man jo for det meste tiltrekke h***bukker. ;)

Jeg vet ikke hvordan du kler deg, men jeg tror nok at naturlig eller ingen sminke og mindre utfordrende klær vil gjøre noe med hvilke type menn som tiltrekkes av deg.

• Liker 2
Skrevet

Hun virker som om hun tror hun er bedre enn andre, selv om hun har dårlig selvtillit fordi hun føler seg dårlig, kjedelig og dum? :lete:

Jenta tror, og har helt sikkert fått høre fra andre, at det eneste bra med henne er utseendet. Hvordan i all verden mener du hun skal beskrive seg selv på et forum for å få frem poenget sitt?

Enig med de andre, finn en hobby du brenner for, få opp selvtilliten din og ikke sitt og vent på å bli sjekket opp - ta selv kontakt med guttene du liker. :klemmer:

• Liker 7
Skrevet

Du høyres meir lett på tråden, enn sexy i mine auge. Men det funkar jo sikkert like enkelt på nokre menn. Kanskje du skal prøve å unngå å ha sex med fleire, og heller vente til du er i eit forhold?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt. Har du lest det hun skriver egentlig?

Hun skriver anonymt på et forum og forteller ydmykt om hvordan hun selv føler hun blir oppfattet utifra hva menn har sagt til henne og at hun har dårlig selvtillit fordi hun ikke føler hun blir likt for den hun egentlig er.

Slik jeg ser det så prøver du å legge ord i munnen på henne og fremstille henne som arrogant, noe jeg ikke oppfatter henne som etter å ha lest innleggene hennes.

Om dere ikke har noe konstruktivt eller hyggelig å si, kan dere heller holde det for dere selv.

:tristbla:

Dette er et diskusjonsforum, hvis du ikke klarer å håndtere meningene til andre enn deg selv, så bør du ikke være her.

Slutt å grin.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...