Gå til innhold

Jeg er altfor sexy!

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Jeg er altfor sexy"

For meg er det helt omvendt :opplyser: : Jeg har altfor mye personlighet og altfor lite sex. :lillesky:

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde det problemet til tider :fnise: Men fra spøk til revolver, så sier jeg meg enig i det andre har skrevet: Vent med sex til du føler at du kjenner karen. Selv om jeg må innrømme at det er ganske opplagt, siden du vil at andre skal se deg for personlighet og ikke bare utseendet.. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjennte meg godt igjen fra når jeg var i 18-20 års alderen. Var rett og slett for sexy med riktige kurver, men uheldigvis ikke så mye vett enda og lite erfaring i livet.

Alle gutta ville ha sex og kos men ingen ordentlig forhold. Så ble jeg med barn, lagt på meg litt, ble eldre, gikk gjennom en del som ga meg livserfaring på godt og vondt , tok utdanning, lærte språk, reiste.

Så forandret sex alt. Fikk tilbud bare om seriøse forhold. hadde nesten ingen ONS. ( valgte jo også bort). Men gutta synes fremdeles jeg er pen på en mere voksen måte, men først og fremt liker de personligheten min. Selvtillitten, selvstendigheten, ryggraden og beinet i nesa.

Kunnskap om verden mange nye interesser men beholdt ungjenta i meg med at jeg liker fremdeles å gå ut å danse, være med venner, finne på ting.

Jeg opplever Ts som ganske ung, så dette kan jo rette seg. Min vei er ikke eneste veien mot det ønskede resultatet, men funka for meg.

Fikk mange gode råd, med klesstil, interesser, og å holde igjen sexen.

Tror det vil hjelpe å være brunett fremfor blond, de oppfattes mere som seriøs. ( uten at jeg vet hvilken farge hun har på håret ) .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk til dere som ser at jeg ikke er en innbilsk hurpe :klem: For det er jeg virkelig ikke.

Jeg kan ikke noe for at jeg ser ut som jeg gjør, og de av dere som ikke har så god selvtillit hva utseende angår, har kanskje god selvtillit på andre områder? Er jo ingen som kaller noen innbilsk fordi de er fryktlig morsomme eller snille.

Jeg føler ikke at jeg kler meg noe spesielt annerledes enn andre. Liker ettersittende klær, men på byen går jeg helst i jeans og en eller annen topp. Aldri særlig utringning eller noe. De gangene jeg har gått i sexy/korte/utringede kjoler har det tatt helt av og blitt rimelig slitsomt.

Og ja, jeg er brunette. Som jeg nevnte tidligere har jeg et ganske eksotisk utseende, har fått høre flere ganger at jeg er veldig lik Penelope Cruz, om jeg skal sammenligne med noen.

Jeg er vel ganske ung ja, i starten av 20-årene. Jeg tror kanskje noe av problemet kan ligge i hvem jeg blir tiltrukket av? Faller ofte for svære, megakjekke muskelmenn, alle andre faller fort i vennekategorien :sjenert: Jeg vet det sikkert er overfladisk, men man skal jo være fysisk tiltrukket av fyren også? Og dette er mine preferanser. Det må da finnes snille gutter av den sorten også? Kan man endre preferansene sine?

Jeg tror jeg skal ta til meg tipset om å kutte ut gutter en stund :) Orker ikke bli såret mer, er så tungt og vondt :tristbla:

Og dere som hinter om at jeg ligger rundt, det gjør jeg absolutt ikke. Jeg blir bare lurt gang på gang, en kar gikk tilogmed så langt som å introdusere meg og han for hverandres familier. Da følte jeg virkelig at endelig hadde jeg funnet en som faktisk brydde seg, så fort han fikk sex, ble han borte :sukk:

• Liker 4
Skrevet

Tusen takk til dere som ser at jeg ikke er en innbilsk hurpe :klem: For det er jeg virkelig ikke.

Jeg kan ikke noe for at jeg ser ut som jeg gjør, og de av dere som ikke har så god selvtillit hva utseende angår, har kanskje god selvtillit på andre områder? Er jo ingen som kaller noen innbilsk fordi de er fryktlig morsomme eller snille.

Jeg føler ikke at jeg kler meg noe spesielt annerledes enn andre. Liker ettersittende klær, men på byen går jeg helst i jeans og en eller annen topp. Aldri særlig utringning eller noe. De gangene jeg har gått i sexy/korte/utringede kjoler har det tatt helt av og blitt rimelig slitsomt.

Og ja, jeg er brunette. Som jeg nevnte tidligere har jeg et ganske eksotisk utseende, har fått høre flere ganger at jeg er veldig lik Penelope Cruz, om jeg skal sammenligne med noen.

Jeg er vel ganske ung ja, i starten av 20-årene. Jeg tror kanskje noe av problemet kan ligge i hvem jeg blir tiltrukket av? Faller ofte for svære, megakjekke muskelmenn, alle andre faller fort i vennekategorien :sjenert: Jeg vet det sikkert er overfladisk, men man skal jo være fysisk tiltrukket av fyren også? Og dette er mine preferanser. Det må da finnes snille gutter av den sorten også? Kan man endre preferansene sine?

Jeg tror jeg skal ta til meg tipset om å kutte ut gutter en stund :) Orker ikke bli såret mer, er så tungt og vondt :tristbla:

Og dere som hinter om at jeg ligger rundt, det gjør jeg absolutt ikke. Jeg blir bare lurt gang på gang, en kar gikk tilogmed så langt som å introdusere meg og han for hverandres familier. Da følte jeg virkelig at endelig hadde jeg funnet en som faktisk brydde seg, så fort han fikk sex, ble han borte :sukk:

Hovedproblemet ditt er alderen din. Det er svært svært få gutter i begynnelsen av 20årene som er klare for forhold eller seriøse ting...Straks du blir eldre - vil du få masse tilbud om seriøse ting og forpliktende ting ikke minst...Så nyt 20 årene som fri mens du kan...

Jeg er FORTSATT ALLTFOR SEXY og jeg er 30+ år gammel kvinne. Jeg får i motsetning til deg masse SERIØSE tilbud om forhold, menn som er raske ute med å fortelle meg at de ønsker seg barn, hus og hele pakka. Straks de møter meg- ja innen de første 5 minutter begynner disse verpesyke og giftesyke ungkarene å hinte frempå om at de er interesert i forhold,barn osv hint hint - JEG ER LIKSOM EN PASSENDE KANDIDAT tror de.

Saken er den at jeg vil IKKE ha barn.

Jeg har allt jeg ønsker meg. Og det er ikke det samme som de ønsker seg.

Så tror nok neppe ditt sexy utseendet er problemet. Vær glad for at du er attraktiv og ser bra ut. Straks mennene kommer i mer etablerings-moden alder dvs 30+ + 40 + osv.

Vil du bli nedrent av seriøse tilbud.

Jeg synes det er plagsomt. Hvorfor kan jeg ikke finne en FRI mann som ikke skal prakke på meg barn ? Få av dem. Enten er de mye mye eldre enn meg - eller har allerede en haug med løsunger...

Det som er ledig på markedet - er ikke så fristende.

Så da KOSER jeg meg heller som singel og FRI . Og koser meg med litt uforpliktende sex - når det passer meg : ) Og jeg har det utmerket som singel. Mangler selvfølgelig ikke sextilbud heller : )

• Liker 3
Gjest Janus
Skrevet

Dette er et diskusjonsforum, hvis du ikke klarer å håndtere meningene til andre enn deg selv, så bør du ikke være her.

Slutt å grin.

Jeg tar alltid til ordet når jeg ser noen blir urettferdig behandlet både her og i det virkelige liv og det verste jeg ser er når folk prøver å trykke ned andre uten noen grunn. Slike mennesker forakter jeg.

Og det høres ut som om du ikke klarer å håndtere min mening rundt akkurat det?

Hvem du nå er som skjuler deg bak der...

:)

• Liker 4
Skrevet

Jeg tar alltid til ordet når jeg ser noen blir urettferdig behandlet både her og i det virkelige liv og det verste jeg ser er når folk prøver å trykke ned andre uten noen grunn. Slike mennesker forakter jeg.

Og det høres ut som om du ikke klarer å håndtere min mening rundt akkurat det?

Hvem du nå er som skjuler deg bak der...

Problemet er at du griper inn ved å be vedkommende tie, fremfor å faktisk svare på innholdet i innlegget du kritiserer.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Om du tiltrekkes av mennesker som setter det fysiske foran det psykiske, så er det litt ironisk å klage på nettopp det.

(Bare for å generalisere litt)

Utover det, så er det kun én måte å bli bedre sosial: du må være mer sosial.

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Problemet er at du griper inn ved å be vedkommende tie, fremfor å faktisk svare på innholdet i innlegget du kritiserer.

Det var vel nettop å svare på innholdet i innlegget jeg gjorde? Men la oss la det ligge der og ikke la tråden spore helt av.

Skrevet

"Jeg er vel ganske ung ja, i starten av 20-årene. Jeg tror kanskje noe av problemet kan ligge i hvem jeg blir tiltrukket av? Faller ofte for svære, megakjekke muskelmenn, alle andre faller fort i vennekategorien Jeg vet det sikkert er overfladisk, men man skal jo være fysisk tiltrukket av fyren også? Og dette er mine preferanser. Det må da finnes snille gutter av den sorten også? Kan man endre preferansene sine?"

Jeg tror at de fleste megakjekke muskelbuntene i 20-årene har mer lyst på sex enn forhold.

De aller fleste som går så mye etter utseendet som det virker som du gjør her nå blir alltid skuffet til slutt.

Men jeg kjenner mange megakjekke muskelbunter som er snille som lam jeg. Problemet er at de spiser jenter som deg til frokost (bokstavelig talt sånn ca...) hver helg. Det å være snill, og det å være ute etter et forhold er 2 forskjellige ting.

Dessuten. Tips til deg:

Det er mye bedre å sjekke opp de du selv synes er interessante, enn å la deg bli sjekket opp. For de snille forhold-gutta sjekker sjeldent damer på byen. De sitter som regel og koser seg med venner imens playerne spanderer drinker på deg. Men de har ingenting imot å bli sjekket selv ;)

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det virker som du faller litt for de som velger deg og glemmer å se etter hvem DU egentlig ville velge.

Å være sexy er en fordel, man må bare lære å unngå de fellene du går i og det kommer nok litt med alderen. Du er kanskje en type som lett blir betatt/forelsket og vil ha en kjæreste, imens de guttene i 20årene som sender mld til damer om at de er deilige gjerne er en annen type når det kommer til sex og kjærlighet. Hvis du vil bli sett for personligheten så må du ikke stadig vekk date de som åpenbart bare ser utseendet og setter høyest verdi i det. Så om du begrenser kjærlighetslivet ditt til å bare dreie seg om de som prøver seg så er du helt låst av disse få mennene, og går glipp av alle andre. Og du vil gang på gang oppleve at de brydde seg mest om utseendet ditt, og at når dere blir kjent så passer dere egentlig ikke sammen.

Det sitter sikkert mange bra gutter som du kunne passet sammen med som ikke tør sende deg en sms engang. Man må ta kontroll over sitt eget datingliv, gå ut og ta litt initiativ selv, ikke bare sitte på gjerdet og vente på at frierne skal stå i kø. For da har du overgitt deg til de som står i den køen.

Skrevet (endret)

Nå trenger man ikke å være "for sexy" for å ha sjans til å ha rene seksuelle forhold med kjekke menn, kjekke menn vil nemlig ofte være klar for uforpliktende moro med mange flere enn de man kan tenke seg som livspartner. Mange jenter roter det til fordi de ikke er klar over at de ikke nødendigvis har sjans på alle som har lyst til å ha sex med dem. Prøven på hvor attraktiv du er er ikke hvor kjekke menn du har sjans til å få sex med, men hvor kjekke menn du har sjans på som kjæreste.

Så er det en gammel klassiker dette at mange jenter konsekvent bare er interessert i gutter så lenge de forstår at guttene egentlig ikke er så altfor interessert i dem. Som jeg har skrevet før: Bad boys er ikke så mye en type menn som en innstilling, den innstilling du har når du står overfor en jente som du kunne tenke deg å pule men ikke så mye mer. Av en eller annen grunn finner jenter oss langt mer interessante og verdt å kjempe for når vi befinner oss der enn når vi er virkelig interessert. Derfor vil det stadig vokse opp nye generasjoner jenter med problemet ditt, og mange vil slite med dette gjennom store deler av livet. Særlig i tenårene og begynnelsen av tjueårene.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Skrevet

Nå trenger man ikke å være "for sexy" for å ha sjans til å ha rene seksuelle forhold med kjekke menn, kjekke menn vil nemlig ofte være klar for uforpliktende moro med mange flere enn de man kan tenke seg som livspartner. Mange jenter roter det til fordi de ikke er klar over at de ikke nødendigvis har sjans på alle som har lyst til å ha sex med dem. Prøven på hvor attraktiv du er er ikke hvor kjekke menn du har sjans til å få sex med men hvor kjekke menn du har sjans på som kjæreste.

Så er det en gammel klassiker dette at mange jenter konsekvent bare er interessert i gutter så lenge de forstår at guttene egentlig ikke er så altfor interessert i dem. Som jeg har skrevet før: Bad boys er ikke så mye en type menn som en innstilling, den innnstilling du har når du står overfor en jente som du kunne tenke deg å pule men ikke så mye mer. Av en eller annen grunn finner jenter oss langt mer interessante og verdt å kjempe for når vi befinner oss der enn når vi er virkelig interessert. Derfor vil det stadig vokse opp nye generasjner jenter med problemet ditt og mange vil slite med dette gjennom store deler av livet. Særlig i tenårene og begynnelsen av tjueårene.

Amen! Jeg kjenner noen få hunkjønn som har oppfattet disse tingene selv, og de ser ut til å ha mye mer orden på livene sine.

Det burde vært allmenn viten nå synes jeg, men allikevel går de fleste (i alle fall kvinner) rundt uten å forstå hvorfor fyren de liker så godt ikke vil ha "noe mer".

Det går heller ikke bare på utseende som du fokuserer på, men hele pakken. Men er det KUN snakk om sex, er jeg sikker på at de fleste menn kunne tatt til takke med omtrent hva som helst om de var fulle og kåte nok. Så ja, det meste handler om utseendet desverre. Det er ikke det at vi er så overfladiske når det kommer til å velge, men vi er så overfladiske at du ikke blir et alternativ om du ikke er pen nok. Hva som er "pen nok" er for øvrig forskjellig for alle.

Tenk nøye over dette også: Hvorfor ser du sjeldent pene gutter/menn sammen med "stygge" jenter/kvinner? Ikke kom å si at det ikke er tilfelle. Jeg kan finne 100 eksempler fra internett hvor stygge menn er med pene damer med 1 enkelt søk på 1 minutt. Men det motsatte er svært vanskelig.

Skrevet

Ærlig talt. Har du lest det hun skriver egentlig?

Hun skriver anonymt på et forum og forteller ydmykt om hvordan hun selv føler hun blir oppfattet utifra hva menn har sagt til henne og at hun har dårlig selvtillit fordi hun ikke føler hun blir likt for den hun egentlig er.

Slik jeg ser det så prøver du å legge ord i munnen på henne og fremstille henne som arrogant, noe jeg ikke oppfatter henne som etter å ha lest innleggene hennes.

Om dere ikke har noe konstruktivt eller hyggelig å si, kan dere heller holde det for dere selv.

:tristbla:

Har DU lest hva hun skriver? Sitat;De gangene jeg har gått i sexy/korte/utringede kjoler har det tatt helt av og blitt rimelig slitsomt

Du syntes ikke dette er litt på kanten sammen med alt det andre hun sier om seg selv?

Jeg kjenner mange nydelige jenter som får tilbud fra mange mange menn hele tiden, samt at flere av dem er modeller eller får tilbud om dette fra seriøse blader/reklamer. Men dem har ALDRI snakket slik om seg selv! Flere snakker om at dem vil møte menn som er seriøse og etterlyser det samme som ts men å omtale seg slik ts gjør? Nei aldri i verden om dem gjør

At hun har et "problem"? Ja jøss- tviler ikke på det MEN det går an å legge det frem uten å møtte fortelle hvor jæ... deilig hun fremstiller seg selv som flere ganger

Og nei- verken du eller ts kan regne med å kun få sukkersøte og hyggelige tilbakemedinger når hun/du/dere legger ut slike ting på nett. Sorry men sånn er det bare

Skrevet

Almond:

Det er ikke sikkert at ts går rundt og forteller det hun har skrevet her til gutter. Hun forteller bare forumet mest mulig av det hun har inntrykket av, siden vi ikke kan se henne. Selv om mange modellpene jenter ikke skryter av utseende sitt, så betyr det ikke nødvendigvis at ikke selv oppfatter seg selv som pene.

Utseende kan desverre ha altfor mye å si, og da kan det være praktisk informasjon å medele når man sitter bak en skjerm.

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Jeg kjenner mange nydelige jenter som får tilbud fra mange mange menn hele tiden, samt at flere av dem er modeller eller får tilbud om dette fra seriøse blader/reklamer. Men dem har ALDRI snakket slik om seg selv!

Hva vet du om deres indre verden og hva de tenker om seg selv? Hva man sier høyt og hva man tenker om seg selv er ofte vidt forskjellige ting.

Og kan du i det minste prøve å forstå at det er en viss forskjell på å uttrykke sine tanker og oppfatninger om seg selv som anonym bruker på et anonymt forum og det å opptre som arrogant og selvgod i det virkelige liv?

De sjalu (og trangsynte) kvinnene jeg nevnte i mitt første innlegg var visst ikke langt unna.

• Liker 1
Skrevet

Kunne det være en løsning at DU tok initiativet med en gutt som ikke tilhører playerne? Du er ei flott jente som mange gutter gjerne fester blikket på, og jeg er sikker på at du har en fin personlighet også. Kanskje slippe en gutt innpå deg som ikke nødvendigvis er en slik type som er som fluepapir for en del av oss jenter. Det er ofte blant dem man finner de aller beste!

• Liker 1
Skrevet

Hva vet du om deres indre verden og hva de tenker om seg selv? Hva man sier høyt og hva man tenker om seg selv er ofte vidt forskjellige ting.

Og kan du i det minste prøve å forstå at det er en viss forskjell på å uttrykke sine tanker og oppfatninger om seg selv som anonym bruker på et anonymt forum og det å opptre som arrogant og selvgod i det virkelige liv?

De sjalu (og trangsynte) kvinnene jeg nevnte i mitt første innlegg var visst ikke langt unna.

Hvis du hinter til at jeg er en av dem som er sjalu så tar du veldig VELDIG feil! :skratte:

Jeg får nok av tilbud så jeg savner ikke det eller er sjalu på andre som får det. Men det spiller ingen trille da jeg er i et flott og langt samboerskap med verdens herligste mann. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om jeg hadde fått ingen eller 1000 tilbud når jeg er ute. Virkelig.

Hva jeg vet om deres verden? Selvfølgelig syntes dem selv at dem ser bra ut! Hvis ikke hadde dem da ikke blitt modeller osv. Og dersom noen spør dem rett ut så får man svaret; "jeg er fornøyd med den kroppen og utseende jeg har fått. Jeg er veldig glad for at jeg ikke er misfornøyd slik mange jenter er". Og det er det. Det er for meg en jente som syntes og vet hun er pen uten å legge det frem på en ekkel måte.

Det er kjempe flott at jenter er fornøyde med utseende sitt og jeg syntes det er ufattelig trist med dem som ikke er det. Det er virkelig synd og det ødelegger mange unge (og voksne!) liv.

Men som sagt; det er måte på hvordan man skal skryte av seg selv...

Det er mange tråder her hvor jenter spør om det samme som ts men på en litt annen måte. Det holder feks å si/skrive "jeg har et normal/godt/over snittet utseende" får frem det samme budskapet uten å virke... ja...

Det kan du umulig være uenig i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...