Gå til innhold

Hvorfor har du valgt det nicket du har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på hvorfor dere har valgt de nickene dere har valgt. Jeg har Jens fordi det er det kjæresten min kaller meg! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først hadde jeg Kittybride fordi kjæresten min kaller meg for Kitty (jeg liker nemlig Hello Kitty!). Hele familien hans kaller meg det, men egentlg er jeg litt lei det navnet nå...

Så tok jeg nicket Popelka fordi "Tre nøtter til Aksepott" er en nydelig film. På tsjekkisk heter hun Popelka! Tenkte å skifte avatar til et bilde av Askepott og Prinsen når jeg er gift!

Skrevet

Jeg har valgt nicket mitt fordi det er det jeg kalte meg som liten.

Var veldig sta som liten for jeg ville ikke hete det jeg het, jeg skulle bare hete Momo.

:D :D

Skrevet

Jeg valgte mitt fordi jeg er junibrud04, men jeg skulle ønske jeg hadde valgt et annet som er mer generelt! Ikke så preget av brud :roll: Kan jo bytte, men..

Skrevet

Nicket mitt er en sammenblanding av den Egyptiske gudinnen Isis (Elsker Egyptisk arkeologi og oldtidshistorie) og mitt egentlige navn (som ikke er Elin). Har hatt dette nicket siden jeg var 18...

Skrevet

hmmm.. si det..

jeg prøvde med en masse nick, men de var opptatt.. jeg prøvde flere og flere.. og plutselig var det en som "gikk inn" og det var "blåveis"

aner ikke hvorfor jeg forsøkte den i første omgang.. jeg var vel i litt "blomsterhumør" den dagen, da.. og jeg liker blå blomster.. :)

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg har ikke noe nick, jeg heter det jeg heter.... Er det dumt da? :o

Skrevet

Fordi at akkurat der og da hadde jeg ikke fantsi til noe annet enn navnet mitt :ler:

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg har hatt det nicket på mail i mangen år og fått høre at det "passer" til meg. så da falt det egentlig naturlig å ha det :D

Skrevet

Fordi jeg elsket "Shagma - Reisen til jordens indre" da jeg var mindre, og Arkana var da hovedpersonen. Arkana betyr i tillegg "gåte" på arabisk, og det synes jeg er så fint. :)

Skrevet

Fordi mannen min kaller meg Pusekatt (i flere varianter da - pusekatt, pusen min, pusekatten min, kosepus 8) )

(og så hadde jeg en av hovedrollene i en musical da jeg var 10-11 år der jeg var Pusekatt - så navnet er på en måte godt innarbeidet :wink: )

Skrevet

Har ikke peiling... Jo... jeg ville hete Suxie, men det var opptatt og da tok jeg det som lå nærmest...

Skrevet
Fordi mannen min kaller meg Pusekatt (i flere varianter da - pusekatt, pusen min, pusekatten min, kosepus  8) )

(og så hadde jeg en av hovedrollene i en musical da jeg var 10-11 år der jeg var Pusekatt - så navnet er på en måte godt innarbeidet :wink: )

Jeg hadde en eks som kalte meg Pusekatt!

Skrevet

Fordi det er kort og ikke søtt og kosemosete.

Skrevet

Jeg skiftet nick nå i høst. Navnet er etter min "alter ego" i bøkene om Travelby, Hr Fomle. Han er utrolig distrè og havner alltid i trøbbel. Heldigvis så havner jeg ikke oppi like mye sprøtt som Hr Fomle, men jeg er distrè så det holder. :roll:

Mannen min var ikke like fornøyd med nick-skiftet da han nå blir Hr Fomle. :ler:

Skrevet

Jeg hadde en eks som kalte meg Pusekatt!

Det er et koselig kjælenavn!

Skrevet
Fordi det er kort og ikke søtt og kosemosete.

Her og.

Skrevet

Her og.

Jeg ser alltid for meg Tex som en litt tøff Western-inspirert cowgirl når jeg leser nicket ditt! Ta det som et kompliment!

Poirot er også kult! Min yndlingsdetektiv, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...