Gå til innhold

Hvorfor har du valgt det nicket du har?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå ble jeg nysgjerrig! Er det Lisbeth, kanskje? Hmmm...

Nå skal du bare luuuure popelka :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Født i Tvillingens tegn i 1976  :D

Det er jeg også :P

Skrevet

Samme her... :roll:

Jennifer

Her også, og så er jeg ringenes herre fan da. Skal "bli ny" etter bryllupet. Driver og vurderer hva jeg skal hete da.

Skrevet

Hei!

Jeg har mitt "nick" fordi det er kosenavnet til samboer'n (snart mannen min) og omvendt.

Kan jo da samtidig opplyse om at det er jeg som er tidligere Snusmumriken. Syntes jeg burde bytte, siden det finnes en ved nesten samme navn her (snusmumerikken).

Så Lullu er altså tidligere Snusmumriken. :D

Skrevet

Fordi jeg synes det laater fint og betyr noe litt goey og abstrakt... Klinkekule... :o

Skrevet

Med fare for å virke forferdelig nerdete.. Saeria var min character første gangen jeg og Saeriamannen spilte Might and Magic VII sammen.

Navnet synes jeg er fint, og det bringer tilbake gode minner om lange netter foran monitoren. :ler:

Skrevet
Fordi jeg likner litt på Flode fra Barne-tv.

She's so hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh high above me, sh'es so lovely, she's so hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigh

Hei Kurt :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi jeg hadde sett sesam stasjon( :oops: ) en sund før jeg skulle lage meg en profil...

Skrevet

Mitt nick består av en sammenblanding av noen av bokstavene i navnene mine

Skrevet
Med fare for å virke forferdelig nerdete.. Saeria var min character første gangen jeg og Saeriamannen spilte Might and Magic VII sammen.

Navnet synes jeg er fint, og det bringer tilbake gode minner om lange netter foran monitoren. :ler:

... og etter signaturen din å dømme har du ikke spilt så rent lite Baldur's Gate heller?

Jeg har fornavnet mitt, for jeg så ingen grunn til å ikke bruke det. Er ikke så sjenert av meg.

Skrevet

Kjæresten min kaller meg det, etter filmen postmannen (italiensk film) som jeg tror nesten var den første filmen vi så sammen....Den er veldig trist og samtidig veldig fin og rørende! Og siden så har jeg vært hans prinsipessa....

Skrevet

Jeg husker ikke :o

Men jeg ville ha et kort nick som var lett å huske og de første femti jeg prøvde var opptatt.

Skrevet

Navnet fikk jeg i russetida... Engelen med sorte vinger. :lol:

Jeg har veldig lyst hår, og på russervyen var det noen som kommenterte at det så ut som jeg hadde glorie... Dermed ble jeg Engel....

Skrevet

Jeg er oppkalt etter et band (alternativ rock). :D

Skrevet

Fordi jeg mener å huske at jeg leste en bok når jeg var liten som het Lille Lotte, og har alltid likt det navnet - derfor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...