Gå til innhold

Hvorfor har du valgt det nicket du har?

Fremhevede innlegg

Gjest Carmelita
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg kom frem til nicket mitt, men jeg synes det høres fint ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det var ledig!

Satt i hundre år og prøvde å finne noe som passet, men alt var jo opptatt. Dessuten måtte jeg ha noe kort som jeg greier å huske, så jeg prøvde meg fram helt til noe gikk igjennom.

Skrevet

Her også, og så er jeg ringenes herre fan da. Skal "bli ny" etter bryllupet. Driver og vurderer hva jeg skal hete da.

Du må da beholde navnet ditt! Syntes jo det er så flott!

Skrevet

Jeg brukte Julibrud-04 før, men det vart så mange som brukte det nicket i forskjellige varianter og lignende at jeg ville skifte, men det var ikke bare bare.. :roll:

Jeg prøvde hvertfall 20-25 forskjellige, men ingen hell...så da vart det navnet mitt da...+ jeg måtte skifte avatar nå, fikk PM med ei som hadde avataren og lurte på om jeg ikke kunne skifte det, for hun hadde det først....

Skrevet

... og etter signaturen din å dømme har du ikke spilt så rent lite Baldur's Gate heller?

Jeg har fornavnet mitt, for jeg så ingen grunn til å ikke bruke det. Er ikke så sjenert av meg.

:ler: Sant det også.. I tillegg til Icewind Dale... :oops: (litt nerd, men trives som det. :D )

Skrevet

Først hadde jeg også "brud" i nicket mitt, men det varte bare i 2 mnd før jeg fant ut at kvinneguidens diskusjonsforum var mye mer enn bare bryllup.

Så ble det Imax - som er navnet på bikkja. Og hvorfor bikkja fikk det navnet? Hm, syntes det klang bra, og jeg er drittlei av at alle som har puddel har menneskenavn på bikkja si, og ikke "bikkjenavn" (kan man skille? :o )

Imax bruker jeg som brukernavn på alle mulige steder der jeg må logge meg inn for å bruke tjenester. Lett å huske.

Gjest Bertine
Skrevet

fordi jeg liker bertine zetliz(usikker på etternavnet!!!!!)

og fordi noen av de andre navnene jeg prøvde, arwen :lol: , var opptatt!!

Skrevet
:ler: Sant det også.. I tillegg til Icewind Dale... :oops: (litt nerd' date=' men trives som det. :D )[/quote']

Da er det to av oss...

Skrevet

Jeg tok nicket Lilletrollet fordi at det var troll som førte meg og mannen sammen!!! Faktisk så var det Lilletrollet! He he.

Så er jeg vel litt trollete innimellom!!!

Skrevet

Fordi jeg lever i den tro at zmurfer med z er tøffere enn andre smurfer...

Zorrozmurfen, f.eks. Han er sikkert kjempetøff!

Skrevet

Fordi jeg er født i tyrens tegn og ikke hadde bedre fantasi..... :oops:

Skrevet

Fordi Dina er ett av de fineste navnene jeg vet, og fordi jeg har et sterkt forhold til trilogien om Dina! :P Måtte slenge på fødselsåret mitt for å få nicket igjennom.... :lol:

Dina

Skrevet

Så tok jeg nicket Popelka fordi "Tre nøtter til Aksepott" er en nydelig film. På tsjekkisk heter hun Popelka! Tenkte å skifte avatar til et bilde av Askepott og Prinsen når jeg er gift!

Nei, nei Popelka den avataren er nok opptatt....

Ellers har jeg ikke peiling på hvor jeg fikk måne fra...bare et innfall...

Skrevet

Ville ha et enkelt og greit nick, som var lett å huske. Ante jo ikke den gangen at jeg skulle logge meg på nesten hver eneste dag.. :wink: Mia var opptatt, så da ble det Mie :D

Skrevet

Nei, nei Popelka den avataren er nok opptatt....

Ellers har jeg ikke peiling på hvor jeg fikk måne fra...bare et innfall...

:ler: Nei, ikke Disney-Askepott, jeg vil ha tsjekkiske askepott og prinsen, jeg!

Skrevet

Jeg skulle å komentere at det var nok ikke de disney askepott prinsen popelka ville ha nei;) Er jo den VAKRE historien av alle askepott og prins hun ville ha! :lol:

Jeg og meg og mitt nick.. O du store fantasi... :kul: Marit det er meg det.. Med 37500 andre Mariter i landet :P

Skrevet

:ler: Nei, ikke Disney-Askepott, jeg vil ha tsjekkiske askepott og prinsen, jeg!

Å, dumme meg - selvfølgelig... :roll:

Skrevet

Anger allerede på mitt nick.. man er jo ikke "ny" bestandig. Jeg får kanskje bytte etterhvert.

Skrevet

"Den fabelaktige Amélie fra Montmartre" er en av mine absolutte favorittfilmer. Musikk, historie, karakterer, farger - jeg digger alt ved den filmen! Vi skal faktisk danse brudevals til en av sangene fra den filmen også!

Så dermed var valget av nick enkelt...

:blomst: Amelie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...