Gå til innhold

Verdens fineste skjørt fra Gina Tricot


Longgone

Anbefalte innlegg

Igår var jeg innom Gina Tricot, og jeg fant et skjørt jeg falt pladask for! Dum som jeg er kjøpte jeg det ikke, fordi jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke hadde klart å style det og det bare hadde havnet bakerst i skapet som alle andre "vågale" klær jeg kjøper.

Så tenkte jeg det at kanskje noen av dere kunne hjelpe meg litt? Legger ut et link her. Kom gjerne med innspill om hvilke topper og sko jeg kan bruke til! (Det er i orrange jeg vil ha, forresten.)

Her er skjørtet!

Endret av Longgone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå funker ikke linken da men det er dette sant?

Disse skjørtene syns jeg faktisk er kjempevanskelig å style! Men jeg leser en blogg der skribenten har postet outfit-bilder med samme skjørtet.. omtrent.. bare en annen farge. Her er bloggen hennes. Ditt skjørt er jo mer sommerlig enn hennes mosegrønne, så jeg ville nok stylet det med lyse topper, f.eks en enkel hvit singlet. Sko er.. kjempevanskelig! :gjeiper: men ville nok brukt et par ballerinasko til. Og et hårbånd og mange armbånd! Evt en hatt kanskje.. ?

Jeg gleder meg til å se hvilke andre svar du får! Som sagt.. syns slike skjørt er kjempevanskelig å style, men håper du fikk noen gode innspill fra meg iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ingen av linkene deres fungerer. Tror Gina Tricots nettsider ikke liker at man viser frem produktene deres :fnise:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funker ikke linken da men det er dette sant?

Disse skjørtene syns jeg faktisk er kjempevanskelig å style! Men jeg leser en blogg der skribenten har postet outfit-bilder med samme skjørtet.. omtrent.. bare en annen farge. Her er bloggen hennes. Ditt skjørt er jo mer sommerlig enn hennes mosegrønne, så jeg ville nok stylet det med lyse topper, f.eks en enkel hvit singlet. Sko er.. kjempevanskelig! :gjeiper: men ville nok brukt et par ballerinasko til. Og et hårbånd og mange armbånd! Evt en hatt kanskje.. ?

Jeg gleder meg til å se hvilke andre svar du får! Som sagt.. syns slike skjørt er kjempevanskelig å style, men håper du fikk noen gode innspill fra meg iallefall! :)

Får ikke opp linken din heller, men det er sikkert det!! Det som er et langt "slør" bakpå :) Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nylig så ei jente på Akker brygge i liknende skjørt, i svart! Hun hadde svarte strømper, lys topp i silkechiffon, og small skinnbelte i livet. Og noen boots med litt hæl. Den jenta var høy og tynn, og antrekket så så fint og elegant ut på henne, at det var umulig å ikke legge merke til.. :-) Så, go for it!

Forresten, Masse looks med det skjørtet på polyvore! Hvis du trenger litt inspirasjon. :)

Også grønne varianten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nylig så ei jente på Akker brygge i liknende skjørt, i svart! Hun hadde svarte strømper, lys topp i silkechiffon, og small skinnbelte i livet. Og noen boots med litt hæl. Den jenta var høy og tynn, og antrekket så så fint og elegant ut på henne, at det var umulig å ikke legge merke til.. :-) Så, go for it!

Forresten, Masse looks med det skjørtet på polyvore! Hvis du trenger litt inspirasjon. :)

Også grønne varianten.

Tusen hjertelig!! Jeg skal rett på Gina i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...