Gå til innhold

Andre som har problemer med dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså, der har seg slik at jeg begynnner å bli forelsket i en jente..... og hun i meg virker det som. Når vi holder på med noe, så er det greit å finne noe å snakke om. Men, når vi er ferdige med det, og skal liksom gå hjem igjen, eller setter oss ute i sola - og gjør liksom ingenting - da får jeg litt problemer.

Det er noen perosner i livet mitt som jeg absolutt ikke har noen problem å snakke med, alt kommer naturlig, og jeg prøver når jeg er alene og se for meg jeg hadde sagt til vedkommende. Jeg vil bare ikke fremstå som en ekstremt beskjeden gutt, noe jeg egentlig ikke er, dog litt innesluttet.

Jeg vet jeg ikke skal sitte å komme på samtaleemner til neste gang vi møtes, så problemet er vel "hvordan få til å snakke fritt til henne"? Det er så rart, for vi kan ligge og holde hender og se på film, eller ligge på bryggen og snakke om rare ting, men når vi sitter inne hos henne, og ikke har noe å gjøre på, da blir det vanskelig! Jeg tror hun har samme problemet.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å finne noe dere har til felles, og som du har mange tanker om. Politikk? Musikk? Film? Litteratur?

Et eller annet som gjør at du kan si mer enn en setning før du er ferdig med emnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...