Gå til innhold

Krever jeg mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i 20 åra og enda har jeg ikke vært i et seriøst og ordentlig forhold!

Men alle de jeg blir kjent med er helt på trynet! De er det ene og det andre! Enten er det useriøse, sjalu, dopbrukere, dårlig rykte på seg eller playere!

Er det så vanskelig å finne ei som er god, snill og hyggelig! Vil ikke ha en feilfri, perfekt fortid og superduper oppførsel og personlighet, men dette er det vitale!

Noen andre som føler samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det akkurat som deg.. datet mange gutter, som alle viste seg å være idioter... plutselig en dag gikk det opp for meg at den jeg egentlig ville ha var en av mine beste venner... plutselig ble alt med han helt fantastisk.. jeg holdt det for meg selv mens jeg beundret han på avstand et halvt års tid... men så en kveld på byen glapp det ut av meg... og det viste seg at han hadde det på samme måte :) vi er veldig lykkelige!!

så, mitt råd er.. det du ser etter dukker kanskje opp når du slutter å lete aktivt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så, mitt råd er.. det du ser etter dukker kanskje opp når du slutter å lete aktivt ?

Men det har jo ingenting med din situasjon å gjøre. De færreste har tilfeldigvis en perfekt fyr som bestevenn de ikke har 'oppdaget' ennå. Koselig historie, javisst, men rådet ditt er jo ikke basert på egenerfaring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte å være så "på jakt". Vannet koker ikke når du vokter kjelen eller hvordan det går....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fine gutta satte dere igjen i vennesonen, som AB nr 2 sier :)

Og jeg hører også veldig mye om at jenter ikke finner noen ordentlig gutt pga enten idioter som går på stoff, drikker vær dag å er helt bajass eller playere. Godt jeg er uttafor der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte å være så "på jakt". Vannet koker ikke når du vokter kjelen eller hvordan det går....

Joda, vannet koker etterhvert selv om du ser på kjelen, elementær fysikk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så vanskelig å finne ei som er god, snill og hyggelig!

Du vil ikke ha en snill gutt, men du er for ung til å vite dette. Etter hvert vil du finne ut at du vil ha en selvsikker mann som er litt røff i kantene. Eller litt bad, om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt råd er.. det du ser etter dukker kanskje opp når du slutter å lete aktivt ?

Med respekt å melde. Dette er det dummeste rådet jeg har lest på KG. Å si at sjansen for å finne X minsker dersom du leter etter X, er så idiotisk at jeg ikke vet hva jeg skal si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så dumt. Man lukter desperat på lang avstand. Det handler egentlig om å slappe av og ikke tenke at du MÅ finne noen når du er i slike situasjoner.

Ellers ville ikke gått for de typiske kjekkasene som gjør mest utav seg på fest. De er som regel playerne (ikke vitenskapelig bevist selvsagt). personlig ser jeg med en gang hvilke typer som er artige å prate med, og mindre artig å være i forhold med. Jeg anbefaler deg å snakke med de som er litt roligere, eller han som ikke er grisedeilig, men ok+

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annaires

Du vil ikke ha en snill gutt, men du er for ung til å vite dette. Etter hvert vil du finne ut at du vil ha en selvsikker mann som er litt røff i kantene. Eller litt bad, om du vil.

Å? Jeg er veldig glad jeg har en snill gutt, selv etter 12 år.

Man kan fint være snill, samtidig som man er selvsikker og tøff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Men alle de jeg blir kjent med er helt på trynet! De er det ene og det andre! Enten er det useriøse, sjalu, dopbrukere, dårlig rykte på seg eller playere! ...

På meg virker det som at du går etter de mest synlige, garantert ligg gutta, som gjør mest ut av seg.

Mulig at du tiltrekkes av de?

De andre gutta er der de også...

De har kansje ikke så mye Alfafaktor, men sett deg ned med de kanskje ikke tar kontakt så fort, og snakk med de.

Alfahannene som du har beskrevet er vant til å seire når det gjelder jenter.

For over 20 år siden fikk jeg et råd fra en Alfa.

"Gå etter den stygge venninna. Ho får ikke så mye, så ho gir alt i senga."

Poenget er vel at den som ikke seier ofte gir mer av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere!=)

Nei, leter ikke febrilsk etter en, men det er slik at det er på en måte dem som tar kontakt!

Noen ganger tar jeg kontakt, men bommer like mye...

Og alle rundt meg klager på at jeg må ha avslappet forhold til personene! Med det mener de at jeg kan feks. bli sammen med personen og heller forandre på dem!!!! At JEG kan få personen til dope seg mindre, finne på noe mer med vedkommende slik han kan unngå å drikke for seg selv eller henge med hans dritt venner...

Kan godt hjelpe vedkommende UTEN å gå for et slikt forhold!

Føler den kretsen jeg omgås med er helt på trynet til tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...