Gå til innhold

Nettopp fortalt en dame hva jeg føler for henne


Gjest Anonymos

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymos

Hei, jeg er en 22 år gammel mann, og har nettopp fortalt en dame hva jeg føler for henne.

Vi har kjent hverandre en god stund, jeg vet at hun har type, men orket ikke holde det inne lenger...

Jeg sa at jeg tenker ikke på andre enn deg, og du er min første forelskelse...

Helt siden jeg først blei kjent med deg, har jeg aldri tenkt på noen annen dame.

Vær gang jeg ser deg eller tenker på deg så forsvinner alt negativt, å du får meg til å føle meg glad, uansett hvor langt nede jeg er, og er jeg urolig eller stresset tenker jeg bare på deg å jeg kan slappe av.

Jeg elsker ALT ved deg!

"Sorry, men jeg har type"

Det vet jeg, men grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg bare må få det ut, å lagt alt på bordet...

*Gir henne en klem*

Selv om det ikke kommer til å skje noe mellom oss, som gjør meg VELDIG vondt, så vil jeg fortsatt ha deg som venn, enn å ikke ha deg i det hele tatt...

Jeg vil ALLTID være snill mot deg, si å gjøre det jeg trur er best for deg. Jeg vil ALLTID være der for deg!. Jeg vil ALLTID høre på hva du har å si. Å når du har det vondt, har jeg det vondt og når du er glad blir jeg glad!

Jeg er bare så utrolig glad i deg!

*Gir henne enda en klem!*

Det var utrolig deilig å få det ut...

Men det er en ting som plager meg...

Det at hun virket helt kald å følelsesløs hele tiden :-(

Jeg sa det til hun "Det virker ikke som du bryr deg..." "Jo, jeg bryr meg jeg"

Fortsatt ingen tegn til noen følelser...

Dette plager livet ut av meg!!!

Jeg tenker på det hele tiden og klarer nesten ikke holde meg sammen!

Det eneste jeg ville ha tilbake var en eller annen følelsesmessig respons, bare et lite smil hadde vært nok :-(

Hadde vært fint om noen kunne komme med noen innslag.

Hilsen en mann som har det veldig vondt akkuratt nå :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

Hva skulle hun smile for? Hvis hun så på deg som en venn satte du henne i en meget vanskelig situasjon.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun bare ble overrasket og ikke visste riktig hva hun skulle gjøre/si? En kompis sa han likte meg mens jeg hadde kjæreste, og jeg var heller ikke helt sikker på hva jeg skulle si.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble vel ikke glad for kjærlighetserklæringen. De fleste vennskap bli mer kompliserte etter at den ene parten har erklært sin kjærlighet til den andre- når det ikke er gjensidig. Dessverre.

Håper du finner deg en ny :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tenkte garrantert på typen sin da du stod der og på en indirekte måte ba henne om å ta ett valg..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du bare en mulighet til å beholde noe som helst av din anstendighet, kutt henne ut på alle mulige måter for evig og alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Snip*

Les min signatur.

Uansett synes jeg at du fortjener en klapp på skulderen for dette. Du viste at du har svære, svære baller. Du tør å si og vise hva du føler.

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Les min signatur.

Uansett synes jeg at du fortjener en klapp på skulderen for dette. Du viste at du har svære, svære baller. Du tør å si og vise hva du føler.

Sterkt uenig, synes det hadde vært mye større av ham å ta hensyn til hennes følelser foran sine egne. Det tror jeg forsåvidt også han ville gjort hvis han virkelig elsket henne.

Jeg synes TS sin tankegang rett og slett er egoistisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også virket kald følelsmessig etter noe slikt, fordi jeg ikke hadde visst hvordan jeg skulle reagere... Så ikke tenk for mye på det. Hun reagerte garantert, men når hun har type så er det jo veldig forståelig at hun ikke viser det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymos

Sterkt uenig, synes det hadde vært mye større av ham å ta hensyn til hennes følelser foran sine egne. Det tror jeg forsåvidt også han ville gjort hvis han virkelig elsket henne.

Jeg synes TS sin tankegang rett og slett er egoistisk.

Hadde INGEN baktanke eller noe ved det jeg sa, jeg vet at hun har type, å ville ALDRI gjort noe for å ødelegge noe mellom de!

Jeg har også spurt om han hun er sammen med gjør henne lykkelig, og hun sa at han gjør det.

For meg så er det det viktigste!

Så kall meg gjerne egoistisk!...

Men jeg gjorde det jeg følte var riktig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bummer

Hadde INGEN baktanke eller noe ved det jeg sa, jeg vet at hun har type, å ville ALDRI gjort noe for å ødelegge noe mellom de!

Jeg har også spurt om han hun er sammen med gjør henne lykkelig, og hun sa at han gjør det.

For meg så er det det viktigste!

Så kall meg gjerne egoistisk!...

Men jeg gjorde det jeg følte var riktig!

Du har gjort akkurat det samme som en venn av eks dama gjorde da jeg var sammen med hun. Han erklærte sin kjærlighet for hun gjennom alle de 3 åra de hadde vert nære venner på et vorspiel.

Hun var glad i meg og fortalte meg selvfølgelig hva han hadde sagt til hun samme kvelden da han kom hjem(det er noe kjærester sier til hverandre, for et forhold er som regel sterkere en et vennskap der og da). De hang aldri sammen som venner alene etter den dag. Om du trodde det ville gjøre vennskapet ditt til hun bedre tror jeg du har bommet kragtig :P

Du kan mest sannsynlig aldri henge med henne avslappet igjen, som et vennskap er ment å være :/ typen kommer heller ikke til å tillate det om han føler du er en trussel. Om han ikke sier noe på det er han bare så sikkert på sitt forhold at han ikke bryr seg om deg. :/ jeg sa ingenting for jeg var 100% sikker på hvor jeg hadde exen, men hun kuttet han ut av seg selv for det ble bare kleint og litt desperat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maneater

Hei, jeg er en 22 år gammel mann, og har nettopp fortalt en dame hva jeg føler for henne.

Vi har kjent hverandre en god stund, jeg vet at hun har type, men orket ikke holde det inne lenger...

Jeg sa at jeg tenker ikke på andre enn deg, og du er min første forelskelse...

Helt siden jeg først blei kjent med deg, har jeg aldri tenkt på noen annen dame.

Vær gang jeg ser deg eller tenker på deg så forsvinner alt negativt, å du får meg til å føle meg glad, uansett hvor langt nede jeg er, og er jeg urolig eller stresset tenker jeg bare på deg å jeg kan slappe av.

Jeg elsker ALT ved deg!

"Sorry, men jeg har type"

Det vet jeg, men grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg bare må få det ut, å lagt alt på bordet...

*Gir henne en klem*

Selv om det ikke kommer til å skje noe mellom oss, som gjør meg VELDIG vondt, så vil jeg fortsatt ha deg som venn, enn å ikke ha deg i det hele tatt...

Jeg vil ALLTID være snill mot deg, si å gjøre det jeg trur er best for deg. Jeg vil ALLTID være der for deg!. Jeg vil ALLTID høre på hva du har å si. Å når du har det vondt, har jeg det vondt og når du er glad blir jeg glad!

Jeg er bare så utrolig glad i deg!

*Gir henne enda en klem!*

Det var utrolig deilig å få det ut...

Men det er en ting som plager meg...

Det at hun virket helt kald å følelsesløs hele tiden :-(

Jeg sa det til hun "Det virker ikke som du bryr deg..." "Jo, jeg bryr meg jeg"

Fortsatt ingen tegn til noen følelser...

Dette plager livet ut av meg!!!

Jeg tenker på det hele tiden og klarer nesten ikke holde meg sammen!

Det eneste jeg ville ha tilbake var en eller annen følelsesmessig respons, bare et lite smil hadde vært nok :-(

Hadde vært fint om noen kunne komme med noen innslag.

Hilsen en mann som har det veldig vondt akkuratt nå :-(

Damer som er sammen med noen fra før kan ikke bare la seg rive med om noen annen driver og beiler til henne, skjønner du. Vi har lært at vi skal være trofaste mot partneren vår. Derfor kan hun bare ikke gjengjelde følelsene for deg. Kanskje, dersom du fortsatt er interessert i henne da, om hun blir singel igjen senere i livet, så kan hun gjengjelde det. Det må fremtiden vise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymos

Men en annen ting som også plager meg....

Er at 5 min etter at jeg sa alt det, så kliner hun med en helt tilfeldig fyr RETT foran meg.

Etter det så klarer jeg nesten ikke holde meg sammen, så måtte gå ut for å være litt for meg selv, å roe meg ned litt.

Aldri hatt det så vondt i hele mitt liv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en annen ting som også plager meg....

Er at 5 min etter at jeg sa alt det, så kliner hun med en helt tilfeldig fyr RETT foran meg.

Etter det så klarer jeg nesten ikke holde meg sammen, så måtte gå ut for å være litt for meg selv, å roe meg ned litt.

Aldri hatt det så vondt i hele mitt liv!

Det der synes jeg var, unnskyld språket, en jævlig usmakelig måte å avvise noen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hun har type men kliner med tilfeldige fyrer?

Hun høres ikke ut som noe å samle på. Men jeg ville også blitt pinlig berørt om noen hadde lagt ut om slikt til meg, og klemt meg gjentatte ganger selv om jeg har kjæreste. Nå virker det ikke som denne jenta er gjerrig på kjærtegnene overfor ikkekjærester, riktignok. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der synes jeg var, unnskyld språket, en jævlig usmakelig måte å avvise noen på.

Det er vel først og fremst usmakelig overfor kjæresten hennes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel først og fremst usmakelig overfor kjæresten hennes.

Usmakelig i det hele tatt vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...