Pene sko... Skrevet 30. april 2012 #41 Skrevet 30. april 2012 Jeg er ukysset og jomfru, og har møtt en gutt jeg har begynt å bli veldig glad i. Vi har ikke kysset eller noe slikt, rett og slett fordi jeg har holdt tilbake. Har aldri sagt til han at jeg er jomfru, men det er jeg helt sikker på at han vet. Så han respekterer meg veldig, og gjør ikke noe jeg ikke vil, men han viser tydelig at han gleder seg over meg. Det som er greia er at jeg gruer meg! Det føles så nært, og det liker jeg ikke Han sier han vil vente på meg, men jeg aner jo ikke hvor lenge det ikke føles riktig. For han er en veldig seksuell kar, og det er jo begrenset hvor lenge en som er vandt å få seg hver helg, klarer seg over tid? Kan ikke noen gi meg gode råd og trøst??? Jeg blir så nervøøøs :-( Om han er typen som benytter alle muligheter han får til å ha sex, ville jeg stusset litt. Om han er mann vil han klare å avvise andre til fordel for deg, men om han bare er en stålkåt unggutt vil han leke at han venter på deg og være så snill som bare det, for han får sex andre steder i mellomtiden inntil han får deg til køys. Da har han fått en ny fjær i hatten. Det er ikke noe vits i å stresse. Sex er ikke så uendelig deilig isolert sett. Man skal vente til man er klar og til man finner en som er verdig deg. Ikke bare ha seg med en any swinging dick som gyver løs på ulike damer hver bidige helg, fordi han ikke klarer å si stopp. 1
ole_marius Skrevet 30. april 2012 #42 Skrevet 30. april 2012 Er selv 20 år og var ukysset og jomfru inntil februar i år. Er bedre å la det falle naturlig enn å stresse, så slipper man å angre! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå