Gå til innhold

Jeg er ukysset

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ukysset og jomfru, og har møtt en gutt jeg har begynt å bli veldig glad i. Vi har ikke kysset eller noe slikt, rett og slett fordi jeg har holdt tilbake. Har aldri sagt til han at jeg er jomfru, men det er jeg helt sikker på at han vet. Så han respekterer meg veldig, og gjør ikke noe jeg ikke vil, men han viser tydelig at han gleder seg over meg. Det som er greia er at jeg gruer meg! Det føles så nært, og det liker jeg ikke :tristbla: Han sier han vil vente på meg, men jeg aner jo ikke hvor lenge det ikke føles riktig. For han er en veldig seksuell kar, og det er jo begrenset hvor lenge en som er vandt å få seg hver helg, klarer seg over tid?

Kan ikke noen gi meg gode råd og trøst??? Jeg blir så nervøøøs :-(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?...

• Liker 1
Gjest _La Femme
Skrevet

La det skje. Prøv å ikke tenk så mye på det. Det er nemlig ingenting farlig med å kysse! Det kan omtrent ikke gå dårlig på noen måte. Det er ikke som på film at man krasjer i hverandres neser, begynner å blø neseblod og faller på gulvet. Det kommer til å skje en gang, og da skjer det helt normalt og fint, slik det skal være :)

• Liker 4
Gjest Elyssa
Skrevet

Hva er det du i hovedsak er nervøs for da? Kyssingen eller det å ha sex? :)

Jeg var ganske 'voksen' da jeg prøvde begge deler - var vel ukysset fram til jeg var 17, så jeg husker det veldig godt.

Det er ikke noe farlig, men litt skummelt skal det jo være. Det hadde det vært for meg nå også, hvis det var en ny mann :)

AnonymBruker
Skrevet

Alder?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan omtrent ikke gå dårlig på noen måte.

Første gang jeg kysset var det veldig mislykket!

Gjest Høymann
Skrevet

Trøst fra min side.

Ukysset og jomfru i alder av 22 :sjenert:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan da?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18. Det jeg gruer meg til er vel alt! Og iom. at jeg føler et press på ''forte'' meg både med det ene og det andre, så blir det enda verre. For han er jo en mann med behov.. Vi passer SÅ bra til hverandre, bortsett fra at vi er på to forskjellige stadier seksuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Trøst fra min side.

Ukysset og jomfru i alder av 22 :sjenert:

Oi! Føler du deg ikke litt stresset?

TS

Gjest _La Femme
Skrevet

Da var du nok dessverre litt uheldig. Jeg sa ikke at det aldri skjer, men at det er sjeldent at det går galt når man skal kysse.

Skrevet

Jeg er 18. Det jeg gruer meg til er vel alt! Og iom. at jeg føler et press på ''forte'' meg både med det ene og det andre, så blir det enda verre. For han er jo en mann med behov.. Vi passer SÅ bra til hverandre, bortsett fra at vi er på to forskjellige stadier seksuelt.

DERFOR skal du IKKE kysse eller ha sex med denne fyren.

AnonymBruker
Skrevet

DERFOR skal du IKKE kysse eller ha sex med denne fyren.

Men presset har jeg vel laget meg selv? Han sier vi kan vente osv, men fremdeles så vil jeg ikke være til bry for noen..

Skrevet

Men presset har jeg vel laget meg selv? Han sier vi kan vente osv, men fremdeles så vil jeg ikke være til bry for noen..

Det er ikke viktig hvor presset kommer fra, så lenge en ikke går inn med lyst og ønske som drivkraft så er det feil å ha sex.

• Liker 1
Gjest Elyssa
Skrevet

Det skjønner jeg. Men du sier jo at han viser tegn til å ville 'vente på deg' og gi deg tid til du føler deg klar. (Han virker som om han virkelig er noe å samle på ;) ) Så jeg tror du kan slappe av litt mer og ta det i det tempoet som passer for deg.

Ang. å kysse så er det ikke så mye som kan gå galt. Hvis du viser ham med kroppsspråket hva du har tenkt til, kommer han til å 'hjelpe' deg. Han vet sikkert at du ikke er så erfaren, så han tar nok litt styringa. (Dette gjelder nok også seksuelt)

Ofte holder det bare med et blikk, og å nærme seg munnen hans :rodmer:

Du kan ikke gjøre feil her, bare prøv deg fram og la han styre litt.

Ikke bruk så mye tunge med en gang, bare ta det litt rolig og la det gå av seg selv. Du kommer fort inn i det :)

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke noe ansvar for hans behov og du skal ikke gjøre noe som helst før du er klar for det. Og slik du fremstiller det så respekterer han at du vil vente? Og da er det vel ikke noe problem?

Nå er du i det minste 18 år gammel, men jeg vet at det er jenter som er langt yngre enn deg som føler det samme presset og gjør ting de egentlig ikke har lyst til. Jeg synes det er trist at det har blitt slik i dag, men sånn er det.

Men når det gjelder selve spørsmålet rundt kyssing, så er ikke det noe du egentlig skal tenke på. Det skjer automatisk og ligger naturlig i genene våre. Husker jeg lurte mye på dette selv, men det går helt av seg selv, så bare ta det helt med ro.

Eventuelt kan du øve deg på en soft-is. :)

Lykke til og jeg håper du fortsatt tar ting med ro og går frem i det tempoet du selv er komfortabel med.

:)

• Liker 1
Skrevet

Det skjønner jeg. Men du sier jo at han viser tegn til å ville 'vente på deg' og gi deg tid til du føler deg klar. (Han virker som om han virkelig er noe å samle på ;) )

Klart han vil, gutter i den alderen der venter gjerne og lenge for å få seg noe. Er ikke dermed sagt at de er noe å samle på. Synes det er uansvarlig å gi henne urealistiske idéer rundt dette temaet.

Gjest Lykkeee
Skrevet

Klart han vil, gutter i den alderen der venter gjerne og lenge for å få seg noe. Er ikke dermed sagt at de er noe å samle på. Synes det er uansvarlig å gi henne urealistiske idéer rundt dette temaet.

Hvis denne gutten er vandt med å få seg noe hver helg, slik som jeg leste det, så er det et godt råd å si at han er noe å samle på. Det er virkelig ikke alle gutter som sier seg villige til det! Hvis jeg så går ut fra at han får seg noe hver helg, så hadde han vel ikke sagt seg villig til å vente, bare for å få henne!

Ta det med ro TS, det kommer av seg selv! :)

Skrevet

Hvis denne gutten er vandt med å få seg noe hver helg, slik som jeg leste det, så er det et godt råd å si at han er noe å samle på. Det er virkelig ikke alle gutter som sier seg villige til det! Hvis jeg så går ut fra at han får seg noe hver helg, så hadde han vel ikke sagt seg villig til å vente, bare for å få henne!

Ta det med ro TS, det kommer av seg selv! :)

Bare for å få henne også! Er ikke vanskelig å vente når en har seg her helg... Eventuelt i ukedagene.

Gjest Lykkeee
Skrevet

Wow, har du ikke troen på at gutter kan ønske seg mer enn sex ?!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...